radas Zgłoś #1 Napisano 18 Września 2008 Zaczęło się od tego ,że nie miałem oświetlenia w bagażniku. Zgodnie ze zdobytą wiedzą , wymieniłem mikrostyk w zatrzaśniku zamka (miałem złamany jeden pin) , podłączyłem wszystko i... Aha , jeszcze wcześniej zauważyłem ,że ktoś odłączył jedną z wtyczek dochodzącą do zamka. Zastanawiałem się po co ? Nieważne. Podłączyłem i tą rozłączoną z myslą ,że wszystko będzie OK i wreszcie będę mógł z pilota zamykać oprócz drzwi i klapę bagażnika. Niestety . Nie działa nadal. Jedyna różnica to taka ,że podczas zamykania z pilota , słyszę jak tam coś w zamku bzyczy. Gdy otworzę klapę i znowu pilotem zamykam to widzę jeszcze ,że nic tam się nie rusza. Żadne ćięgno itp. Czy tak powinno być ? Pewnie nikomu się nie bedzie chciało odkręcać tych 13 śrubek , aby zdjąć wygłuszenie i zobaczyć , ale może Ktoś coś "z pamięci" , lub fachowej wiedzy powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 18 Września 2008 A skąd tam 13 śrubek? U mnie w kombi są 4 śrubki. Radas ma Passka 3B i te wkręty są od tapicerki klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 18 Września 2008 Radas ma Passka 3B i te wkręty są od tapicerki klapy. załapałem i usunąłem posta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #4 Napisano 18 Września 2008 załapałem i usunąłem posta http://img374.imageshack.us/my.php?image=b5baganikkg8.png (prawa JurekW) 13 + 2 od uchwytu trójkąta ... :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominek_f Zgłoś #5 Napisano 18 Września 2008 (edytowane) W moim Passacie pomogło nasmarowanie mechanizmu zamka. Pamiętaj o siłowniku od centralnego zamka. Jest w nim plastikowa przekładnia ślimakowa, którą również trzeba potraktować olejem. Na przyszłość użyj też opcji szukaj. Pozdrawiam Dominek Edytowane 19 Września 2008 przez dominek_f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #6 Napisano 19 Września 2008 (edytowane) ...Tu masz więcej dobrych rad http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=1017614 ... >>>>>>>>> najbardziej zastanawia mnie to , czy podczas zam/otw nie powinno coś tam się ruszać ? Edytowane 19 Września 2008 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #7 Napisano 19 Września 2008 Zaczęło się od tego ,że nie miałem oświetlenia w bagażniku.Zgodnie ze zdobytą wiedzą , wymieniłem mikrostyk w zatrzaśniku zamka (miałem złamany jeden pin) , podłączyłem wszystko i... Aha , jeszcze wcześniej zauważyłem ,że ktoś odłączył jedną z wtyczek dochodzącą do zamka. Zastanawiałem się po co ? Nieważne. Podłączyłem i tą rozłączoną z myslą ,że wszystko będzie OK i wreszcie będę mógł z pilota zamykać oprócz drzwi i klapę bagażnika. Niestety . Nie działa nadal. Jedyna różnica to taka ,że podczas zamykania z pilota , słyszę jak tam coś w zamku bzyczy. Gdy otworzę klapę i znowu pilotem zamykam to widzę jeszcze ,że nic tam się nie rusza. Żadne ćięgno itp. Czy tak powinno być ? Pewnie nikomu się nie bedzie chciało odkręcać tych 13 śrubek , aby zdjąć wygłuszenie i zobaczyć , ale może Ktoś coś "z pamięci" , lub fachowej wiedzy powie Nie jestem pewien ale jesli zamek tylnej klapy dziala podobnie jak drzwi to : Powinny byc w zamku w plastikowej obudowie silniczek ktory napedza spiralke taka plastikowa ktora blokuje i otwiera zamek, i moze cos na tej spiralce sie popsulo bo tam te czesci sa plastikowe. Lub moze pomodz to co pisze dominek_f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #8 Napisano 19 Września 2008 Zaczęło się od tego ,że nie miałem oświetlenia w bagażniku.Zgodnie ze zdobytą wiedzą , wymieniłem mikrostyk w zatrzaśniku zamka (miałem złamany jeden pin) , podłączyłem wszystko i... Aha , jeszcze wcześniej zauważyłem ,że ktoś odłączył jedną z wtyczek dochodzącą do zamka. Zastanawiałem się po co ? Nieważne. Podłączyłem i tą rozłączoną z myslą ,że wszystko będzie OK i wreszcie będę mógł z pilota zamykać oprócz drzwi i klapę bagażnika. Niestety . Nie działa nadal. Jedyna różnica to taka ,że podczas zamykania z pilota , słyszę jak tam coś w zamku bzyczy. Gdy otworzę klapę i znowu pilotem zamykam to widzę jeszcze ,że nic tam się nie rusza. Żadne ćięgno itp. Czy tak powinno być ? Pewnie nikomu się nie bedzie chciało odkręcać tych 13 śrubek , aby zdjąć wygłuszenie i zobaczyć , ale może Ktoś coś "z pamięci" , lub fachowej wiedzy powie A kluczykiem ci się klapa zamyka??? To wygląda na zepsuty siłownik klapy bądź spadło ci cięgno od siłownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #9 Napisano 19 Września 2008 A kluczykiem ci się klapa zamyka??? To wygląda na zepsuty siłownik klapy bądź spadło ci cięgno od siłownika. Oczywiście kluczykiem się zamyka i otwiera jak należy. Skoro mówisz ,że siłownik bądź cięgno , to rozumiem ,ze te rzeczy podczas zamykania z pilota muszą się "jakoś" poruszać. U mnie nic nie drgnie , tylko slychać przez chwilę odgłos "bzzzzzzzzzzzzyk" Jak znajdę chwilę , to pstrykne fotkę i moze Ktoś zobaczy na niej i wywnioskuje o co chodzi , bo może brakuje tam jakieś części alboco :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #10 Napisano 19 Września 2008 Take bzzzzzzz miałem ostatnio jak mi się zablokował "cycek" w klamce, nie mogłem jej wogole otwrozyć, bzyczało i syczało. Jedynie kluczykiem mogłem otwierać. Rozebrałem tapicerke ( przy okazji zgubiło się sztuk 2 spinek ) i zaczał się tak zwany koper, po prostu dał bym kopa po jajach temu co to projektował, plastik żeby wyjać gimnastyka, trzeba było zdemontowac tablice rej, ramke i prawą lampke odkecić. Klamka klapy jest na torxy, kolejny zonk i latanie po sasiadach . Rozebrałem ta klamke wkońcu i okazało się, że ten dzyndzel sie skleił po prostu, złozyłem do kupy ( ofkorse źle tapicerke włozyłem bo tera odstaje koło silnika wycieraczki) i działa normalnie. Może u Ciebie jest problem z tym pstrykiem w klamce albo na kablach od klamki masz zwieranie masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #11 Napisano 22 Września 2008 Dodam zdjęcia . Może Ktoś wizualnie oceni czy wszystko jest na miejscu (i czy wogóle wszystko jest) a także filmik na którym otwierany i zamykany jest samochód centralnie z pilota. Drzwi oczywiście otw/zam się a zamek tylnej klapy : http://pl.youtube.com/watch?v=NDJYuwUlNcg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominek_f Zgłoś #12 Napisano 22 Września 2008 W miejscu zaznaczonym przeze mnie powinno wychodzić cięgno, które blokuje zamek. U Ciebie go nie ma. Na filmie słychać, jak pracuje silniczek, który to cięgno wypycha i chowa, więc elektrycznie wszystko wydaje się być ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #13 Napisano 22 Września 2008 W miejscu zaznaczonym przeze mnie powinno wychodzić cięgno, które blokuje zamek. U Ciebie go nie ma. Na filmie słychać, jak pracuje silniczek, który to cięgno wypycha i chowa, więc elektrycznie wszystko wydaje się być ok. tak myślałem,że czegoś tam brakuje. teraz tylko ,czy mozna dokupić takie cięgno same (i oczywiście da radę podłączyć), czy całe te ustrojstwo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #14 Napisano 22 Września 2008 (edytowane) tak myślałem,że czegoś tam brakuje.teraz tylko ,czy mozna dokupić takie cięgno same (i oczywiście da radę podłączyć), czy całe te ustrojstwo ? Można dokupić . Cena 3,00 zł. Edytowane 22 Września 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #15 Napisano 22 Września 2008 rozumiem ,że to jest cos takiego: tu akurat wersja z varianta. Tylko , gdzie to zahaczać ? Nigdzie u mnie nie widzę jakiegoś "dzyndzla" za który można to zaczepić :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominek_f Zgłoś #16 Napisano 22 Września 2008 To jest ten element :597: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #17 Napisano 25 Września 2008 (edytowane) No i okazało sie ,że problemu jest ciąg dalszy. Oczywiście kupiłem ten "dzyndzel" , ale jak sie okazało jest to tylko sama zawleczka z uchwytem w kształcie podkowy , w którą zapewnie wciska się ciegno. sorry za jakość foto Jak widać na zdjęciach u mnie cięgna niet. Myślałem ,że jak dokupie tą część to bedzie to cięgno z uchwytem :636: Okazuje sie ,że to cięgno to chyba część silnika regulującego do zamka centralnego [10] (3B0 959 781 B) . No i chyba pozostanie mi to kupić (65 zł). Ale w Etce widzę ,że jest jeszcze obok w/w takie coś jak :silnik regulujący zdalne sterowanie [12](3B0 959 781 C). Ja nic takiego u mnie nie widzę (zdjęcia wyżej). Moze i też tego mi brakuje A może to nazwę ma "silnik" a wygląda jak coć co mam , w tym co mam Edytowane 25 Września 2008 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #18 Napisano 25 Września 2008 masz wyrwane częśc siłowinika i to cały problem wszystko widac na 1 zdj ze nic nie wystaje wymien siłownik i będzie po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radas Zgłoś #19 Napisano 25 Września 2008 (edytowane) ...wymien siłownik ... dla ścisłości . siłownik - czyli :silnik regulujący do zamka centralnego [10] (3B0 959 781 B) ________________ Skąd masz takie rysunki zamka ? Edytowane 25 Września 2008 przez radas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #20 Napisano 25 Września 2008 dla ścisłości .siłownik - czyli :silnik regulujący do zamka centralnego [10] (3B0 959 781 B) ________________ Tak to ten element Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach