Skocz do zawartości
Gość belgarion

czy ktoś ma problem z silnikem 2.0tdi passat b6(3c)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość belgarion

teść jeżdzi nowym pakiem i płacze że mu gaśnie i czasem nie odzywa sie rozrusznik za 1 razem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

belgarion, niech pojedzie do servisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgarion

wiem ale byłem ciekaw czy czy coś takiego komuś jeszcze sie zdażyło czy tylko jemu bo może to jego wina do tej pory jeżdził 1.8t benzyna wiec moze sobie nie radzi ze skrzyniom 6

A czy rozrusznik jest połączony ze sprzęgłem tak jak w japończykach??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

belgarion, jak na razie to niewielu użytkowników passata B6 jest na naszym forum, zresztą spójrz na posty w tym dziale. ;) Opisz dokładniej co to za usterka , ilu konny diesel

i czasem nie odzywa sie rozrusznik za 1 razem

Jak często?

A czy rozrusznik jest połączony ze sprzęgłem tak jak w japończykach??

Hmmm, a jak jest w japończykach :zawstydzony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgarion

Jak nie wciśniesz sprzęgła to rozrusznik nie działa toki bajer ale w sumie działa

 

napisałem co wiem nie bardzo sie można znim dogadać bo zaraz sie wku...

mówi że jak skręca na skrzyżowaniu i wrzuca 2 to mu gaśnie ale może wrzuca 4 ;)

 

//Skleilem posty. Kubelt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

belgarion, po pierwsze niesz pisz postów po kolei tylko edytuj, tak u nas na forum juz jest a po drugie

nie bardzo sie można znim dogadać bo zaraz sie wku...

No to niech jedzie do servisu i mu naprawią ;) Ja tu nie widzę żadnej awarii

może wrzuca 4

Niech się nauczy jeździć ;)

teść

I wszystko jasne, olej go ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może sam się nim przejedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgarion
belgarion, po pierwsze niesz pisz postów po kolei tylko edytuj, tak u nas na forum juz jest a po drugie

spoko ucze sie :zalamany:

 

A może sam się nim przejedź

wole swojego nissana nie lubie jeżdzić cudzymi samochodami

a jak by sie cos stało to bym musiał opuścić kraj ;)

 

//To ucz sie lepiej bo odpowiadajac na uwage o edytowaniu postow znowu piszesz kilka pod rzad :-) Kubelt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to bym musiał opuścić kraj

Nie widzę innej mozliwości jak servis :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o to, że mógłbyś wyeliminować prawdopodobieństwo wbijania 4 a nie 2 biegu.

a jak by sie cos stało to bym musiał opuścić kraj ;)

 

Bez przesady to tylko samochód :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgarion
Bez przesady to tylko samochód

 

to cos więcej niż rodzina

takie podejscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem.

W takim razie niech jedzie do serwisu, ale broń Boże niech nie spuszcza go z oczu. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgarion
ale broń Boże niech nie spuszcza go z oczu.

spał by tam a nie odszedł

Nie widzę innej mozliwości jak servis

też tak mi sie wydaje myślałem że to jakaś wada fabryczna

ale to byście coś wiedzieli

 

//Skleilem posty. Kubelt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Sierek

B6 ma uruchamianie rozrusznika poprzez wcisnięcie kluczyka. Konieczne jest równoczesne włączenie sprzęgła do uruchomienia ze względów bezpieczeństwa. W kilku miejscach instrukcji o tym trąbią.

Często mało wprawni kierowcy nie włączają sprzęgła do końca i efekt gotowy. Sam się łapię na tym przy funkcji Autohold. Bez DOKŁADNEGO włączenia sprzęgła nie zadziała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgarion
belgarion, niech pojedzie do servisu
pojechał do servisu wymienili mu komp.sterujący podobno jeżdzi jak burza :oczami: dzieki za pomoc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Migmar

Potwierdzam fakt gasnięcia silnika przy ruszaniu. Mamy w firmie nowego B6 2.0TDi 140KM. Jeżdzę nim od miesiąca. Do tej pory jeżdziłem na zmianę Mondeo lub Peugeotem i nabrałem nawyku że przy ruszaniu wchodziłem na około 1500 obr/min bo tyle wystarczało żeby spokojnie ruszyc. Przy takich obrotach B6 gaśnie. Trzeba wejść w okolice 2000 obr/min i wtedy pojedzie. Niestety, czasami zapominam się i wtedy gaśnie, często zdaża się to w ruchu miejskim w godzinach szczytu.

Drugi problem, poruszany w tym wątku to trudności z uruchomieniem. Bywa tak, że mimo kilkakrotnego wduszania klucza rozrusznik nie kręci. Zauważyłem że wtedy pomaga, ale też nie za każdym razem, wyjęcie całkowite klucza z gniazda, i ponowne włożenie z przystankami na etapie odblokowania kierownicy i aktywacji immobilizera. Pedał sprzęgła obowiazkowo wciśnięty. Jeżeli i to nie pomoże, to jedynym ratunkiem jest wyjście z samochodu (!) i ponowne zasiądnięcie za kierownicą. W fotelu kierowcy jest czujnik i może to mieć wpływ na skasowanie błędu nieudanego uruchamiania silnika. Myślę, że ten cyrk jest spowodowany jakąś procedurą uruchamiania, która nie jest opisana w instrukcji obsługi. Może to jest element zabezpieczenia przed kradzieżą ? W serwisie też nic nie pomogli, ponieważ u nich akurat zapalał za pierwszym razem.

W każdym bądź razie jest to bardzo dokuczliwy problem nad którym pracuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam zamiar kupić Paska 2.0 TDI z 2005 roku z przebiegiem 170000

Na co szczególnie zwrócić uwagę,bardzo proszę o podpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam zamiar kupić Paska 2.0 TDI z 2005 roku z przebiegiem 170000

Na co szczególnie zwrócić uwagę,bardzo proszę o podpowiedz.

Nie kupował bym

--- scalone ---

Potwierdzam fakt gasnięcia silnika przy ruszaniu. Mamy w firmie nowego B6 2.0TDi 140KM. Jeżdzę nim od miesiąca. Do tej pory jeżdziłem na zmianę Mondeo lub Peugeotem i nabrałem nawyku że przy ruszaniu wchodziłem na około 1500 obr/min bo tyle wystarczało żeby spokojnie ruszyc. Przy takich obrotach B6 gaśnie. Trzeba wejść w okolice 2000 obr/min i wtedy pojedzie. Niestety, czasami zapominam się i wtedy gaśnie, często zdaża się to w ruchu miejskim w godzinach szczytu.

Drugi problem, poruszany w tym wątku to trudności z uruchomieniem. Bywa tak, że mimo kilkakrotnego wduszania klucza rozrusznik nie kręci. Zauważyłem że wtedy pomaga, ale też nie za każdym razem, wyjęcie całkowite klucza z gniazda, i ponowne włożenie z przystankami na etapie odblokowania kierownicy i aktywacji immobilizera. Pedał sprzęgła obowiazkowo wciśnięty. Jeżeli i to nie pomoże, to jedynym ratunkiem jest wyjście z samochodu (!) i ponowne zasiądnięcie za kierownicą. W fotelu kierowcy jest czujnik i może to mieć wpływ na skasowanie błędu nieudanego uruchamiania silnika. Myślę, że ten cyrk jest spowodowany jakąś procedurą uruchamiania, która nie jest opisana w instrukcji obsługi. Może to jest element zabezpieczenia przed kradzieżą ? W serwisie też nic nie pomogli, ponieważ u nich akurat zapalał za pierwszym razem.

W każdym bądź razie jest to bardzo dokuczliwy problem nad którym pracuję.

Ja ruszam na 1200 obr i jest git oczywiście jeśli chcesz pominąć turbo dziurkę to 2000 tyś jazda ostra:634:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozylo1960

Panowie,nie moge odpalic auta Passat b6 2006 TDi diesel, tak jak podpowiadacie, wycisnełam sprzęgło/bardzo dokładnie,jak zawsze :)/ i nic. Pokazuja sie komunikaty po właczeniu zaplonu:"Defaut de Frein de stst.. Consulter Notice Utilisation.

 

i taki kiedy wciskam kluczyk do konca: Actionner l'embrayage.

mam to auto od dwoch tygodni i boje sie ze cos zepsułam:(

proszę o porade....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnośnie ruszania paskiem B6 140kM. Panowie tym autem można spokojnie ruszyć BEZ dodawania gazu, bez urazy ale jeśli komuś gaśnie przy ruszaniu to tylko wina kierowcy (zakładam że silnik nie jest uszkodzony) a wkręcanie go do 2000 to ruszanie prawie z piskiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności