Skocz do zawartości
Gość pasek1.9TDI

Wyciek płynu chłodniczego,ale z kąd????

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pasek1.9TDI

Witam wszystkich!!

 

Panowie,mój silnik to 1.9 TDI AFN.Problem wygląda następująco:co 4 dni jak z zegarkiem w ręku po pozostawieniu auta w garażu ukazuje sie niewielka plama płynu chłodzącego powiedzmy jakieś 50ml,po obejrzeniu silnika kapie z mniej więcej od dołu na łączeniu silnika z zespołem napędowym,z wierzchu silnik jest idealnie suchy.Ze zbiorniczka nie bardzo ubywa płynu są to takie ilości ze nie widać ubytku za bardzo.Czy w okolicach bloku są jakieś miejsca gdzie może zbierać sie płyn a po 4 dniach wylać sie na podłogę????.U zywajac auta po każdym ruszeniu z parkingu czy jakiegoś postoju patrze i zawsze jest sucho,takowy wyciek następuje tylko jak auto postoi całą noc a garażu?? Może gdzieś są jakieś jeszcze odpowietrzniki czy coś,może na dole jakaś jest opaska co nie trzyma nie mam pojęcia proszę o pomoc w tym temacie.Dodam ze nie mam obudowy silnika ani skrzyni od spodu.Z góry dziękuje.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz plastikowy króciec który wchodzi do bloku silnika, zarówno ten dolny od termostatu i ten górny który zobaczysz pod plastikową pokrywą silnika. U mnie objawy były bardzo podobne i padło na górny króciec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pasek1.9TDI
Zobacz plastikowy króciec który wchodzi do bloku silnika, zarówno ten dolny od termostatu i ten górny który zobaczysz pod plastikową pokrywą silnika. U mnie objawy były bardzo podobne i padło na górny króciec.

 

 

 

Najprawdopodobniej juz odkryłem z kad sie to bierze,zbyt duzo płynu w zbiorniku wyrównawczym,i po wyłączeniu sielnika wiadomo temperatura wzrasta a wraz z nia cisnienie,co chyba było powodem otwarcia sie zaworku od spodu zbiorniczka i wyciek.Panowie czy to moze byc to!!!!!!!!!! stan płynu byl lekko ponad max powiedzmy ze jakies 2-3 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najprawdopodobniej juz odkryłem z kad sie to bierze,zbyt duzo płynu w zbiorniku wyrównawczym,i po wyłączeniu sielnika wiadomo temperatura wzrasta a wraz z nia cisnienie,co chyba było powodem otwarcia sie zaworku od spodu zbiorniczka i wyciek.Panowie czy to moze byc to!!!!!!!!!! stan płynu byl lekko ponad max powiedzmy ze jakies 2-3 mm

 

Zaworek nadciśnieniowy znajduje się w korku zbiorniczka wyrównawczego.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pasek1.9TDI
Zaworek nadciśnieniowy znajduje się w korku zbiorniczka wyrównawczego.;)

 

OK zaworek nadciśnieniowy znajduje sie w korku zbiorniczka,wiec do czego słuzy ten zaworek u dołu zbiorniczka i gdzie ubywa płyn z nadmiaru ba ja miałem nadmiar.?????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności