Skocz do zawartości
Gość Rogas

Czujnik poziomu paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Rogas

Witam serdecznie,

 

Forum przeszukałem, odpowiedzi nie znalazłem.

 

Mój czujnik poziomu paliwa wariuje. Niekiedy wszystko jest ok, kiedy indziej spada do zera - wolałbym mieć wskazanie.

 

VAG pokazuje następujący błąd: 00771 Czujnik poziomu paliwa – G

 

Gdzie znajduje się ten czujnik? Jakie ma numery? Jakiej firmy kupić nowy, a może naprawia się stary?

 

 

 

BTW: jaką pojemność baku ma ma Passat 2,8 synchro AWD Variant?

 

 

 

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnika szukaj pod tylnią kanapą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Am mam passata b5 2.5 tdi v6 podczas jazdy dokladnie wczoraj zaswieciła mi sie kontrolka swiec zarowych nie wiedzialem co jest musialem sie zatrzymac zgasic auto bo myslalem ze lampka zgasnie odpalilem i po chwili znowu sie swiecilo i napis jakis motoring czy cost takiego dodalem gazu i auto zaczeło szarpać dojechalem do stacji benzynowej zgasilem go chcialem zobaczyc co dzieje sie pod maska odpalam go i nic kreci ale nie odpala. Pod vagiem pokazalo uszkodzony czujnik braku paliwa czy czujnik odciecia paliwa czy jakos tak niby on odcina doplyw paliwa do silnika jak jest mało zeby nie zapowietrzyc ukladu. Jak ten czujnik fachowo sie nazywa gdzie go kupić czy da sie go naprawić??? Pomocy bo auto nie zapala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj ja miałem podobny problem. W pewnym momencie wskaźnik paliwa spadł mi do zera i pokazała się rezerwa pomimo ze miałem pół baku. potem raz się wznosiła raz opadała. pojechałem do serwisu. okazało się ze mam uszkodzony jeden z trzech pływaków. kupiłem używany na allegro. zawiozłem do warsztatu ale już na starcie mieli podejrzenie ze nie będzie pasował bo pomimo tego ze wyglądał tak samo to miał inne numeri. i faktycznie wskaźnik pokazywał na pół baku mimo ze było mniej. Wiec kupiłem kolejna używkę..... i ta sama historia. w końcu z tych trzech zrobili jeden:/ parę dni po tym ( bo niby było wszystko ok) pojechałem na mazury. trasa jakieś 1500km. po 300 km wskaźnik znów zaczął wariować:///// no ale musiałem dojechać. na miejscu po zakwaterowaniu w hotelu wybrałem sie na poszukiwanie warsztatu. jedyny jaki znalazłem to skromny warsztat na uboczu. Opisałem mechanikowi jak się sprawy maja. Poprosił żebym zostawił nr i zadzwoni jak coś zdziała. słuchajcie skubaniec wyciągnął wszystko ze środka i centymetr po centymetrze prześledził wiązkę elenktyczną. i okazało się ze gdzieś nie stykała kostka. ogólnie wziął za robotę 250 zł.

 

Od tamtego czasu jest wszystko w porządku.

 

jak będziesz potrzebował mam wszystkie trzy pływaki jakie występują w 2.8 sprawne bo wysłali mi przez pomyłkę 2 komplety.

 

 

 

pozdrawiam serdecznie.

Edytowane przez 2.8_v6_30v_4x4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wskazówka od pełnego do połowy pokazuje jakby bez większych uchybień problemy pojawiają sie od połowy zbiornika, raz pokazuje że jest 1/2 zbiornika a jak auto stoi na postoju z pracującym silnikiem to wskazówka wędruje na połowę połowy, po ruszeniu pomału wędruje z powrotem w okolicy 1/2. Czy jest to wina tego czujnika poziomu paliwa czy raczej pływak jest do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie po prostu opadała do zera i włączała się kontrolka rezerwy. a wymieniany był pływak pod kanapą.

 

wiem ze przynajmniej w mojej wersji są trzy pływaki.

 

możliwe ze podczas uszkodzenia różnych pływaków wskazówki się różnie zachowują:/

 

a może jak u mnie jest problem na wiązce przewodów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otóż wygląda to następująco.Są dwie możliwości:albo pływak,który po jakimś czasie zaczyna szwankować,albo to co mi się ostatnio przytrafiło-sam wskaźnik w liczniku.Poprostu wskazówka wyszła na maxa a później jeszcze dalej :D Koszt naprawy-100 PLN,także nie ma tragedii ;) Pzdr.

Co do wskaźnika w liczniku-najprościej zrobić test wskaźników kompem...I już będzie wiadomo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, radze zacząć sprawdzanie od najdrobniejszych, najtańszych i najszybszych do sprawdzenia rzeczy. bo jak się zabierzesz za pływaki a to się wskaźnik okaże to będzie klawo:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie wskazówka od pełnego do połowy pokazuje jakby bez większych uchybień problemy pojawiają sie od połowy zbiornika, raz pokazuje że jest 1/2 zbiornika a jak auto stoi na postoju z pracującym silnikiem to wskazówka wędruje na połowę połowy, po ruszeniu pomału wędruje z powrotem w okolicy 1/2. Czy jest to wina tego czujnika poziomu paliwa czy raczej pływak jest do wymiany?

 

czy ktoś wie co będzie przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pływak to się dowiesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź pływak to się dowiesz

 

czy dostęp do niego to podnieść tylną kanapę i odkręcić tamtą zaślepkę która się tam znajduje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sedan,kombi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kombi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie w bagażniku jak dźwigniesz wykładzinę to ukaże Ci się taki okrągły plastik(po prawej stronie)-podnieś go i już jesteś u celu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W takim razie w bagażniku jak dźwigniesz wykładzinę to ukaże Ci się taki okrągły plastik

aha ok jutro tam zerknę...dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niema sprawy :) Powodzenia przy majstrowaniu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam małe pytanie co może być powodem tego że VAG wywala mi taki błąd:771,0303 Czujnik rezerwy paliwa, co może być tego powodem? Dodam że wszystko jest sprawne tak mi się wydaje , bynajmniej nie mam żadnych problemów. Z góry dzięki :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin-sprawdź pływak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem a mianowicie wskazówka od paliwa przy włączonym zapłonie pokazuje zero a przy wyłączonym spada o jakiś centymetr niżej niż ta od temperatury (wcześniej chyba :confused:stały w jednej pozycji). Na początku gdy wskazówka wchodziła na czerwone pole przy samym końcu rezerwy zapalała się kontrolka. Co robić:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności