Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Zastanawiam się nad przekładką mojego silnika 1Y na AFN lub w ostateczności 1Z.

Uprzedzając pytania o opłacalność, chciałbym kupić B4 anglika (chodzą po ~4000) lub z walonego w zad ;) także miałbym wszystko, łącznie ze skrzynią biegów, wiązkami, kompem, przepływką itd. Poza tym zarówno stary silnik i skrzynię jak i resztki ewentualnego dawcy sprzedam :)

Teraz pytania:

1. Może ktoś wsadzał już TDI do B3 i potrafi powiedzieć czy łapy pod maską pasują?

2. Czy kupując anglika muszę go w ogóle rejestrować?

3. ile waży suchy silnik AFN?

4. Czy każdy AFN ma fanryczny immobilizer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4. Czy każdy AFN ma fanryczny immobilizer?

 

Z tego co pamiętam to AFN był produkowany od 1996 roku, od 1995 (tak mi się wydaje) immo było już w serii :)

 

1. Może ktoś wsadzał już TDI do B3 i potrafi powiedzieć czy łapy pod maską pasują?

 

Pamiętam, że był TDI na forum w B3 ale było to dosyć dawno temu.....Nie wiem czy gościu jest nawet na forum....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. łapy pasują i aż się proszą o przekładkę ;) ale należy zmienić całe zawieszenie, przynajmniej przednie. Afn ma mocniejszą zawiechę, lepsze hebelki.. Wszystko będzie pasować ;)

2. nie musisz, pod warunkiem że resztę oddasz na złom lub sprzedasz

3. mniej niż vr6 więc buda wytrzyma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No fakt, o champlach nie pomyślałem :( Przydałoby się zmienić na te tarczki od AFN/VR6 tak samo springi i amorki....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda to wszystko bardzo kusząco :D

2. nie musisz, pod warunkiem że resztę oddasz na złom lub sprzedasz

hmm, ale mogę ew. sprzedać na części? Bez robienia wałków typu sprzedaż ukraincowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie jak to jest jak bym np sprowadzil taki b4 np z anglii zeby wziasc z niego silnik to musze oplacac akcyze i czy musze jakies papiery na niego miec zeby go NIE zarejestrowac (kwit ze zlomowania czy cos takiego?) ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yogidogi

nic nie musisz z nim robić możesz go sobie postawić koło domu i mieć wszystko gdzieś.. u mnie jest koleś ktory sprowadza VW tylko na cześci.. czasem to az szkoda ciąć ale ponoc 4 krotnie wiecej dostanie za czesci niz za całość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smialo przekladaj, bo wszystko jest p&p. najlepiej zeswapuj razem z hamulcami i pompa hamulcowa, bo ciezko bedzie zatrzymac 110 koni na niewentylowanych tarczach. suchy afn zapewne ma wyzsza wage od aaz [130kg] chocby ze wzgledu na ciezsze kolo zamachowe, nie mowiac o calej reszcie gratow pod maska, ktore zaliczaja sie do osprzetu. duzo jest tdikow w b3, tylko malo sie o nich slyszy. sa nawet pd ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz śmiało przekładać pod warunkiem że przełożysz łącznie z kompletnym całym zawieszeniem i hamulcami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to nieopłacalne wyjdzie podobnie, jakbyś miał kupić afna ... CO do immo każdy AFN ma ... ( przed swoim oglądałem b4, a że trafił się b5 w cenie podobnej to co się będę szczypał;) ) Hamulce obowiązkowo ( te bębny w b3 i b4 są słabiutkie) . Miałem b4 z 1,9 na tdi zrobionego tzn pompa była od TD a silnik 1z problemy same z pompą miałem... Zegary itd wiadomo trzeba przekładać ale to już wiesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

decyzja podjęta, kasę odkładam i będzie zabawa :) kupuję anglika, silnik przekładam a reszta na części pójdzie. oczywiście fotorelacja będzie :) Jeszcze tylko 1 pytanie, te z elektronicznym nastawnikiem pompy nie mają już linki gazu tylko potencjometr przy pedale. Czy do wyciągnięcia całego wspornika z pedałami trzeba wyciągać deskę?

 

i jeszcze jedno, w dowodzie nie mam wbitego katalizatora bo moje auto nigdy go nie miało

fabrycznie każdy 1Z i AFN był w niego wyposażony

jeśli nie mam go w dowodzie, to nie muszę go instalować?

Edytowane przez ormowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kata zakładać nie musisz, chyba że chcesz chronić środowisko.

 

A co to znaczy chcesz ? Środowisko trzeba chronić :krzeslem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dieslu kat raczej malo co ma chronić ... Przypomniało mi się Ormowiec, jeżeli swap to tak myśle, że o tym wiesz ale przypomne musisz mieć koła na 5 śrub ;) czyli spore przerobki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze wszystkim się liczę dlatego kupuję całe auto a nie sam silnik :) co będę potrzebował to sobie poprzekładam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę podziwiam za dowagę ... Mam nadzieję, że dotrwasz do końca na samych zapałach sie nie skończy;). Ja miałem przekładać, lecz rdza i ogólny zły stan karoserii mnie od tego odwiódł. Trafił się dobry kupiec poczekało się trochę na kase trochę pożyczyło i wyszło b5 ;). Ale w b3 to będzie wymiatał ;d Zwykły b5 afn nie będzie miał do niego polotu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat świetnie się rozwijał i nagle...

Widzę że ja będę musiał go ożywić :)

Powiedzcie ile roboty jest z elektroniką, czy są to jakieś wiązki czy trzeba rozdzielać instalację (oba auta muszą być na chodzie) ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brandzlu sporo ale efekt miodzio.... Tu dodatkowo wirus na 140KM i ok 400Nm... Wariat nie samochód:)

DSC00004.jpg

DSC00003.jpg

DSC00002.jpg

DSC00001.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temat świetnie się rozwijał i nagle...

Widzę że ja będę musiał go ożywić

Powiedzcie ile roboty jest z elektroniką, czy są to jakieś wiązki czy trzeba rozdzielać instalację (oba auta muszą być na chodzie) ??

Przeczytaj temat uzytkownika jaszczomp o jego B3 on się bawił w takie coś i chyba nawet ładnie to opisał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brandzlu sporo ale efekt miodzio.... Tu dodatkowo wirus na 140KM i ok 400Nm... Wariat nie samochód:)

 

I tak ja chcę zrobić :)

 

Przeczytaj temat uzytkownika jaszczomp o jego B3 on się bawił w takie coś i chyba nawet ładnie to opisał

 

Jakbyś mógł to podrzuć remat...

To ten taki szaro niebieski ze zderzakami od B4??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności