Skocz do zawartości
Gość jaros

[B6] Drgania na kierowicy i lewarku zmiany biegów

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jaros

jestem nowym użytkownikiem forum wiec proszę o wyrozumiałość, mam nowego passata 1,4 tsi, 122km bałem sie go kupić lecz teraz z silnika jestem bardzo zadowolony, problem jest inny, od nowości występują drgania na lewarku zmiany biegów na 2 i 3 biegu podczas przyspieszania ( nie za każdym razem), inna sprawa to drgająca kierownica prze predkosci około 110km/h, serwis twierdzi ze (lewarek) to sprawa za krótkiego cięgna??? w skrzyni biegów i wysłał zapytania do serwisu centralnego, natomiast przyczyna drgań kierownicy jest to że samochód jest nowy i ma twarde zawieszenia jeszcze nie zmiękł i przenosi na koło kierownicy wszystkie nierówności (słyszeliście większe bzdury, nie jest to wina felg ani opon, na innych komplecie dzieje sie to samo))

Miał ktoś podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z drganiem kierownicy jedź do dobrego serwisu oponiarskiego i wyważ koła.Co do lewarka nie wiem mam automat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z drganiami kierownicy to ja np tez mam delikatne wystepujace w zakresie obrotow od ok 2000 do 2400 niezaleznie od biegu...nie wiem co to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drgania lewarka mogą być spowodowane wadliwą poduszką silnika lub skrzyni biegów. A co do odpowiedzi serwisu że zawieszenie musi zmięknąć to chyba najlepszy gryps jaki słyszałem :509: trzeba by zagadać z administracją bo warty jest uwiecznienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kiery to moze klasyka tj. po hamowaniu wjechałeś w kałuże i lekko drga na tarczach ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natomiast przyczyna drgań kierownicy jest to że samochód jest nowy i ma twarde zawieszenia jeszcze nie zmiękł i przenosi na koło kierownicy wszystkie nierówności (słyszeliście większe bzdury, nie jest to wina felg ani opon, na innych komplecie dzieje sie to samo))

Miał ktoś podobny problem?

 

 

nie no takie rzeczy to tylko w Erze...pierdoły opowiadają jak nic

wyważ koła, jak nie pomoże to zbadaj tarcze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
natomiast przyczyna drgań kierownicy jest to że samochód jest nowy i ma twarde zawieszenia jeszcze nie zmiękł i przenosi na koło kierownicy wszystkie nierówności

A powiedzieli jak długo to zawieszenie mięknie? Moim zdaniem jak poczekasz tak ze 3-5 lat lub zrobisz 150 tys km po polskich drogach, to problem zniknie - zawieszenie będzie mięciutkie :). A mógłbyś napisać w którym serwisie są tacy debile :eek:?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jaros

Niestety nie powiedzieli ile trwa " zmiękczanie " zawieszenia,(sugerowali nawet ze w tym modelu - silnik 1.4 tsi 122km!!! jest usportowione zawieszenie wyjątkowo twarde co oczywiście nie jest prawda w 2.0fsi jest identyczne bo nim jeżdziłem) właśnie sie do nich po raz kolejny wybieram i jesli nic nie zrobia ( a wiem że tak będzie), zażądam na piśmie potwierdzenia odmowy naprawy (według nich jest wszystko ok') Serwis to Inter Welm Bielsko-Biała

Jeśli chodzi o koła ( 16" alusy att) to są ok" były wyważane kilka razy przez serwis vw i firmę zajmująca sie sprzedażą felg , na stalowych , i na komplecie pożyczonych alusów oryginalnych z pasata też było to samo, tarcze tez raczej nie sa krzywe , mam dopiero 2,5 tys przebiegu przy spokojnej jezdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Arcy
inna sprawa to drgająca kierownica prze predkosci około 110km/h

 

No nie wiem jak szanowny kolega, ale ja 110 km/h lub więcej to rozwijam na stosunkowo dobrej, gładkiej drodze, a tam gdzie są dziury to raczej jadę z prędkością dopasowaną do jej stanu . Jeśli jedziesz 110km po przyzwoitej nawierzchni to jakie nierówności mogą się przenosić na koło kierownicy. Jeśli problem ten nie jest powiązany z hamowaniem, to przyczyną mogą być poduszki silnika, albo np wadliwa półoś napędowa. Koła zostały już w tym przypadku wyeliminowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chamowaniem.

:eek:hamowaniem, pisane przez "ch" ma raczej więcej wspólnego z innego typy chamowaniem - jak ktoś jest chamski np. na drodze :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wyważyć koła na osiach umnie pomogło.a co do drgań lewarka to już koledzy pisali poduszki skrzyni lubsilnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem nowym użytkownikiem forum wiec proszę o wyrozumiałość, mam nowego passata 1,4 tsi, 122km bałem sie go kupić lecz teraz z silnika jestem bardzo zadowolony, problem jest inny, od nowości występują drgania na lewarku zmiany biegów na 2 i 3 biegu podczas przyspieszania ( nie za każdym razem), inna sprawa to drgająca kierownica prze predkosci około 110km/h, serwis twierdzi ze (lewarek) to sprawa za krótkiego cięgna??? w skrzyni biegów i wysłał zapytania do serwisu centralnego, natomiast przyczyna drgań kierownicy jest to że samochód jest nowy i ma twarde zawieszenia jeszcze nie zmiękł i przenosi na koło kierownicy wszystkie nierówności (słyszeliście większe bzdury, nie jest to wina felg ani opon, na innych komplecie dzieje sie to samo))

Miał ktoś podobny problem?

 

przepraszam za off topa ale nie moge sie powstrzymać - napisz coś o tym silniku bo strasznie jestem ciekaw jak to sie sprawdza , ile pali, pisales ze jedzdziles 2.0 FSI wiec porownaj te dwa silniki itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności