Skocz do zawartości
Gość koksik

popychacze hydrauliczne

Rekomendowane odpowiedzi

Gość koksik

ostanio zauważyłem że coś mi dziwnie brzeczy z pod maski,pare sekund jak odpale i jak jest mocno rozgrzany(sporadycznie) i ostanio normalnie sie z szokowałem gdy pojechałem do mechanika myslac ze to coś z katalizatorem i autko stało ze właczoną klima z 15 minut ja go cały czas dawałem na obroty mechanik sie wsłuchiwał i stwierdził że to nie od kata i kazał podniesc maske i strasznie wtedy zaczeło brzeczęć ale tylko jak go gazowałem....potem sie to powtórzyło ale na bardzo rozgrzanym silniku--mechanik stwierdził że to popychacze(szklanki) i przeraziłem sie jak usłyszałem że jeden kosztje 40 zł co pomnożąc razy 20 daje 800 zł :612: koszmar

wymieniał ktoś juz z was popychacze zaworów??

jaki koszt był u was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam co prawda 2,5 TDI, ale ceny są nasępujące:

dźwigienka zaworowa - ok 30 PLN /szt

popychacz - ok 22 PLN /szt

 

u mnie to wszystko musiałem pomnożyć przez 24 :626:

 

Głowa do góry i nie łam się tylko rób :614:

 

Do tego miałem wytarte wszystkie 4 wałki rozrządu: cena nowego (1 szt) od 1400 do 900 PLN'ów. Ale u Świątka zregenerowałem za 1200 wszystkie 4 sztuki.

I poszedłem za ciosem: Pasek otrzyma nowy rozrząd i oleum :629:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koksik

mechanik mi dzisiaj wlał jakiś preparat do oleju i wydaje mi się że jest lepiej(ale klimy dzisiaj wogole nie właczałem)

najgorsze jest że w niedziele chce jechać na wczasy:(((nie wiem jak długo można jezdzić z padniętymi popychaczami??mechanik twierdzi że mam sie za bardzo nie przejmować i mogę śmiało jechać...hmm..ale jak tu sie nie przejmować jak trasa 600km do przejechania :620:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik mi dzisiaj wlał jakiś preparat do oleju i wydaje mi się że jest lepiej

Oby Ci Doctora przypadkiem nie wlał bo chwilowo to się polepszy ale później.... :626:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mechanik mi dzisiaj wlał jakiś preparat do oleju i wydaje mi się że jest lepiej

Oby Ci Doctora przypadkiem nie wlał bo chwilowo to się polepszy ale później.... :626:

 

dokladnie mam nadzieje ze nie wlal Ci tego badziewia - kolega wlal do Golfa i skonczyla sie jazda :/ - ja w swoim pasku tez mam szklanki do robty po klepia ale jezdze dopoki da rade - oprocz tego ze stracil na mocy i ze chdzi jak TDi nie zauwazylem negatywnych objawowo oprocz tego ze oglada sie za mna wieksza ilosc spoleczenstwa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tworek

To ja was pociesze wymienilem wszystkie popychacze 1000 zlotych a itak zdaza im sie jeszcze stuknac.

Passat 1.8T

:609:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie stukały, rozebrałem wymyłem poskładałem i cisza jak makiem zasiał, co orginał to orginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mysiul

Sprawa dotyczy również silnika ADR, ale w Audi A4.

Po drugiej wymianie oleju (od momentu zakupu auta) zauwazylem taka sytuacje, na poczatku zalany byl shell helix 10w40, po przejechaniu 7-8 tys km coraz czesciej zaczely stukac zawory, podczas gwaltownego ruszania, hamowania zapalala sie kontrolka oleju (3-krotny pisk). Jakis czas temu wymienilem olej na mobil 10w40. Obecnie mam przejechane okolo 8 tys. i wystepuja te same objawy co na shellu... Dodatkowo zawsze rano jak uruchamiam samochod to silnik pracuje jak diesel przez ok. 10-15 sek., rowniez zastanawiajace jest to, ze jak postawie go nierowno np. na krawezniku lub pod jakas gorka to wtedy zawory juz nie stukaja, ale dosłownie walą!Juz nie wiem co z tym zrobic, wymienic szklanki? Wtopie 1 tys. zł (?), a okaze sie, ze to co innego. Ktos kiedys pisal o jakims zaworze zwrotnym oleju czy cos takiego, tylko jak to sprawdzic. Mechanik w warsztacie powiedzial mi ze to raczej wina zuzytych popychaczy, ale czy one moga miec zwiazek z ta

zapalajaca sie kontrolka? KOlejnymm olejem jaki zalalem jest ELF 10W40, przejechane 5 tys. km i po zapaleniu auta popychacze sa coraz glosniejsze. Na nowym oleju kontrolka praktycznie sie nie zapalala, silnik chodzil cichutko. Podobno niespalona benzyna splywa do oleju przez, co ten robi sie rzadki. W przypadku instalacji LPG przynajmniej teoretycznie paliwa powinno splywac mniej, a wiec olej powinien dluzej zachowac swoja gestosc. Tak sie zlozylo, ze przy ostatniej wymianie oleju zalozylem instalacje gazową, jednak stary problem ponownie powraca. Samochod byl sprowadzony z Wloch i mysle, ze jezdzila nim straszna fleja. Juz nie wiem co robic, a moze kupic ten srodek do liqui moly do rozpuszczenia nagaru w silniku. Podejrzewam, ze zasyfiony jest smok zasysajacy olej.

Czujnik cisnienia oleju byl wymieniany. Cisnienie oleju w normie. Zuzycie oleju w normie. przebieg 197 tys., rocznik 1995, Silnik 1.8 ADR.

 

Czy ktos uzywal tego srodka?

http://www.allegro.pl/item185235886_liqui_moly_wycisza_hydrauliczne_popychacze_hit.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć

dołącze się do pytania o szklanki do passata b5 1.9 tdi AHU 90km z 1998r.

 

Mam klika pytań:

1)czy szklanki lepiej wymienić czy wymyć

2)Jeżeli wymyć - jak się to robi i czym

3)znalazłem na forum 2 rodzaje szklanek które są do mojego samochodu oraz ile ich jest

 

cena 11,00 / szt

http://www.allegro.pl/item363725394_popychacz_popychacze_hydraul_audi_seat_skoda_vw.html

cena 12,50 / szt

http://www.allegro.pl/item362387429_popychacze_popychacz_hydraul_vw_audi_skoda_seat.html

cena 15,00 / szt

http://www.allegro.pl/item364695145_nowe_popychacze_hydrauliczne_szklanki_audi_vw_seat.html

 

 

cena 21,00 / szt

http://www.allegro.pl/item363245828_popychacze_szklanki_seat_skoda_vw.html

 

sojkis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć

dołącze się do pytania o szklanki do passata b5 1.9 tdi AHU 90km z 1998r.

 

Mam klika pytań:

1)czy szklanki lepiej wymienić czy wymyć

2)Jeżeli wymyć - jak się to robi i czym

3)znalazłem na forum 2 rodzaje szklanek które są do mojego samochodu oraz ile ich jest

 

cena 11,00 / szt

http://www.allegro.pl/item363725394_popychacz_popychacze_hydraul_audi_seat_skoda_vw.html

cena 12,50 / szt

http://www.allegro.pl/item362387429_popychacze_popychacz_hydraul_vw_audi_skoda_seat.html

cena 15,00 / szt

http://www.allegro.pl/item364695145_nowe_popychacze_hydrauliczne_szklanki_audi_vw_seat.html

 

 

cena 21,00 / szt

http://www.allegro.pl/item363245828_popychacze_szklanki_seat_skoda_vw.html

 

sojkis

 

sojkis Szklanek jest tyle samo co zaworów - czyli w twoim przypadku 8. Wymienić na nowe.

 

Nr kat. 034 109 309AD ( cena ORI 22€ za szt ) w/g tego numeru należy szukać popychaczy.

Aukcja z ceną 15zł/szt była by do przyjęcia.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość heto

Witam wszystkich!

Chciałbym dołączyć do tematu popychaczy hydraulicznych. Z postów, które piszecie wychodzi, że chyba też mam z nimi problemik!

Objawy są następujące:

Od roku czasu zawsze jak odpalam samochodzik to przez pierwsze 2 km zaworki grają a potem jest już cisza niezależnie od prędkości i obrotów. Jezeli postoje 15-20 minut sytuacja się powtarza mimo, że silnik jest jeszcze ciepły i znowu po przejechaniu ok. 1,5 - 2 km jest cichutko!

Przebieg mam ok. 135kkm, objawy o których mówie pojawiły się przy 115kkm.

Sytuacja jest taka sama i w lato i w zime. Olej syntetik- 5w40

Pytanie brzmi:czy to napewno popychacze i jeśli tak to czy mam je wymieniać czy też mozna z tym jeździć dalej. Czy popychacze maja wpływ na zużywanie się innych elementów, ewentualnie jesli ktos przerabiał ten temat w 1,8T- jakie koszt naprawy?

Z góry dzieki za pomoc i wszelkie wskazówki

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czytałem na forum że w samochodach 1.8 stuka również łańcuszek prawdopodobnie od rozrządu.

 

P.S.

Szklanki 8 x 22zł, pompa wody 70,00zł , pasek do rozrządu i 2 rolki zostały kupione teraz tylko wymienić i można jechać nad wczasy pomoczyć cztery literki w wodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie...

 

W niemczech servis wymienia popychacze hydrauliczne w 1.9 TDI, (8szt. NOWE) przy kazdej wymianie rozrzadu...i nie ma zmiluj sie !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie...

 

W niemczech servis wymienia popychacze hydrauliczne w 1.9 TDI, (8szt. NOWE) przy kazdej wymianie rozrzadu...i nie ma zmiluj sie !!

 

 

Troszkę odświeżę, żeby nie zakładać nowego tematu.

 

Chyba czeka mnie wymiana popychaczy.

Npiszcie co trzeba dokładnie kupić i orientacyjne ceny, że popychacze to wiem ;) ale jeszcze jakieś uszczeleczki i inne pierdoły:)

 

Zgóry dzieki,

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czy miałeś wymieniany rozrząd bo jeżeli nie to go też wymień bo przy wymianie hydrauliki rozkopią Ci cały rozrząd a poco płacić dwa razy za tą samą robotę czytaj „wymiana rozrządu”

 

Jeżeli chodzi o hydraulikę to dobrze też wymienić uszczelkę, który jest na kole, jak podjedziesz do sklepu to sprzedawca będzie wiedział o co chodzi ponieważ ma książkę, w której są rozpisane wszystkie elementy. Jeżeli tego nie wymienisz to za niedługo i tak to zrobisz bo będzie się olej sączył z tej uszczelki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć

Czy miałeś wymieniany rozrząd bo jeżeli nie to go też wymień bo przy wymianie hydrauliki rozkopią Ci cały rozrząd a poco płacić dwa razy za tą samą robotę czytaj „wymiana rozrządu”

 

Jeżeli chodzi o hydraulikę to dobrze też wymienić uszczelkę, który jest na kole, jak podjedziesz do sklepu to sprzedawca będzie wiedział o co chodzi ponieważ ma książkę, w której są rozpisane wszystkie elementy. Jeżeli tego nie wymienisz to za niedługo i tak to zrobisz bo będzie się olej sączył z tej uszczelki

 

rozrząd wymieniałem jakies 10tys temu.....

dzięki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim Passacie 1,9 TDI 110KM wymieniłem hydrauliczne zawory czy popychacze i wyregulowałem wszystke wtryskiwacze,nawet ten podający czy prowadzący,po wymianie tych hydraulicznych zaworach jest duża rużnica,silnik się rozgrzeje to pracuje dużo ciszej,ale gdy jak jest zimny lub gdy zgasze go chocby na 20 min to odgłosy stukania powracają,a na zimnym silniku trwają nawet do 30 min.

I co wy koledzy na to??

mechanik który mi to wszystko wymnieniał to powiedział że mam niczym sie nie martwić,i że takie odgłosy w TDI Passatach są całkiem normalne.

Może jestem już przewrażliwiony tym wszystkim??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja w swoim Passacie 1,9 TDI 110KM wymieniłem hydrauliczne zawory czy popychacze i wyregulowałem wszystke wtryskiwacze,nawet ten podający czy prowadzący,po wymianie tych hydraulicznych zaworach jest duża rużnica,silnik się rozgrzeje to pracuje dużo ciszej,ale gdy jak jest zimny lub gdy zgasze go chocby na 20 min to odgłosy stukania powracają,a na zimnym silniku trwają nawet do 30 min.

I co wy koledzy na to??

mechanik który mi to wszystko wymnieniał to powiedział że mam niczym sie nie martwić,i że takie odgłosy w TDI Passatach są całkiem normalne.

Może jestem już przewrażliwiony tym wszystkim??

 

hymmm... no dla mnie to by nie było normalne.... u mnie po wymianie popychaczy wszystko ustało... teraz samochodzik jest cichy... tzn. jak na diesla cichy:)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy odgłos jakby zużytego łożyska przy wałku rozrządu na wolnych obrotach(brak tam jakichkolwiek łożysk) i przy obrotach powiedzmy >1600 słuchać charczenie silnika jakby łańcuszek (napewno to nie łańcuszek wałków,bo nic się nie obija ,35 tys km temu był wymieniany i raczej od góry silnika słychać) może być odgłosem zużytych popychaczy ?? Zdarza mu się (sporadycznie ,częściej w lato) na postoju odgłos zaworu stukającego,ale po przygazowaniu przestaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hymmm... no dla mnie to by nie było normalne.... u mnie po wymianie popychaczy wszystko ustało... teraz samochodzik jest cichy... tzn. jak na diesla cichy:)

 

Pozdrawiam

Kolego to pomocy :(

Co to może wtedy być??kak byś mniał jakieś pomysły to prosze cię o pomoc:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności