Gość jarro_1 Zgłoś #1 Napisano 12 Sierpnia 2008 Witam , szykuje sie do wymiany chłodnicy . Jak zdjać zderzak przedni wiem ale za skarby świata nie mogę znaleźć fachowej poradyna forum np. ze zdjeciami jak to wykonać. Prosze o pomoc może ktoś odnajdzie. Ja soe poddałem po 60 minutach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #2 Napisano 12 Sierpnia 2008 no kuźwa było to nie raz na forum, szukaj skuteczniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fokus Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2009 Może ktoś pomoże, bo szukam w szukajce i nie mogę znaleźć jak wymienić chłodnicę wody w 3BG. Bardzo proszę o oświecenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38952&highlight=wymiana+ch%B3odnicy http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31349&highlight=wymiana+ch%B3odnicy http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6520&highlight=wymiana+ch%B3odnicy http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2488&highlight=wymiana+ch%B3odnicy I nie ściemniaj ze nie ma bo w wyszukiwarke wpisałem "wymiana chłodnicy" i zaznaczyłem dział B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fokus Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2009 Bardzo dziękuję za szybką odpowiedz. Przeglądałem te tematy przed moim zapytaniem i niestety nie ma w nich opisu w jakiej kolejności co odkręcić. Chodzi mi o to czy wyciąga się ją od strony zderzaka czy silnika. Czy da się odchylić chłodnicę klimy bez odpinania węży, aby wyciągnąć chłodnice wody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2009 (edytowane) Czy da się odchylić chłodnicę klimy bez odpinania węży, aby wyciągnąć chłodnice wody. Da się ją odchylić bez odpinania węży. Robiłem wymianę w tamtym roku, zajęło mi to jakieś 2 godz. beż żadnych informacji na temat gdzie i co odkręcić. Jak już masz ściągnięty zderzak to; 1- Odkręcasz chłodnicę klimatyzacji klucz 10 mm (nie jestem pewien czy na dole nie ma takich samych uchwytów). 2- Odkręcasz chłodnicę wspomagania klucz 10 mm. 3- Wyciągasz uchwyty trzymające chłodnicę. 4- Od strony silnika wyciągasz zawleczki z węży podpiętych do chłodnicy i wyciągasz te węże (na dole masz też czujnik, odpinasz od niego kostkę) I jeszcze warto zakupić nowe o-ringi do węży ukł. chłodzenia. I teraz musisz pokombinować z wyciągnięciem chłodnicy, nie jest łatwo ale da się wyciągnąć. jak coś pominąłem, to proszę o uzupełnienie. Edytowane 18 Stycznia 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fokus Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2009 (edytowane) Wielkie dzięki Adam. Oto mi chodziło. Konkretnie i na temat. Edytowane 18 Stycznia 2009 przez Fokus Automatyczne z??czenie postów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #8 Napisano 3 Października 2009 Witam! Jestem na etapie wymiany chlodnicy. Kupilem zamiennik o podwyzszonej jakosci, który ma wymiar 631x414x32. Nr zamiennika wg ETKI 8D0121251 P. W aucie zobaczylem ze mam naklejke 8D0121251 AT któego rozmiar wg netu wynosi 631x414x23. Wg etki po wpisaniu VIN-u auta wychodzi mi ze powienienem miec wlasnie wersje P czyli ta co kupilem, a nie ta co mam w aucie (moze juz byla wymieniana??). Wg jeszcze innej strony wymiar w aucie powinna siedziec chlodnia o wymiarze 625x400x16 Czy roznica w szerokosci moze spowodowac problemy podczas montazu w aucie?? Na internecie znalazlem sklep, który w wersji polskiej strony pokazuje mi wersje wezsza, a w wersji angielskiej strony - szersza. I badz tu madry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #9 Napisano 4 Października 2009 o podwyzszonej jakosci, który ma wymiar 631x414x32. w AVB pewnie jest pewnie tyle samo miejsca co w AVF to wejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2012 Nowe auto i problem ten sam - wymiana chlodnicy Tym razem zintegrowana z chl. skrzyni automatycznej. Orientuje sie ktos ile oleju wchodzi do tej chlodniczki od skrzyni, bo nie wiem czy robic wtedy dolewke do skrzyni, a moze ubytek bedzie niewielki - w listopadzie mialem zalany nowy olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dezerter_sdz Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2013 (edytowane) Kupiłem cały pas przedni do mojego Passata. Okazało się jednak że chłodnica wody jest jakas dwuczęściowa, ma jakie 1 i 1/3 grubości starej i dwa przewody hydrauliczne. Czy to jest chłodnica zintegrowana chłodnica oleju skrzyni automatycznej? Chyba mogę zaślepić te rurki i tak jeździć? Jeśli chodzi o wymiary to wszystko pasuje jak lalka i mieści się. Dodatkowo miałem wielki problem z odkręceniem chłodnicy klimy, inżynierowie VW po raz kolejny mnie niemile zaskakują, nakrętka stalowa a króciec aluminiowy. Edytowane 8 Stycznia 2013 przez dezerter_sdz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin1968 Zgłoś #12 Napisano 8 Stycznia 2013 Kupiłem cały pas przedni do mojego Passata. Okazało się jednak że chłodnica wody jest jakas dwuczęściowa, ma jakie 1 i 1/3 grubości starej i dwa przewody hydrauliczne. Czy to jest chłodnica zintegrowana chłodnica oleju skrzyni automatycznej? Chyba mogę zaślepić te rurki i tak jeździć? Dodatkowo miałem wielki problem z odkręceniem chłodnicy klimy, inżynierowie VW po raz kolejny mnie niemile zaskakują, nakrętka stalowa a króciec aluminiowy. Sprawdź czy pasują wszystkie mocowania a te dwa króćce to rzeczywiści chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów więc jeśli masz manuala a nie planujesz założyć automatu to śmiało zaślepiaj (wystarczą zwykłe plastikowe zaślepki chyba ze po odpaleniu będzie Ci się przedostawał płyn chłodzący to wtedy już trzeba będzie zastosować szczelne korki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #13 Napisano 8 Stycznia 2013 Kupiłem cały pas przedni do mojego Passata. Okazało się jednak że chłodnica wody jest jakas dwuczęściowa, ma jakie 1 i 1/3 grubości starej i dwa przewody hydrauliczne. Czy to jest chłodnica zintegrowana chłodnica oleju skrzyni automatycznej? Chyba mogę zaślepić te rurki i tak jeździć? Jeśli chodzi o wymiary to wszystko pasuje jak lalka i mieści się. Dodatkowo miałem wielki problem z odkręceniem chłodnicy klimy, inżynierowie VW po raz kolejny mnie niemile zaskakują, nakrętka stalowa a króciec aluminiowy. powinna pasowac a przewody do ukladu chlodzenia ATF zaslep tylko przed dostaniem sie syfu nic ci tam nie bedzie cieklo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #14 Napisano 14 Stycznia 2013 Nowe auto i problem ten sam - wymiana chlodnicy Tym razem zintegrowana z chl. skrzyni automatycznej. Orientuje sie ktos ile oleju wchodzi do tej chlodniczki od skrzyni, bo nie wiem czy robic wtedy dolewke do skrzyni, a moze ubytek bedzie niewielki - w listopadzie mialem zalany nowy olej. Na dolewke zuzylem ok 0,7l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kleju Zgłoś #15 Napisano 19 Lutego 2013 Witam, Czy chłodnic o grubości 32 wejdzie do awx? Oryginalnie siedziała tam o grubości 23 ale zamówiłem nrf i przyszła mi ta grubsza. Nie wiem czy wsadzać tą co przyszła czy wymienić na ta 23? Przerabiał już ktoś ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach