Skocz do zawartości
macvw

Staje koło od pompy wspomagania

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Jakieś 2 tygodnie temu pisałem na forum,że piszczy mi pasek klinowy. Raczej można nazwać to takich "wgrzytem". Wymieniłem pasek, później napinacz i nic nie pomogło. Dziś rano mechanik zauważył,że zatrzymuje się koło od pompy wspomagania. Dzieje się to wtedy, gdy silnik jest zimny i chodzi na wolnych obrotach,ale największy zgrzyt jest przy skręcaniu prawie na max czy to w lewo, czy w prawo,ale tylko gdy obroty silnika są na wolych obrotach. Gdy skręcam i utrzymuję obroty silnika na poziomie ok.1100-1200obr./min. wtedy koło nie staje. Czy wiecie,jaki może być powód nie obracania się koła wspomagania? Poziom płynu OK!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zabita przekladnia? sproboj najpierw zmienic olej w wspomie, niemniej szanse są marne :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zabita przekladnia? sproboj najpierw zmienic olej w wspomie, niemniej szanse są marne :(

Czyli cała pompa do wymiany?:681:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze sprzęgiełko na kole pasowym alternatora. Ja miałem u siebie identyczne objawy. Mechanicy też zalecali wymianę pompy wspomagania. Wymiana sprzegiełka i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darekw6

ja mam dokładnie to samo w salonie powiedzieli mi ze to wina alternatora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam dokładnie to samo w salonie powiedzieli mi ze to wina alternatora

Jakieś 2 miesiące temu miałem wymieniany wirnik alternatora. Jeżeli to jest wina sprzęgiełka alternatora,to dlaczego staje koło pompy wspomagania?Aha! Jak mechanik wymieniał mi napinacz,to mówił,że sprawdzał alternator i sprzęgiełko jest OK! Podejrzewał też to sprzęgiełko.:633:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki przypadek w Fordzie,że piszczał mi pasek,przynajmniej tak myślałem.Okazało się,że piszczy pompa wspomagania tz.koło pompy.Po wymianie pompy piszczenie ustało.Ale może też piszczeć pasek jeśli ma wytarte rowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem kiedyś taki przypadek w Fordzie,że piszczał mi pasek,przynajmniej tak myślałem.Okazało się,że piszczy pompa wspomagania tz.koło pompy.Po wymianie pompy piszczenie ustało.Ale może też piszczeć pasek jeśli ma wytarte rowki.

 

Pasek jest praktycznie nowy, założony 2 tygodnie temu. Zauważyłem wczoraj,że bieżnia tzw.rowki na kole wspomagania 2 są wytarte. Jeżeli jest to wina sprzęgiełka altenatora,jak niektórzy mi sugerują,to dlaczego zatrzymuje się koło pompy wspomagania,a nie alternatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat stary ale wymiana sprzęgiłka alternatora powinna pomóc ja miałem to samo i po wymianie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności