Skocz do zawartości
TUREK (SP7GTU)

Przepływomierz uszkodzony

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

2 dni temu miałem wystrzał gazu i zaczeły się problemy z autem. Mój Pasek to 2.0 2e z 1991 r., założony jest blos i pozbyłem się klapy antywybuchowej teraz wiem co zrobiłem żle. 2 tygodnie samochod stał niepalony bo mam służbowym jeźdzę na codzień. Postanowiłem nim trochę pojeździć i podczas przełączania na gaz strzelił i spadła odma. Dzisiaj rozebrałem dolot i niestety klapka w przepływce jest wygięta i zacieara o jeden bok. Mam pytanie czy ktoś naprawiał takie uszkodzenie i czy da się to naprawić lub jest jakiś zakład w kraju gdzie regenerują takie rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin25

u mnie tez strzeliło kilka razy ale mam ta klapke i podejrzewam ze terz mam przepływomiesz uszkodzony jak go sprawdzic ? słyszałem ze tam jest bardzo cienki drucik i on musi byc prosty i cały a jeśli gaz strzela to go mogło zerwac lub wygiąc i tez nie będzie działać poprawnie czy to prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chopie naprawic straszna pacha ja mam juz 4ty przeplywomierz w tym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin25

a jak sprawdzić go czy jest sprawny? bo iść do mechanika to i tak głupot nawciska i nic nie zrobi a kase weźmie.

 

aaaaaaa i ile kosztuje nowy albo używany?

 

//scalone. edytuj posty. artmin

Edytowane przez artmin
scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzegorz k

Na forum jest manual z danymi jak sprawdzić przepływkę i inne elementy elektryczne silnika 2E - może to podobne jest trochę. Jak nie znajdziesz to mogę przesłać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość brzesiu

Po wypięciu wtyczki auto powinno sie zamulić i to konkretnie wtedy oznacza ze przepływka jest w wiekszym stopniu ok jak bedzie bez zmian to oznacza ze jest nie chalo.

 

Najłatwiej sprawdzić było by to na Vagu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam zagadke. teraz kupilem od dominik_kielce moj czwarty (4!!!) przeplywomierz i po 4 dniach mi wystrzelil. szukam madrej glowy ktora mi to wyjasni. wymienione kable swiece kopulka palec modul z cewka. jakies sugestie? pieniadze mi sie koncza na te przeplywomierze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bomkallo

No, 4 przewplywka to nie zarty. U poprzedniego wlasciciela mojego paska bylo to samo, wywalilo mu chyba ze 2 do takiego stopnia, ze auto siadlo na amen. Raz mu nawet rozerwalo filtr. Ja posklejalem filtr, nowa rura, rozrzad byl przestawiony etc, skalibrowalem uzywana przeplywke i auto chodzi na benzynie. Z tym mankamentem, ze chyba jeszcze slabo go skalibrowalem bo jeszcze zdaje sie przyduzo palic. W trasie zzera z 9-10l benzyny a na zimnym silniku troche niestabilnie, pewnie krokowiec i przepustnica. I do tej pory nie mialem checi ani czasu mordowac sie z gazem, odlaczylem tymczasowo rure od reduktora bo spodziewam sie podobnych efektow jak u ciebie. Tylko pytanie, czy ty na rurze masz antystrzal? bo jezeli on nie pomaga to chyba strzal musi byc sromotny, i nie wiem czy w b4 siedzi goracy drut czy mechaniczna przeplywka. Co do sprwadzenia to procz sprawdzania opornosci na przeplywce mozna zdjac dekiel i recznie zobaczyc jak chodzi przeplywka po pasku magnetycznym. Jezeli wyczuwa sie opory, delikatne zatarcia to juz skutkuje to w jezdzie, tak samo spilowany pasek magnetyczny, najczesciej w dolnym i gornym zakresie tez swiadczy o zuzyciu. Co do naprawy przeplywki, to hem, mialem delikatnie zgiety, jak wyklepalem mlotkiem metal pod klapka to zaczal sie ruszac swobodnie:P ale mam 2 przeplywki, jedna kompletnie zatarta z dobrym ukladem magnetycznym, a druga ma sprawna klapke ale rozwalony pasek i juz tak dwa miesiace zabieram sie do przelozenia ukladow:P oczywiscie trzecia siedzi w aucie, wiec gaz zaczne uruchamiac jak zloze chociaz jedna sprawna na zapas:P A co do tego strzelania i demolki to tez wedrujac po tym forum nie znalazlem klarownej solucji i dobrze jakby ktos rozwial czarne chmury nad gazem w tych silnikach. W przypadku jak to 4 przeplywka, przydaloby sie zobaczyc np jakie jest sprezanie, jezeli ok, to zaczalbym chyba szukac problemow w instalacji gazowej, bo zazwyczaj kazdy wymienia zaraz kable i co popadnie a i tak to zostaje. Wiec jak nie sprezanie i nie zaplon, to co? No chyba ze zaplon podkrecic, moze za male wyprzedzenie. Panowie, licze na dalszy rozwoj tego tematu!

 

PS: a no i wlasnie z tymi przeplywkami w moim aucie bylo tak, ze auto smigalo i na gazie i na benzynie, a jak nagle cos sie skaszanilo, to do tej pory nie wiadomo co:)

Edytowane przez bomkallo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Akar13

Walcze z podobnym problemikiem, jestem już tak zdeterminowany , że rozbiorę wszystko co się da ,a potem pochwalę się co z tego wynikło. Faktycznie nie ma tu jakichś jednoznacznych wniosków co do sytuacji z przepływkami przecież przyczyn może być tylko parę powiedzmy 6-10 punktów, a rad i sposobów pozbycia się problemu jest mnóstwo i są tak diametralnie różne że już tracę wiarę w moje autko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Akar13

CZY KTOŚ NAPRAWIAŁ PRZEPŁYWOMIERZ W 2,0 E 8V ?!!! Pilnie potrzebna porada jak do tego się zabrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CZY KTOŚ NAPRAWIAŁ PRZEPŁYWOMIERZ W 2,0 E 8V ?!!! Pilnie potrzebna porada jak do tego się zabrać

http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=423974&postcount=17

Tu masz parę zdań na temat, w razie czego pytaj gościa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotran

Witam. Problem z moim passkiem to spadek mocy.Przeczesując posty dochodzę do wniosku,że to przepływomierz.Być może jest jedynie zabrudzony /stąd te łapanie muła/.Niestety nie mam całkowitej pewności lokalizacji jego.Chciałbym w pierwszej kolejności wyciągnąć go i przeciścić.Czy ktos mógby mnie naprowadzić?Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz go na pokrywie filtra powietrza, jak wygląda link wyżej;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotran

Tzn przed filtrem powietrza,tam jest takie ustrojstwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności