Gość hha Zgłoś #1 Napisano 12 Marca 2006 Ja na śląsku mam znajomy warsztat, w ktorym bardzo profesionalnie wykonują regeneracje wszystkich elementów zawiesenia Passka 3B i 3BG oraz innych samochodów. Jakość regenerowanych elementów przewyższa trwałością niejednen produkt nowy renomowanej firmy. Nie chce tu nic i nikogo reklamować ale kilku klientów z Passkami jeździ już dośc długo i są bardzo zadowoleni. Koszt wszystkich elementów zawieszenia Passka + wszystko drążki i końcówki ukł. kierowniczego kosztują ok 950zł Pozdrawiam HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koksik Zgłoś #2 Napisano 12 Marca 2006 hha co to za warsztat w jakim mieście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filip Zgłoś #3 Napisano 12 Marca 2006 Haa a możesz podać miejscowość w której jest ten polecany przez Ciebie warsztat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 12 Marca 2006 A jak myślisz? :) - Katowice oczywiście HHA PS. Oczywiście można sie na mnie powoływać. Można mówić, że kontakt macie od właściciela srebrnego czteronapędowego Passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filip Zgłoś #5 Napisano 12 Marca 2006 Czy samochód się zostawia w tym warsztacie czy się same wahacze zawozi? Z góry dzięki i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2006 Tajle idą na wymianę. Zostawiasz stare wybite i dostaje nowe odświeżone i zregenerowane. Auto zostaje na warsztacie i odbierasz z nowym zawiasem. Całość z wymianą wahaczy + drązki trwa około 5h do 6h. Znajomy zostawiał o 8:00 i przed 14-tą zadzwonili, że jest już OK. Oczywiście podałem cenę części. Robota jest osobno ale kosztowało to wtedy ok 350zł. Po robocie oczywiście zbieżność obowiązkowa HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filip Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2006 Wielkie dzięki za te info, bo wprawdzie czeka mnie taki "zabieg" P.s. gumy też są wymienane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 12 Marca 2006 P.s. gumy też są wymienane? Tzn? Pytasz czy osłony gumowe tych gałek są wymieniane? Naturalnie !!! Wszystkio jest wymieniane w takiej gałce. Osłona gumowa również jest wymieniana na nową. To jest kompleksowa egeneracja. To są idealy i naprawdę ogdne polecenia. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filip Zgłoś #9 Napisano 12 Marca 2006 Jakieś tam gumki są- na stabilizatorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Filip Zgłoś #10 Napisano 12 Marca 2006 No to extra :) i wszystko wiadomo, no i pewno zyskają nawego klienta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość custome Zgłoś #11 Napisano 12 Marca 2006 witam serdecznie, ostatnio wymieniłem wszystkie wachacze na nowe, koszt 1200zł +200 robocizna. Ponoc końcówki w wahaczach są wypełnione olejem a po regeneracji tego już nie ma, dają gumy z teflonem, co oczywiście nie znaczy że jakośc jest gorsza. Gumy do stabilizatora to koszt 40zł sztuka. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #12 Napisano 13 Marca 2006 Chyba raczej smarem są wypełnione. Tak też jest w tych regenerowanych. HHA PS. A gdzie zniknęła moja wizytówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #13 Napisano 13 Marca 2006 PS. A gdzie zniknęła moja wizytówka Wizytowka? Mi sie laduje plik graficzny, o to ci chodzilo? Skoro polecasz ten zaklad to moze wrzuc takiego posta do dzialu polecam/odradzam, latwiej bedzie komus znalezc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #14 Napisano 13 Marca 2006 hha a masz jakieś porownanie ?? Nie regenerowane/regenerowane jesli chodzi o zywotność? I jak sie klasyfikuje cena np za całość? Bo suma sumaru dziwne sa te wachacze przecież żeby go skrzywić to trzeba nieźle pacnac A te koncówki to aż dziw ze wkrecanych nie zrobili Ale jak to mowia VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #15 Napisano 13 Marca 2006 Napewno są lepsze od produktów TRW czyli w większości przypadków niestety od orginałów. Nie chce tu wiele gadać bo zawsze można zbić informacje, że regenerowany produkt jest lepszy od fabrycznego. Jednak zakład jest na tyle solidny, że nawet w okresie gwarancji na te wahacze jeżeli wystąpi wada lub byt szybko ulegnie zużyciu następuje bezpłatna wymiana. Wahacze są na tyle dobre, że właściciel daje zapewnienie, że produkt regenerowany wytrzyma 60kkm po naszych drogach. Jeżeli jednak myslicie, że orginały wytrzymają więcej po naszych drogach to proponuję po przejechaniu takiego dystansu np. fabrycznie nowym autem, rozkręcić zawieszenie i własnoręcznie sprawdzić w jakim są stanie. Znam własciciela jednego 3BG sedana w 1,8T, który omija dziury, szanuje auto a po 70kkm wszystkie wahacze nadawały sie tylko do wymiany. Gałki latały strasznie pomimo tego, że nie stukało nic ani nie było wudocznych uszkodzeń gumowych osłon gałek. Co do ceny to już mówiłem jak sie mniejwiecej kształtuje. Po dokładną cenę proponuję osobiście zatelefonować pod w/w numer tel. i dowiedzieć sie co i jak. Końcówki są wprasowywane HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość custome Zgłoś #16 Napisano 13 Marca 2006 Oczywiście że regenerowane sa dobre i w moim mieście też to robią, gwarancja 12miesięcy ale oprócz samych końcówek jest jeszcze sam wahacz, który niestety w moim przypadku jest aluminiowy a aluminium też ma swoją wytrzymałośc. Co z tego że będziesz miał nowe końcówki jak pęknie w połowie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamoro Zgłoś #17 Napisano 21 Sierpnia 2006 Witam wszystkich. Czy ktoś z Was wie może gdzie w woj.śląskim regenerują elementy zawieszenia(wachacze).Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #18 Napisano 21 Sierpnia 2006 Raz już pisałem o tym z rok temu ale jak nie widziałeś tego to ma sz ponownie Polecam bardzo bo robią świetną robote i znam ich od lat !!! http://www.forum.vw-passat.pl//files/wizytowka_961.jpg Pozdrawiam HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamoro Zgłoś #19 Napisano 22 Sierpnia 2006 Raz już pisałem o tym z rok temu ale jak nie widziałeś tego to ma sz ponownie Polecam bardzo bo robią świetną robote i znam ich od lat !!! http://www.forum.vw-passat.pl//files/wizytowka_961.jpg Pozdrawiam HHA Dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #20 Napisano 22 Sierpnia 2006 Powołaj się na kontakt ode mnie od srebrnego Passata kombi 4-napędowego. Napisz jaka teraz jest cena bo niedawno było 950zł za komplet wahaczy i drążków kierowniczych z rachunkiem i chyba około 750zł bez papierka HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach