Skocz do zawartości
szefomaciek22

pompa paliwa nie podaje cisnienia na zapłonie (1.8T)

Rekomendowane odpowiedzi

witam

problem z odpaleniem audi 1.8 t z 95r ( anglik) , prawdopodobnie pompa paliwa

 

Wymontowałem pompę z baku i podłączyłem ja na wiezchu , po przekreceniu na zapon NIC ( POMPA NIE CHODZI ) dopiero jak próbuje odpalic silnik pompa dziala- czy to jest normalnie ??

czy w 1.8t po przekręceniu na zaplon pompa nie podaje przez moment paliwa??

dzięki za odpowiedz

pozdrawia Maciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno być tak, że kiedy dajesz kluczyk na zapłon pompa zaciąga paliwo, co daje się usłyszeć cichym buczeniem pompy. Ja tez mam trochę problemów z moją pompą, że nieraz nie zaciąga (nie słychać tego buczenia) i muszę go chwile pokręcić żeby zapalił. Dopiero jak przekręcę kluczykiem drugi raz na "zapłon" i usłyszę, że pompa załapała to pali od razu:) Jeżdżę z tym odkąd mam paska i już się przyzwyczaiłem, chociaż ostatnio mam ochotę się za to zabrać i to zrobić;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. zawsze jak przekręce zapłon pompa :buczy: i zawsze zapala odrazu. więc chyba z twoją pompą coś nie tak.(mam za to inny problem od wczoraj jutro napisze)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z twoją pompą coś nie tak.

Ja wiem, że z moją pompą jest coś nie tak:) ogólnie mam problem z zatankowaniem auta do pełna, już się przyzwyczaiłem;) Mam wpisy w KS, że coś było robione z bakiem paliwa bo nie wchodziło zbyt dużo paliwa, no i ja nabyłem auto 2 miesiące po wizycie w serwisie(SE) z tą usterką. Do baku wchodzi mi max 45L no i popa nie zawsze zaciąga:). No ale jak napisałem przyzwyczaiłem się na tym co zaleje robię 650km idzie przeżyć:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chelmi

Witam! Piszę do Ciebie,a jesteś przypadkowym gościem,którego wybrałem i myślę,że mógłbyś mi pomóc,przynajmniej tak sądzę. Koleszka użyczył mi tego loginu (dzięki Hełmi). Jestem zainteresowany kupnem Passata 1.8T-150km i teraz wiem,że są różne wersje,lecz mnie interesuje 4motion kombi. Jakbyś mógł pomóc odpisz,a koleś mnie powiadomi, pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla kolegi"chełmi", niestety nie wiem .

U mnie pompa jest oky-(chyba ;) ) , sprawdzałem napięcie dochodzące do pompy i podczas przekręcenia na zapłon -napięcia nie ma :( , 12v pojawia sie dopiero wtedy gdy chce odpalić silnik

CZY poza bezpiecznikiem pompa nie ma jakiegoś stycznika ??

Mozę on odpowiada za chwilową prace pompy na zapłonie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZY poza bezpiecznikiem pompa nie ma jakiegoś stycznika ??

Mozę on odpowiada za chwilową prace pompy na zapłonie??

 

Jest przekaźnik pompy paliwa (poz IV)

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523&highlight=opis+bezpiecznik%25F3w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wielkie dzięki , znalazłem przekaźnik , ale już z tym wszystkim sie pogubiłem

Jak sprawdzić ten przekaźnik??

POZDRAWIAM

 

 

EDIT.......

 

witam

Założyłem novą pompa - audi odpaliło:):). ale powstał nowy problem, mianowicie:

Podczas pracy silnika ""syczy"" z wlewu paliwa , nie zależnie czy korek jest zakręcony lub odkręcony . Dodam ze podczas zakręcania korka obroty silnika spadają - jak zakręcę korek do końca obroty silnika sie wyrównują

ps

 

Jaki interace do audi a4 z 95r?? (złącze diagnostyczne w tej audi znajduje sie za lewarkiem ręcznego_)

Posiadam kabek z którym łącze sie z passatem 3bg z 2001r, na oko złącza sá podobne ale 100% pewności nie mam

może ktoś wie ? czy ten kabel który mam będzie dobry do tej audi??

dzięki za odpowiedz

pozdrawiam Maciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wielkie dzięki , znalazłem przekaźnik , ale już z tym wszystkim sie pogubiłem

Jak sprawdzić ten przekaźnik??

POZDRAWIAM

 

 

EDIT.......

 

witam

Założyłem novą pompa - audi odpaliło:):). ale powstał nowy problem, mianowicie:

Podczas pracy silnika ""syczy"" z wlewu paliwa , nie zależnie czy korek jest zakręcony lub odkręcony . Dodam ze podczas zakręcania korka obroty silnika spadają - jak zakręcę korek do końca obroty silnika sie wyrównują

ps

 

Jaki interace do audi a4 z 95r?? (złącze diagnostyczne w tej audi znajduje sie za lewarkiem ręcznego_)

Posiadam kabek z którym łącze sie z passatem 3bg z 2001r, na oko złącza sá podobne ale 100% pewności nie mam

może ktoś wie ? czy ten kabel który mam będzie dobry do tej audi??

dzięki za odpowiedz

pozdrawiam Maciej

 

Audi A4 również posiada złącze 16 stykowe do diagnostyki , możesz korzystać ze swojego kabelka w A4.

W temacie pompki - być może uszkodzony jest układ odpowietrzania zbiornika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Audi A4 również posiada złącze 16 stykowe do diagnostyki , możesz korzystać ze swojego kabelka w A4.

W temacie pompki - być może uszkodzony jest układ odpowietrzania zbiornika?

Witam

dzieki , na Ciebie zawsze mozna liczyc,

Zapomniaem zapytac co mam zrobic , raczej gdzie zaczepic wáz powrotny paliwa w bagu ( obecnie zostawiem go luzem w baku), bo oprócz syczenia wskaznik paliwa warjuje.

ODnosnie syczenia tez pojejzewal ukad odpowietrzenia zbiornika ,Jurku moze masz jaki schemat pomocny ??, bylbym bardzo wdzieczny

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szefomaciek22 ;

Poniżej rysunki z A4

pompa paliwa

a4pompapaliwapo6.th.pnga4pompapalev0.th.pnga4pompapaliwa1fo7.th.png

zbiornik - 6 wąż odpowietrzający ; 28 zawór grawitacyjny

a4zbiornikpaliwapz9.th.png

Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.U mnie natomiast jest problem tego typu iż po podłączeniu pod komputer pojawiają się błędy w następującej kolejności:zawór sterowania turbiną -przepływomież powietrza -zawór odpowietrzania zbiornika paliwa i na koniec wszystkie wtryski!Doradżcie coś proszę bo nie wiem za co się złapać no i oczywiście pali jak smok!passat b5 1.8T AEB 1996. Mechanik doradził abym wymienił najpierw przekażnik pompy paliwa bo zachodzi podejrzenie iż od niego zaczynają się te problemy(niby skacze napiecie czy coś w tym rodzaju a patrząc po schemacie on jest jako pierwszy)******!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znalazłem podobnego tematu więc napisze tu

 

jak ściągnąć przewody z pompy paliwa w zbiorniku, plastyki są zgrzane a końcówkami ale końcówki ruszają się w pokrywie tylko jak to odpiąć

 

druga sprawa pompa po przekręceniu stacyjki przez 2 sekundy jak by ganiała powietrze tak jak by się odpowietrzało czy to normalne

 

i co to jest z numerem 16 na drugim zdjęciu od góry

 

passat kombi TDI 1.9

Edytowane przez Grzesiek24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po przekręceniu stacyjki przez 2 sekundy jak by ganiała powietrze tak jak by się odpowietrzało czy to normalne

MOże być zapowietrzony układ, pompa nie trzyma ciśnienia i zanim zaciągnie paliwo przepycha powietrze;)

co to jest z numerem 16 na drugim zdjęciu od góry

Nr 16 to filtr paliwa ;)

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wiem, że z moją pompą jest coś nie tak:) ogólnie mam problem z zatankowaniem auta do pełna, już się przyzwyczaiłem;) Mam wpisy w KS, że coś było robione z bakiem paliwa bo nie wchodziło zbyt dużo paliwa, no i ja nabyłem auto 2 miesiące po wizycie w serwisie(SE) z tą usterką. Do baku wchodzi mi max 45L no i popa nie zawsze zaciąga:). No ale jak napisałem przyzwyczaiłem się na tym co zaleje robię 650km idzie przeżyć:)

to i tak CI mało pali ja za 100zł. robie jakies 230km....ktoś wie jakie powinno być spalanie w passacie b5 1.8T 150km.z 2003roku...bo cos mi dziwnie dużo pali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak zdjąć te przewody z pompy w zbiorniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Do kolegi Grzegorz24 ja przewody z pompy zciągnąłem kombinerkami. Łapiesz

końcówkę wężyka (ona ma taki specjalny zacisk, jest nawet do tego specjalne narzędzie) i ściskasz , w tym samym czasie delikatnie ciągniesz za wężyk. U mnie pomogło i nawet po powtórnym założeniu węzyk nie spada. Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie da się zdjć wężyka a na pewno jak go zdejmę to już nie założę

mi chodzi o zdjęcie całej końcówki z góry pokrywy to co jest zaznaczone kolorem czerwonym

bo wężyk jest zgrzany i nie chcę go ruszać

a jeśli chodzi o ścisłość to samochód PASSAT KOMBI 1.9 TDI

a4pompapaliwapo6.jpg

Edytowane przez Grzesiek24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj, 22:49

Cytat:

Napisał Grzesiek24 Zobacz post

po przekręceniu stacyjki przez 2 sekundy jak by ganiała powietrze tak jak by się odpowietrzało czy to normalne

MOże być zapowietrzony układ, pompa nie trzyma ciśnienia i zanim zaciągnie paliwo przepycha powietrze

Cytat:

Napisał Grzesiek24 Zobacz post

co to jest z numerem 16 na drugim zdjęciu od góry

Nr 16 to filtr paliwa

 

 

Filtr rozumiem że ten pod maską czy jest jakiś inny :confused:

 

a co do zapowietrzania się układu i nietrzymania ciśnienia to co miże być przyczyną :confused: bo po stronie filtra paliwa w silniku to raczej jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Filtr rozumiem że ten pod maską czy jest jakiś inny

W silnikach benzynowych kolego, filtr paliwa jest pod autem w okolicach zbiornika paliwa, a w dizelkach masz filterek pod maską.

a co do zapowietrzania się układu i nietrzymania ciśnienia to co miże być przyczyną

Co mi jeszcze przychodzi na myśl, to może to być filtr węglowy paliwa, który znajduję się z przodu w prawym nadkolu, lub też regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. To są tylko moje hipotezy i wybierane pod względem silnika benzynowego.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności