Skocz do zawartości
Gość Kristerr

Problem z pracą silnika po wymianie czujnika temperatury cieczy chłodzącej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kristerr

Witam

 

Posiadam Passata B5 18adr rocznik 98

 

Wczoraj wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

 

Zrobiłem to tak:

1. Zdjąłem zawleczke z węża na dole i spóściłem płyn chłodniczy.

2. Zdjąłem te rury, którymi powietrze dochodzi do przepustynicy, aby się dostać do czujnika

3. Zdjąłem kable z czujnika i wymieniłem go.

4. Poskładałem wszystko i dolałem płyn.

 

I teraz mam wielki problem bo... samochód strasznie muli, skacze i źle chodzi. Gdy dodam gazu zaczyna nim rzucać i wogóle. Myślałem że to czujnik więc wymieniłem na stary i dalej jest to samo. Prosze o pomoc, co zrobiłem nie tak i jak to mogę naprawić.

Na moje oko to wygląda to na zapowietrzenie czegoś, albo jakby powietrze nie dochodziło do mieszanki paliwa, ale nie wiem. Proszę o pomoc.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kristerr

Nie do końca wiem jak to sie robi. Słyszałem że powinien się odpowietrzyć sam. Ale skoro Pan twierdzi, że trzeba go odpowietrzać to proszę o wskazówki jak.

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzył czy nie, ale to itak nie ma nic wspólnego z tym ze auto muli i przerywa... hmmm chyba bedziesz musiał podpiąć auto pod komputer i zobaczyc czy sa jakies błędy.

 

A dolot ("te rury, którymi powietrze dochodzi do przepustynicy") poskładłes dobrze? bardziej bym sie na tym skupił, posprawdzaj wszytsko jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marek 85 ma rację.Sprawdź dokładnie połączenia rury.Powinien się sam odpowietrzyć ale jeśli nie to trzeba poluzować przewód ten który jest najwyżej przy zbiorniku wlewu płynu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
marek 85 ma rację.Sprawdź dokładnie połączenia rury.Powinien się sam odpowietrzyć ale jeśli nie to trzeba poluzować przewód ten który jest najwyżej przy zbiorniku wlewu płynu.

 

Wężyk służący do odpowietrzania układu chłodzenia znajduje się na podszybiu obok akumulatora( lewy wąż wychodzący z nagrzewnicy- od góry białym kółkiem oznaczony otworek odpowietrzający; należy go poluzować tak, aby odsłonić w/w otwór);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kristerr

Dzisiaj podłączyłem kompa i pojawiły się błędy, których jeszcze nigdy nie było:

01165 - Throttle Body Control Module (J338)

17-10 - Control Difference - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

 

Problem mam od 2 dni, a błędy pojawiły się dzisiaj, wczorja sprawdzałem i ich nie było.

 

Zrobiłem adaptacje przepustnicy, ale dalej jest to samo.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kristerr

Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Mam pytanie: czy instalacja gazowa może mieć na to wpływ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kristerr

Odłączyłem bezpiecznik instalacji gazowej. Teraz dostałem kolejny błąd:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low - mam rozumieć że zepsułem przepływomierz?

 

Bardzo prosże o wszelkie porady.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
błąd:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low - mam rozumieć że zepsułem przepływomierz?

 

Bardzo prosże o wszelkie porady.

Pozdrawiam

 

I ja dołaczam sie do pytania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odłączyłem bezpiecznik instalacji gazowej. Teraz dostałem kolejny błąd:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low - mam rozumieć że zepsułem przepływomierz?

 

Bardzo prosże o wszelkie porady.

Pozdrawiam

 

 

I ja dołaczam sie do pytania ?

 

 

 

Jeśli prostsza instalacja, sterownik gazu nie korzysta z przepływki, co skutkuje zanotowaniem błędu przez komp w samochodzie przy jeździe na gazie. W tym wypadku wystarczy wykasować błąd i jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności