eNcoM Zgłoś #1 Napisano 30 Września 2008 stojąc z przodu cieknie z lewej strony przy jej tyle dość intensywnie przy pompie kapie ale patrząc od dołu silnika leci ciurkiem Najdziwniejsze jest to że samochód pracuje stabilnie trzyma moc, zapala w miarę normalnie zdjęcie zapożyczone od innego użytkownika zostało zrobione od tyłu pompy (tyłu samochodu) miejsce wycieku oznaczone NIEBIESKĄ STRZAŁKĄ (czerwoną proszę ignorować) cieknie z lewej strony od tyłu przy tyle pompy -przy jakiejś śrubie która jest wkręcona od dołu pompy -lub na łączeniu tej brązowej kopułki z której wychodzą wtryski trudno to zlokalizować nie widać dokładnie tego miejsca stało się to po tym jak troszkę przegoniłem klekota i zauważyłem że nagle stał się "mało ekonomiczny" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #2 Napisano 30 Września 2008 Oczywiście to pompa wtryskowa, nie paliwowa. Daj do pompiarza, uszczelni Ci ją. Jeśli stało Ci się to po "przegonieniu" to prawdopodobnie wzrosło ciśnienie wewnątrz pompy i puściła uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #3 Napisano 30 Września 2008 Wyciek zaznaczony na czerwono można usunąć samemu i na samochodzie (nic z pompy nie wyleci) ale ten drugi zaznaczony na niebiesko to tylko pompiarz i pompę musisz wyjąć z auta. Jak oddasz do pompiarza to niech Ci wymieni wszystkie uszczelki oni mają takie kąplety naprawcze i zaznacz sobie profilaktycznie dawkę paliwa bo może się zdarzyć że ją pan pompiarz żle ustawi. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #4 Napisano 1 Października 2008 czyli tą brązową kopułkę można odkręcić bez wyjmowania pompy ?? i uszczelkę mogę wymienić samemu ile kosztuje komplet uszczelek do pompy i czy kupie takie coś w normalnym sklepie czy serwis?? ps gdzie mam zaznaczyć dawkę paliwa ?? nie wiem na jakiej to śrubie w sumie muszę spróbować może dokręcić tą kopułkę może chociaż minimalnie zredukuje wyciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk74 Zgłoś #5 Napisano 1 Października 2008 Witam tej glowiczki na ktorej srubie masz slad zoltej farby radzilbym nie sciagac bo pozniej na zamontowanej pompie na silniku jest to bardzo ciezko poskladac,na stole niema problemu,dokrecenie raczej nic nieda z racji ze jest to polaczenie z oringiem w srodku a nie plasko przylegajaca uszczelka,jezeli korpus aluminiowy nie posiada wzerow tylko jest zuzyty oring to wystarczy wymiana oringu,zapamietanie dawki nie jest tu potrzebne chyba ze demontowalbys nastawnik,polecam wykonanie tej naprawy jednak fachowcowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #6 Napisano 1 Października 2008 jutro zapytam się pompiarza ile mi za to zaśpiewa jak do 200zł to nie będę grzebać sam ps czy ktoś może mi dać wymiary tego oringu chyba że to uszczelka to może jakąś fachową nazwę tej uszczelki lub elementu i czy jak zdejmę tą kopułkę to może mi coś wypaść?? czy nie ma tam żadnych "luźnych" części ruchomych?? WIELKIE DZIĘKI WSZYSTKIM ZA FACHOWĄ POMOC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #7 Napisano 1 Października 2008 Może wcześniej nie wyraziłem się dość jasno tak jak napisał tk74 tej głowiczki co ją trzyma ta śrubka zaznaczona na żółto nawet nie dotykaj bo Ci się wysypią wnętrzności i będzie problem. Bezkarnie możesz odkręcić to co masz zaznaczone na czerwono. O nastawniku wspomniałem gdyby Ci miał ktoś wymieniać wszystkie uszczelnienia w pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #8 Napisano 1 Października 2008 spox teraz kapuje dobrze że nie próbowałem tego zrobić bez demontażu pompy jutro okaże się ile "skrobnie" mnie "test prędkości" mojego passka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk74 Zgłoś #9 Napisano 1 Października 2008 (edytowane) Wiesz chyba w 200 to raczej sie nie zmiescisz,chyba ze pompiarz jest twoim dobrym znajomym,jeszcze za czasow gdzie na rynku nie mozna bylo dostac zestawow naprawczych do vp to za sama wymiane uszczelki pod nastawnikiem dawki krojili 250 zl w niepowiem gdzie bo sie moga jeszcze przydac a i trzeba bylo jeszcze po nich poprawiac bo gosc ledwo dojechal do mnie(przestawiony kat padania wtrysku),jak zadzwonilem do nich co zrobili ze chodzi a6 2.5 tdi jak star to mi powiedzial ze wyciagal pompe do uszczelnienia bo nie tylko z nastawnika dawki cieklo ale i z nastawnika kata wtrysku ale zaplonu nie ruszal-ja sie poplakalem ze smiechu ale fajne chlopaki i mozna u nich kupic czesci bez robocizny,a wymiana tej uszczelki to akurat nic w porownaniu do oringu korpusu. Edytowane 1 Października 2008 przez tk74 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #10 Napisano 1 Października 2008 "test prędkości" Ile poszedł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #11 Napisano 1 Października 2008 (edytowane) różnie to bywa z pompiarzami ps u mnie leje na łączeniu z pompy (korpusu) tą kopułką z której wychodzą wtryski chyba że jest jeszcze "coś" od dołu po lewej (stojąc od przodu) co mogło nie wytrzymać reszta jest sucha najdziwniejsze że auto ma równe obroty i zapala normalnie ale po zapaleniu leje się ciurkiem w sumie demontażu pompy się nie boję ale do tej pory nie miałem doczynienia z TDI a z wolnossącymi tyle że nie wiem co jest w pompie bo nigdy jej nie rozbierałem w sumie nie trzymałem go do końca bo brakło mi pasa i musiałem hamować ale prawie 200 było ciekawe jaka jest maksymalna dla takiego kombiaka Edytowane 1 Października 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #12 Napisano 1 Października 2008 uszczelka pod nastawnik kosztuje obecnie w serwisie ok. 9zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tk74 Zgłoś #13 Napisano 1 Października 2008 no zgadza sie ja kupuje juz zestawy po niecale 30 zl ale pompiarze cenia sobie ta usluge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #14 Napisano 2 Października 2008 no dobra a da się to zrobić samemu czy nie ?? albo inaczej bardzo bardzo trudno poskładać pompę ?? (chodzi mi tylko o "dupkę") z resztą dam sobie rade (mocowanie pompy zaznaczę) a rozrząd wymieniałem w polo więc tu też dam radę dzwoniłem dzisiaj do pompiarza i zaśpiewał 350 więc trochę jest a cała pompa 450 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #15 Napisano 2 Października 2008 albo inaczej bardzo bardzo trudno poskładać pompę ?? Trudno tzn. jest to precyzyjny mechanizm. Wyjmiesz i włożysz, ale niech ją rozbierze ktoś kto się na tym zna sam raczej nabroisz. Nie bierz się za to:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #16 Napisano 2 Października 2008 (edytowane) no i chyba zabierze się za to specjalista bo ja za bardzo nie mam ostatnio kiedy i gdzie Edytowane 2 Października 2008 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #17 Napisano 9 Października 2009 (edytowane) Odświeżam. U mnie tez pompa cieknie, tylko nie jakos strasznie mocno i cieknie z pod kopuły (liczac od góry to spod tej drugiej). Dodatkowo wydaje dziwne dźwieki. Najbardzoej wyje w granicy 2800-3000 obrotów. Czy to juz jej koniec? Edytowane 9 Października 2009 przez dezerter_sdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pucius12 Zgłoś #18 Napisano 26 Czerwca 2010 Podłączę się do tematu. Mi również cieknie pompa. Gostek w warsztacie w Broniszach przy wylocie na Poznań. Jak powiedziałem, że cieknie, że AFN od razu wiedział gdzie, co i jak. Krzyknął 550 PLN za uszczelnienie całej pompy "na stole". Zajmuje to jeden dzień. Rano wstawiasz i wieczorem odbierasz. Jak się dowiadywałem w Wawie, w okolicy ul. Woronicza, wołają 2000 (!!!) i auto stoi u nich tydzień(???). W poniedziałek oddaje i zobaczymy. P.S. Polecił mi go mój zaufany wieloletni mechanik. Dla zainteresowanych ponaje numer do gostka od pomp. 792 617 354. Dodam także, że robią nietylko diesel VW, ale również inne marki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aleksy1978 Zgłoś #19 Napisano 16 Września 2010 Panowie,czy wiecie jakim kluczem mozna odkręcic śrube która znajduje sie pomiedzy króccami wtryskowymi z tyłu na głowicy pompy(czerwona strzałka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigu888 Zgłoś #20 Napisano 16 Września 2010 (edytowane) Wiem że temat już przedawniony,ale aż mnie nosi jak to czytam!!!500zl??Za co się pytam??Komplet uszczelek do tej pompy kosztuje 30zl w Boschu!!!!Cieknie zazwyczaj pod nastawnikiem lub przy śrubie od sekcji(czerwona strzałka na fotce z pierw.postu).Te uszczelki wymienia się bez demontażu pompy, jedynie przy nastawniku wypadało by później skontrolować dawkę za VAGu i ew. poprawić. 2000 to prawie 20% wartości samochodu za uszczelnienie pompy!!!!To jakaś paranoja!!! ---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:01 ---------- śruba sekcji też na śrubę trójkątną. Trzeba przerobić nasadkę zeszlifowując co drugą ściankę, ale jakiego rozmiaru to nie wiem. Edytowane 22 Października 2010 przez bigu888 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach