zuse Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2008 (edytowane) Postanowilem COS zaradzic na gowniane plastiki pod silnikiem i WYMODZILEM TO !! blacha alu 2,5mm o podwyzszonej odpornosci na sol. Wyciete z arkusza o wymiarach 3x2,5m Przylozono stare plastikowe oslony, odrysowano, wygieto i dodatkowo przedluzylem oslone o jakis metr !! Ori sruby zatrzaskowe zamieniono, wraz ze spinkami, na nierdzewne sruby do blach z podkladkami gumowo-metalowymi (zeby nie powstawalo ogniwo galwaniczne). Jezdze juz TAK od ponad 3 tyg i ZERO brzeczenia i innych upierdliwych dolegliwosci. Edytowane 23 Września 2008 przez zuse BYK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2008 no, no fajny pomysł. Patrz tylko, żeby nie ukradli tyle aluminium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2008 Nieźle to wyglada !!! może też coś takiego wykombinuje, bo moje plastiki są nieco przytarte ( tak na marginesie < co to za oponki masz , mógłbyś podać firmę i typ ?) Pozdawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #4 Napisano 23 Września 2008 Straszny badziew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #5 Napisano 23 Września 2008 Straszny badziew. Nie wszystkim musi się podobać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość loco Zgłoś #6 Napisano 23 Września 2008 Jasne. Gust nie podlega ocenie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #7 Napisano 23 Września 2008 (edytowane) BADZIEW ?? badziew kosztowal 250zl....a nie jak plastiki 350zl BADZIEW ktory jest kilkukrotnie bardziej TRWALY !! BADZIEW ktory o wiele wiecej chroni !! ...loco czesto ogladasz plastiki swojego 3C i chwalisz sie na dzielni ?? lubisz pokazywac swoje plastikowe oslony pod silnikiem znajomym ?? SYNEK oponki: TOYO PROXES 225/45/17 arkusz blachy kosztowal 250zl do tego sruby i spinki jakies 20zl i uprzejmosc TUNE-UP wielkie dzieki dla Roberta za udostepnienie podnosnika Edytowane 23 Września 2008 przez zuse edytowano, zeby nie wysylac postu za postem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #8 Napisano 23 Września 2008 Rewelacja! Rozumiem że osłona kosztowała Cię 250PLN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #9 Napisano 23 Września 2008 Straszny badziew. Producent osłon się odezwał? W sumie to ja jeszcze powycinałbym otwory w miejscach otworów w plastiku. One mają za zadanie odprowadzać wodę, której w czasie dwszczu jest tam sporo! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #10 Napisano 23 Września 2008 Straszny badziew. twoje odpowiedzi sa badziewne, Zuse patent naprawde super! napewno mocniejsze od plastików, daj znac za jakis czas jak się trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #11 Napisano 23 Września 2008 jeszcze powycinałbym otwory w miejscach otworów w plastiku. One mają za zadanie odprowadzać wodę no i oczywiście pomagają w chłodzeniu oleju w misce a po nacięciu i wspawaniu scianek wlotów wzmocniło by płytę tez kiedyś dorabiałem tyle ze do bory i ze stali 3mm w zimę robiła za płozę a w lato nocą efekty specjalne (zglebiona była 3 razy miska poszła w ciągu miesiąca! ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #12 Napisano 23 Września 2008 (edytowane) W sumie to ja jeszcze powycinałbym otwory w miejscach otworów w plastiku. One mają za zadanie odprowadzać wodę, której w czasie dwszczu jest tam sporo! Woda spłynie , a przez otwory mógłby dostawać się jakiś brud , myślę że bez otworów będzie lepiej zdawało egzamin ) W sumie to ja jeszcze powycinałbym otwory w miejscach otworów w plastiku. One mają za zadanie odprowadzać wodę, której w czasie dwszczu jest tam sporo! Woda spłynie , a przez otwory mógłby dostawać się brud, bo orginalnie w plastiku otwory są pod kątem skierowane wylotem w tył auta Edytowane 23 Września 2008 przez kazio scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #13 Napisano 23 Września 2008 BADZIEW ?? badziew kosztowal 250zl....a nie jak plastiki 350zlBADZIEW ktory jest kilkukrotnie bardziej TRWALY !! BADZIEW ktory o wiele wiecej chroni !! ...loco czesto ogladasz plastiki swojego 3C i chwalisz sie na dzielni ?? lubisz pokazywac swoje plastikowe oslony pod silnikiem znajomym ?? SYNEK oponki: TOYO PROXES 225/45/17 arkusz blachy kosztowal 250zl do tego sruby i spinki jakies 20zl i uprzejmosc TUNE-UP wielkie dzieki dla Roberta za udostepnienie podnosnika Większość użytkowników aut, a zwłaszcza diesli nie zdaje sobie sprawy jak (źle) wygląda spodnia osłona silnika ich aut. Sam połamałem swoją na psie . Ekologom już odpowiadam, że pies był zdechły zanim go przejechałem. Ta na pewno wytrzymałaby zderzenie. Gdyby tak zrobić przetłoczenia, całość wyszkiełkować, żeby wyglądało jak w Audi Allroad, to sam wymieniłbym swoją Oczywiście wytłumienie piankowe wskazane byłoby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #14 Napisano 23 Września 2008 Właśnie wytłumienie daje bardzoo dużo w b4 nie miałem połowy i jeździłem tydzien bez osłony jak wymieniałem rozrząd itd. Jak założyłem osłone w środku dużooo ciszej a blacha jeszcze daje jakby rezonans, pogłos ... Wytłumienie wskazane ... Ale to tylko moje zdanie Ja mam osłonę od nowości nic jeszcze sie jej nie stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #15 Napisano 23 Września 2008 (edytowane) zuse ; Bardzo dobry pomysł i wykonanie. PS Ja w necie znalazłem poniższy manual odnośnie osłony pod silnikiem.Zastanawiałem się nawet , czy Pasiowi takiej nie wykonać . B5_Panzer_Plate_Install.pdf Edytowane 23 Września 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #16 Napisano 23 Września 2008 Mi tam brakuje zdecydowanie otworów chłodzących miskę. Wygląda to średnio ładnie jak na moje oko. Wkrótce będzie powgniatane zapewne. Ciekawe czy po otrzymaniu jakiegoś strzała łatwo będzie odkręcić i ponownie zamontować. Nie mniej gratuluję chęci, samozaparcia i roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADi997 Zgłoś #17 Napisano 23 Września 2008 Ja bym tylko jakiś czarny mat polecił ale to już kosmetyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #18 Napisano 23 Września 2008 Zeby rozwiac wszelkie watpliwosci... co do odpornosci na "strzaly"...wybaczcie Panowie ale raczycie rzartowac ?? czy szukacie tysiac powodow na NIE !! ALU zdecydowanie wytrzyma wiecej niz plasik. Stop TEJ plyty to aluminium miekkie dajace sie giac wiec NIE PEKA !! co do potrzeby chlodzenia miski...a czy Panowie wiecie, ze miski w 1,9 TDI sa oblozone filcowa wytloczka ktora nijak ma sie do chlodzenia. co do ergonomi demontazu... szybciej latwiej i przyjemniej wszystko jest przykrecone na jednakowe krzyzakowe sruby. co do "wody z kaluzy"... woda samoczynnie (grawitacyjnie) splywa ku tylowi. co do halasu... plyta nie rezonuje nie stuka. Jest zamocowana w ori punktach na "mocno". co do estetyki... NOOO KURNA WYBACZCIE ale zerknijcie sobie na swoje plastiki ...ciekaw jestem co wyglada bardziej estetycznie, a tak na marginesie to chyba nie chodzi o estetyke TYLKO zabezpieczenie wrazliwych elementow podwozia i zespolu napedowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #19 Napisano 23 Września 2008 Ja bym tylko jakiś czarny mat polecił ale to już kosmetyka. Bo z pewnoscia bedziesz codziennie widzial ten kawalek aluminium Szczerze-skoro plastiki sa w naszych autach porysowane, to ta blacha rowniez w koncu sie porysuje-ale w obecnosci atrakcji swietlnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #20 Napisano 23 Września 2008 Zeby rozwiac wszelkie watpliwosci... co do odpornosci na "strzaly"...wybaczcie Panowie ale raczycie rzartowac ?? czy szukacie tysiac powodow na NIE !! ALU zdecydowanie wytrzyma wiecej niz plasik. Stop TEJ plyty to aluminium miekkie dajace sie giac wiec NIE PEKA !! co do potrzeby chlodzenia miski...a czy Panowie wiecie, ze miski w 1,9 TDI sa oblozone filcowa wytloczka ktora nijak ma sie do chlodzenia. co do ergonomi demontazu... szybciej latwiej i przyjemniej wszystko jest przykrecone na jednakowe krzyzakowe sruby. co do "wody z kaluzy"... woda samoczynnie (grawitacyjnie) splywa ku tylowi. co do halasu... plyta nie rezonuje nie stuka. Jest zamocowana w ori punktach na "mocno". co do estetyki... NOOO KURNA WYBACZCIE ale zerknijcie sobie na swoje plastiki ...ciekaw jestem co wyglada bardziej estetycznie, a tak na marginesie to chyba nie chodzi o estetyke TYLKO zabezpieczenie wrazliwych elementow podwozia i zespolu napedowego. Sorry, że się wtrącam... Napisałeś ten temat ku dyskusji i ewentualnej konstruktywnej krytyce, czy tylko spodziewasz się zachwytu, ochów i achów ? Odnoszę wrażenie, że mierzi Cię każde nie koniecznie pozytywne słowo na tą zabudowę. Wystawiając publicznie takie rezanko musisz przyjąć uwagi różne zarówno te, że jest super, jak i te, że wygląda to jak podwozie czołgu T34. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach