macvw Zgłoś #1 Napisano 1 Września 2008 Witam wszystkich! Jakieś 2 tygodnie temu pisałem na forum,że piszczy mi pasek klinowy. Raczej można nazwać to takich "wgrzytem". Wymieniłem pasek, później napinacz i nic nie pomogło. Dziś rano mechanik zauważył,że zatrzymuje się koło od pompy wspomagania. Dzieje się to wtedy, gdy silnik jest zimny i chodzi na wolnych obrotach,ale największy zgrzyt jest przy skręcaniu prawie na max czy to w lewo, czy w prawo,ale tylko gdy obroty silnika są na wolych obrotach. Gdy skręcam i utrzymuję obroty silnika na poziomie ok.1100-1200obr./min. wtedy koło nie staje. Czy wiecie,jaki może być powód nie obracania się koła wspomagania? Poziom płynu OK! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #2 Napisano 1 Września 2008 zabita przekladnia? sproboj najpierw zmienic olej w wspomie, niemniej szanse są marne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #3 Napisano 1 Września 2008 zabita przekladnia? sproboj najpierw zmienic olej w wspomie, niemniej szanse są marne Czyli cała pompa do wymiany?:681: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
burnada Zgłoś #4 Napisano 1 Września 2008 Sprawdź jeszcze sprzęgiełko na kole pasowym alternatora. Ja miałem u siebie identyczne objawy. Mechanicy też zalecali wymianę pompy wspomagania. Wymiana sprzegiełka i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darekw6 Zgłoś #5 Napisano 1 Września 2008 ja mam dokładnie to samo w salonie powiedzieli mi ze to wina alternatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2008 ja mam dokładnie to samo w salonie powiedzieli mi ze to wina alternatora Jakieś 2 miesiące temu miałem wymieniany wirnik alternatora. Jeżeli to jest wina sprzęgiełka alternatora,to dlaczego staje koło pompy wspomagania?Aha! Jak mechanik wymieniał mi napinacz,to mówił,że sprawdzał alternator i sprzęgiełko jest OK! Podejrzewał też to sprzęgiełko.:633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #7 Napisano 1 Września 2008 Miałem kiedyś taki przypadek w Fordzie,że piszczał mi pasek,przynajmniej tak myślałem.Okazało się,że piszczy pompa wspomagania tz.koło pompy.Po wymianie pompy piszczenie ustało.Ale może też piszczeć pasek jeśli ma wytarte rowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #8 Napisano 2 Września 2008 Miałem kiedyś taki przypadek w Fordzie,że piszczał mi pasek,przynajmniej tak myślałem.Okazało się,że piszczy pompa wspomagania tz.koło pompy.Po wymianie pompy piszczenie ustało.Ale może też piszczeć pasek jeśli ma wytarte rowki. Pasek jest praktycznie nowy, założony 2 tygodnie temu. Zauważyłem wczoraj,że bieżnia tzw.rowki na kole wspomagania 2 są wytarte. Jeżeli jest to wina sprzęgiełka altenatora,jak niektórzy mi sugerują,to dlaczego zatrzymuje się koło pompy wspomagania,a nie alternatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janusio Zgłoś #9 Napisano 22 Maja 2011 temat stary ale wymiana sprzęgiłka alternatora powinna pomóc ja miałem to samo i po wymianie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach