marcin07 Zgłoś #1 Napisano 1 Października 2008 (edytowane) Witam Mam problem ze skrzynia biegow automat+tiptronic a mianowicie skrzynia nie przelacza zadnych biegow a tiptronic wogole nie dziala na wyswietlaczu pokazuje caly czas tylko D nawet jak jest na wstecznym,podlaczylem auto pod vaga i pokazalo blad w adres 03 01119- sygnal pozycji transmisji zasiegu biegow. Mozecie mi cos wiecej wyjasnic o co chodzi czy to jakis czujnik czy co Edytowane 5 Października 2008 przez marcin07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #2 Napisano 2 Października 2008 Proszę o sprecyzowanie tytułu wątku. Inaczej, niestety, kosz. LINK Edytuj pierwszy post, następnie "zaawansowana edycja" i wpisz nową nazwę tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin07 Zgłoś #3 Napisano 4 Października 2008 Bylem dzisiaj na diagnostyce w 4 roznych warsztatach i nic zaden mechanik nie jest pewien co poszlo diagnostyka komputerowa nic nie wykazuje dwoch mechanikow twierdzi ze poszedl komputer skrzyni biegow jeden go wymontowal bo myslal ze moze byc zamoczony okazalo sie ze jest suchutki jak pieprz.Moze wy cos wymyslicie bo nowy komputer z kodowaniem kosztuje 600 funtow i nie ma mozliwosci zwrotu go do sklepu jak by sie okazalo ze to nie komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon33 Zgłoś #4 Napisano 5 Listopada 2012 Odkopię temat, spotkał mnie podobny przypadek. Wracając z pracy, w środku drogi powrotnej auto przestało przyspieszać a skrzynia zmieniać biegi mimo dodawanego gazu. Na wyświetlaczu nie pokazały się żadne komunikaty, zmiana pozycji w automacie czy na tip-tronic nic nie daje. Po powrocie na pozycję P z okolic skrzyni wydobywa się dość głośny dźwięk, takie zgrzytanie. Do tej pory nie miałem ze skrzynią żadnych problemów, nie wymieniałem również oleju, przebieg 188tyś. Jedynie co to około tydzień temu dość mocno przygrzałem podwoziem w nierówność na drodze. Mój Passat jest dość nisko osadzony. Jeśli ktoś miał podobny przypadek lub posiada wiedzę cóż to może być proszę o pomoc, nie wiem jaką ilość gotówki mam szykować, spodziewam się, że nie małą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajmon33 Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2013 Odświeżam jeszcze raz, gdyż niestety doszło do powtórki tematu. Za pierwszym razem mechanik u którego naprawiałem powiedział mi, że doszło do pęknięcia kosza. Wymienione oprócz kosza zostały tarczki(tyle pamiętam)-zapłaciłem 2 tyś. Niestety wczoraj usterka powtórzyła się. W związku z tym proszę o pomoc. Nie wiem co robić, -naprawiać jeszcze raz-koszty pewnie znów będą oscylować koło 2 tyś., -wsadzić inną używkę- na allegro chodzą po około 1000zł, jaki jest koszt samej wymiany i czy ma to sens, -czy przerabiać na manuala-padła taka propozycja od jednego z dziś odwiedzonych mechaników, twierdził że łatwo da się to zrobić i koszty nie powinny przekroczyć 2 tyś. Jeszcze raz proszę o pomoc, naprawdę jestem załamany. Samochodu nie zdążyłem jeszcze spłacić a tu już drugi raz taka awaria. Jeśli ktoś ma jakieś inne pomysły proszę pisać, ja już mam mętlik w głowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #6 Napisano 26 Czerwca 2013 kolego,a sprawdziłeś ilość oleju w skrzyni, miałem podobny problem. W tiptroniku wadliwe są uszczelnienia! często ucieka olej i auto nie jedzie -vag nie pokaze nic! ---------- Dodano o 21:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:12 ---------- tiptronic kompletny remont 3500-5000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #7 Napisano 2 Lipca 2013 Witam, odgrzewam temat z przed lat bo temat podobny. Wiec tiptronic w W8 nagle przestal zmieniac biegi. Utknol jak by na 5tce i zaswiecila sie cala linijka zmiany biegow. Wsteczny jest ok, i zasowa jak trzeba, ale do przodu startuje jak by z 5tego i nic dalej a +/- nie dziala wogole. Umylem miske, zmienilem filter, olej, pozniej ponownie olej zeby bylo wszedzie ok i nic.... Na kompie bledy: -incorrect gear ratio -excesive clutch slippage Bledy wskazuja na niski poziom oleju na pierwszy rzut oka, ale to nie to. Sterownik jest ok, bo w innym w8 dziala poprawnie. Okablowanie sprawdzone miernikiem tez nie ma z nim problemow. Styki wszedzie poprawiopne. Nie wiem tylko jak sprawdzic czy cisnienie oleju jest, mianowicie gdzie sie wpiac bo powinien byc jakis korek testowy do wpiecia manometru chyba prawda? Bede wdzieczny za porady osob ktore dzialaly cos w temacie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #8 Napisano 10 Sierpnia 2016 Witam Mam troche inny problem ze zmiana biegow. Mianowicie zmieniajac recznie wrzuca bez problemu wszystkie biegi P, R, N, D, 3, 2, 1. Rusza bez problemow do przodu i do tylu jednak przy jezdzie w przod nie zmienia mi biegow na wyzsze. Pozostaje tylko i wylacznie na pierwszym biegu i tak tylko jedzie. W czym szukac problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach