dlugiiii Zgłoś #1 Napisano 8 Lipca 2008 Kilka dni temu padła mi pompka przy sprzęgle i wróciłem 340 km bez sprzęgła.Ale to mało ważne Kupiłem nową pompke,wymieniłem i wszystko byłoby super ,ale stracił się klakson.Nie wiem czy ten pasio jest złośliwy,bo co chwile coś siada.Na szczęście że się znam odkryłem,że tasiemka w obudowie przy kierownicy poszła się kochać i na szczęście naprawiłem ją (jutro sprawdze 100% działanie po naprawie).Wogóle chciałbym napisać ,że kupiłem B5,bo mi się cholernie podoba i pomyślałem ,że to VW ,więc się nie będzie psuć.Jak narazie wymieniałem : wahacze,lambda,katalizator,przepływka,termostat,pomka sprzęgła,wentylator klimy,przekaźnik kierunków zacina się,maglownica posiada luzy,kolumna kierownicza ma luzy na łożyskach,trzeszczenie deski ,łatwe przeciekanie ,nie wspominam o module konfortu ,mikroswitchach i innych rzeczach,które poprawiałem .Sorry,ale musiałem to napisać,bo boje się co następne się popsuje Czy u Was też są takie problemy ?? Jedno wiem,że nie sprzedam go,bo poprostu podoba mi się jego styl(no chyba,że na nowszego passata,ale nie wersji B6 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 8 Lipca 2008 dlugiiii ; Na początek sprawdź bezpiecznik nr 40 - on odpowiada za zabezpieczenie sygnału dźwiękowego w 3B lub ( i ) na płycie przekaźników górnej - gniazdo nr 1 ; tam jest przekaźnik sygnału .Piszesz o" tasiemce przy kierownicy" , to być może właśnie Ty coś spowodowałeś przy ściąganiu , że klakson " zaniemógł".Tak sobie gdybam... Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik i pisz jakie efekty . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 8 Lipca 2008 Mi jak na razie się nic nie psuje. A jeżdżę już rok. Zobaczymy co dalej. No może poza paroma pierdułami. Wypadł mi wężyk od sprysków, spaliły się żarówki, zepsuła się (czytaj zaśniedziała) klamka tylnej klapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #4 Napisano 8 Lipca 2008 hyba z tym paskiem naprawde zle trafiles umnie narazie wszystko ok jeszcze nic mi niesiadlo bo kupilem go z walnientym klaksonem i jeszcze tego nienaprawilem niewiem co jest ale sadze tez ze to tasiemka tylko niewiem jak sie doniej zabrac i pozatym niedziala mi zamek bagaznika i musze z kluczyka otwierac ale jakos to musze naprawic jak znajde troszke czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #5 Napisano 8 Lipca 2008 Napewno tasiemka przerwana,bo już rozebrałem i naprawiłem Zanim zabrałem się za naprawe sprawdziełem bezpiecznik ,a później zwarłem we wtyczce do tej tasiemki 2 x brązowe i klakson się odezwał. No chyba,źle trafiłem lub jestem za pedantyczny jak na samochody Czasami to plus,że coś się popsuje,bo na czymś człowiek musi się uczyć tylko szkoda,że to na swoim akurat Zapomniałem dodać jeszcze o wymianie : Koło dwumasowe, komplet sprzęgła i N75 Odrazu odpowiadam na pytania \stwierdzenia : Czasami żal mi tej kasy,ale chce auto doprowadzić jak nowe,bo na nowe mnie nie stać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #6 Napisano 9 Lipca 2008 a poczym poznac ze kolo dwumasowe padlo i jaki koszt jest takiej wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość irzik85 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2011 Witam jestem nowy bo zarejstrowałem sie dziś kupiłem paska w niedziele i już go sprawdziłem ale mam problem z klaksonem i lusterkami klakson sie nie odzywa a elektryczne lusterka nie działają znacie jakieś podobne problemy jak tak to z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach