Gość olred Zgłoś #1 Napisano 25 Września 2008 (edytowane) Ratunku!!! Dziś zapalił mi się CHECK i nie chce zgasnąć podjechałem do kolegi i Vag pokazuje błąd czujnika ciśnienia spalin nie można skasować błędu.Gdzie ten czujnik się znajduje ? Ratujcie bo nie wiem co robić a serwis może za 2 tygodnie. Czy ktoś z Was miał coś takiego jak rozwiązać ten problem ? Pomóżcie koledzy ponieważ nie wiem czy mam zacząć żałować zmiany auta na B6 z B 5 nie miałem problemów a ten niby młodszy i miej km a coś zaczyna wariować. to zdjęcie z vag Edytowane 25 Września 2008 przez Du?y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 26 Września 2008 po lewej u gory silnika.wyglada podobnie jak N75.odlaczyc wezyki i sprawdzic w parametrach roznice cisnien.powinno byc ok 0mbar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olred Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2008 Jutro sprawdzę ale jak będzie to czy mam jeździć ze zdjętym wężykiem ? Czy CHECK powinien się wyłączyć ? Czy mógłbyś bardziej mi określić umiejscowienie tego wężyka bo nie bardzo wiem jak go zlokalizować a jest tam dużo różnych kabli i wężyków. Dziś po rozmowie z ASO Pan stwierdził iż może to być filtr cząstek stałych lub soft komputera czy rzeczywiście tam może być ? I o co może chodzić z tym filtrem czy to się naprawia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2008 jesli masz P0471 P2453 to robi sie zmiane softu.mozesz sprawdzic na kanale 67 na pozycji 3 i 4 wartosci cisnien.3--0+- 5mbar 4--- -80 do +25mbar.mialem tez przypadki uszkodzonych czujnikow.zrob zdjecie lewego naroznika to zaznacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olred Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2008 załączam 3 zdjęcia i jak uda Ci się mi pomóc bedę wdzięczny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #6 Napisano 29 Września 2008 moze inzczej.......od tylu masz filter czastek stalych, od niego odchodza tylko 2 rurki metalowe ktore przechodza w rurki gumowe idace do tego czujnika.moze tak badzie latwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olred Zgłoś #7 Napisano 30 Września 2008 dziekuje za po pomoc kolego , wczoraj serwis sie zlitował nad moim autem i wymienili mi czujnik i soft w kompie i jest niby ok ale mam jeździć . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość burzuj Zgłoś #8 Napisano 31 Października 2008 Witam! ja mam podobny problem,jaki był koszt usługi w serwisie?Ja moga skasować bład ale po jezdzie jak samochód postoi to wyskakuje bład P0471 ,moze mozecie cos doradzić.W opisie mam dysfunkcja cisnienia spalin.Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olred Zgłoś #9 Napisano 31 Października 2008 w sumie zapłaciłem 550 zł , 180 zł sprawdzenie 158 zł sam czujnik a reszta to robocizna kup czujnik i sam wymień bo pewnie to bedzie to a jak okaze się iż to nie to, to tego samego dnia masz prawo zwrotu towaru (czujnika) . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość burzuj Zgłoś #10 Napisano 2 Listopada 2008 dzieki za informacje.Wczoraj przejechałem 90 km z szybkoscia nie wieksza niz 120 km, bez zrywów i check sam się wyłaczył.Wcześniej pomimo kasacji z komp.swiecił.Podejrzewam że jak się jezdzi na bardzo krótkich dystansach to filtr cząstek stałych nie jest w stanie sam sie oczyścić.Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #11 Napisano 7 Sierpnia 2011 A czy może zaświecić pomarańczowa lampka silnika z komunikatem abgas wer... przy nieszczelnym układzie wydechowym ? Bo coś mi zaczął "furczeć" gdzieś chyba na złączu elastycznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #12 Napisano 8 Sierpnia 2011 kolektor miałem poluzowany. Tyle, że nie jestem pewien czy to mogła być przyczyna pomarańczowej lampki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIAST Zgłoś #13 Napisano 3 Października 2011 panowie mi tez sie pali ta kontrolka, pierwsza djagnoza pokazala uszkodzenie sondy lampda i spalenie dwuch swiec zarowych.po wymianie sondy i swiec kontrolka znow sie zapalila,nastepna djagnoza wykazala ze jest uszkodzony sterownik od podgrzewania swiec,zostal rowniez wymieniony. po przejechanie 1300km kontrolka znow sie zapalila.panowie wszystkie djagnozy byly robione w serwisie vw w suwalkach.panowie poratujcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jazon57 Zgłoś #14 Napisano 6 Października 2011 Ja mam podobny problem który opisywałem szczegółowo w innym wątku. (http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?67066-Serce-silnika-BMP-AWARIA&p=1445592#post1445592) Po naprawie silnika w serwisie VW w Lubinie za kwotę 12.000 zł (wymiana turbiny filtra PDF i kapitalnym remoncie głowicy razem z wymianą wałka rozrządu) po przejechaniu około 2.000 km ponownie w odstępach jednodniowych wyświetliły się trzy kontrolki od silnika [silniczek, "sprężynka", filtr PDF] Autko nic nie straciło na swoim wigorze. Pali na dotyk. Nie zauważyłam spadku mocy ani zwiększonego zużycia paliwa. Po kosztach jakie poniosłem (opisywałem to wcześniej) nie mam na razie kasy żeby całkowicie zlikwidować filtr PDF ale napewno to zrobię. Serwis nic mi nie zrobi na gwarancji ponieważ wszystkie "grube" części załatwiałem poza serwisem. Co teraz zrobić ? Świecące kontrolki niedługo doprowadzą mnie nie powiem do czego... Macie dobrą radę oprócz spuszczenia B6 ze skarpy w przepaść :-)))) ? ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- Czy ktoś z klubowiczów ma adres w pobliżu Głogowa , Polkowic , Lubina do naprawdę dobrego elektronika samochodowego od pasków ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #15 Napisano 13 Marca 2012 Jak pisałem wyżej problemem w moim pasku był uszkodzony zawór czy EGR. Jak go wymieniłem usterka ustała, lampka "check" zgasła. Można sprawdzić działanie zaworu. Kolega kiedyś podpowiedział mi, że zawór po zgaszeniu auta powinien przez kilka sekund "piszczeć" czy "bzyczeć". W moim starym nie było żadnego odgłosu, w tym na który wymieniłem (część używana) słychać go i jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #16 Napisano 13 Marca 2012 Ale odgrzany kotlet Awoja draga to ma racje, piszczy pare sek po zgaszeniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #17 Napisano 18 Marca 2014 a czy ten czujnik jest ten sam w 1.9 co i 2.0 bo mam blad P0471 g450 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturos85 Zgłoś #18 Napisano 16 Maja 2014 Witam Mam pytanie czy przez ten czujnik (jesli jest zepsuty) nie moge wypalic DPF? prosze o odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #19 Napisano 17 Maja 2014 Przy uszkodzeniu G450 filtr moze się nie regenerować, lub jesli czujnik działa - jest elektrycznie sprawny to ECU może błędnie interpretowac odczyt i np. załączać regeneracje co 100km. Zwróć uwagę na poziom oleju silnikowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #20 Napisano 21 Maja 2014 W moim B6 pojawiły się błędy P0471 p0473 p2453 i oczywiści świec check. Po raz pierwszy pojawił się podczas gwałtownego przyspieszania. Podłączyłem do VAG skasowałem błędy. Przez 2-3 tygodnie był spokój. Ale sytuacja się powtórzyła, gwałtowne przyspieszanie - zapalił się check. Nie kasuje błędów - check pali się przez cały czas. Czy to kwestia czujnika, czy padł już DPF? Jak pozbyć się błędów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach