Skocz do zawartości
Gość franc

alternator padł

Rekomendowane odpowiedzi

Gość franc

dziwna sprawa. w czasie jazdy pojawia sie komunikat ze padł akumulator. dwie godziny pozniej zaświecają sie abs, esp,airbag, hamulec itp. zanikają swiatla i przestają działac liczniki. podejrzewam szczotki alternatora. co wy o tym myslicie???????? dzisiaj zamieniłem akumulatory z sąsiadem. on na moim jeżdził bez problemu, ja na jego niestety nie. znowu komunikat o braku ładowania. teraz siedzi alternator Valeo120A 14V. na allegro takiego nie znalazłem. bosch bedzie pasował? nie bede sie bawił w wymiane podzespołów bo czas gra na moja niekorzyśc.

Edytowane przez franc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy aby wyciągnąc szczotki alternatora muszę go wyciągnąc? od góry ich nie widac
Regulator napięcia wraz ze szczotkami jest po przeciwnej stronie alternatora niż koło pasowe, wskazane było by wyciągnąć alternator na zewnątrz.;) Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pojawia sie komunikat ze padł akumulator. dwie godziny pozniej zaświecają sie abs, esp,airbag, hamulec itp. zanikają swiatla i przestają działac liczniki.

 

Kolego podmień sobie akumulator żeby wykluczyć jego wadę. Ale ja bym obstawiał na aku, bo takie właśnie objawy powoduje nieraz zwarcie w akumulatorze(sprzedaję akumulatory i już parę razy spotkałem się właśnie z takimi objawami w autach z grupy VAG), jeśli akumulator masz na gwarancji reklamuj, jak jest zwarcie na pewno będzie reklamacja uznana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień akumulator i to bez dyskusji teściu mój miał taki sam przypadek w VW Sharan identyczne objawy kupił nowy akumulator i po kłopocie nie słuchaj tego mechanika.

Ps. ile powiedział Ci że, alternator kosztuje????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poproś tego mechanika aby sprzedał się na organy, być może wtedy z niego jakiś pożytek będzie. Podmień akku, sprawdz połączenia masy do karoserii, ciesz się jazdą. Tego "mechanika" już więcej nie odwiedzaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie po co ty w ogóle pytania zadajesz o przyczynę? Jak wszyscy ci piszą abyś podmienił aku to ty się czepiłeś tych szczotek. Samych szczotek nie kupisz! Trzeba kupic cały regulator napięcia.

 

mam przenosne urzadzeniue rozruchowe- wpiąc je w 12v zeby sie komputer nie zresetował? a co jak sie zresetuje?

pozdro i dzieki

 

Czy ty w ogóle rozumiesz co ty piszesz? Jak wyjmiesz aku to skąd będziesz miał zasilanie z zapalniczki żeby podtrzymać to napięcie?

Nic się nie zresetuje odpinaj śmiało.

 

I edytuj swoje posty nie pisz nowego pod drugim!

Edytowane przez 4Ri3L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość franc

nie wiesz ze człowiek sam na obczyznie głupieje? ok nie bede szukał wiatru w polu i podmienie akumulator. moge byc spokojny o komputer? nie zresetuje sie nic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

regulator napięcia wyciąga sie w parę chwil bez wyciągania całego alternatora. Regulator ma szczotki, one czesto padają. Kupiłem kiedyś szczotki od 126p, lekko poszlifowałem na papierze ściernym, bo były za ciasne, przelutowałem i po sprawie. Koszt 5 zł.

 

resetuje się, ale to pierdoły, nie patrz na to, podmieniaj jak trzeba.

 

Scaliłem 2 posty. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki.

Edytowane przez Du?y
2 scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka ładowania to prawie 100% skończyły się szczotki. Jeżeli tak to wymień cały regulator

altb5.jpg

Edytowane przez enauto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o sprecyzowanie tytułu wątku. Inaczej, niestety, kosz. LINK

Edytuj pierwszy post, następnie "zaawansowana edycja" i wpisz nową nazwę tematu.

 

Scaliłem kupę Twoich postów. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z altrenatorem

 

 

Hej

ja mam problem z alternatorem,tzn padl mi w trakcie jazdy najpierw zapalila sie kontrolka od aku potem inne kontrolki, a na koncu wszystko przestalo dzialac, swiatla, klima, wycieraczki itp i po jezdzie. okazalo sie ze wirnik a alternatorze jest do wymiany. i moj elektryk dal mi 2 opcje, albo wymienie wirnik ok 200zl nowy valeo, albo kupie alternator uzywke. Poradzcie mi co zrobic, bo kiedy jego pytalam co by radzil to powiedzial ze sam nie wie bo nic nie ma na 100%. na jakis czas mam przelozony alternator od golfa IV, ale to chyba nie jest rozwiazanie, bo kiedy odpalam mojego passata pojawia sie kontrolka od aku i trzeba auto raz podgazowac i wtedy jest ok, ale boje sie ze moze sie cos stac od tego. poradzcie co robic?

Edytowane przez angela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego nie zmieniaj akumulatorów bo to strata czasu i kasy ewidentnie masz problem w alternatorze a tym co każą wymieniac akumulatory dziękujemy napracującym aucie wyciagasz aku i jedziesz bez problemów ipoza tym kontrolka akumulatora nie tyczy sie jego tylko ładowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alternatorek do regeneracji :) zaraz po nowym roku oddawałem koszt 250zł :) 1 rok gwarancji na części i robocizne, zwalił się jakis komutator, regulator napięcia (choć nie wiem czy to nie to samo co to pierwsze), łożysko jakieś i coś tam jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, czy jest tu ktos kto mogl by cos poradzic?

--------------------------------------------------------------------------------

 

Problem z altrenatorem

 

 

Hej

ja mam problem z alternatorem,tzn padl mi w trakcie jazdy najpierw zapalila sie kontrolka od aku potem inne kontrolki, a na koncu wszystko przestalo dzialac, swiatla, klima, wycieraczki itp i po jezdzie. okazalo sie ze wirnik a alternatorze jest do wymiany. i moj elektryk dal mi 2 opcje, albo wymienie wirnik ok 200zl nowy valeo, albo kupie alternator uzywke. Poradzcie mi co zrobic, bo kiedy jego pytalam co by radzil to powiedzial ze sam nie wie bo nic nie ma na 100%. na jakis czas mam przelozony alternator od golfa IV, ale to chyba nie jest rozwiazanie, bo kiedy odpalam mojego passata pojawia sie kontrolka od aku i trzeba auto raz podgazowac i wtedy jest ok, ale boje sie ze moze sie cos stac od tego. poradzcie co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności