Skocz do zawartości
Gość tomekrakow

przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomekrakow

silnik się przegrzewał, mechanik stwierdził - termostat i wymienił, po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130! w dodatku brak ogrzewania, przed wymianą było, teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania? (wiadomo że to kosztowna robota)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli brak ogrzewania, to pewnie mechanik nie odpowietrzyl ukladu chlodzenia po wymianie termostatu. Pompy raczej nie sprawdzisz, tylko wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paczanga

Jeśli nie masz ogrzewania to mechanik nie odpowietrzył nagrzewnicy i dlatego silnik się gotuje , najpierw odpowietrz nagrzewnice a później wymieniaj pompe.Na wężu powrotnym od nagrzewnicy jest otworek ściągnij przewód z króćca tak ,aby otwór odpowietrzający nie był zasłaniany przez króciec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz sobie czy wogole pompa wody ci chodzi , czy sie czasami nie ukrecila. ja mialem podobny przypadek, auto sie grzalo jak cholera , wymiana termostatu , dalej sie grzalo, drugi termostat tez nic nie pomogl, okazalo sie ze pompa wody strzelila. jezeli chodzi o uklad chlodzenia to chyba nie musi byc on odpowietrzany , ten uklad sie sam odpowietrza, bynajmiej ja nic nigdy nie odpowietrzalem . pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymienione wszystko silnik sie nie grzeje

 

Gdyby wymienione było wszystko to temperatura byłaby ok, prawda?

 

 

nie wiem co robic

 

Nie wiem, może się rozpłakać?

Jeżeli natomiast naprawdę szukasz pomocy na forum to postaraj się opisać swój problem w miarę rzeczowo. Konkretnie znaczy. Sprawdziłem to, to i tamto. Wyniki pomiarów są takie i takie. Podejrzewałem to i tamto, wymieniłem części x, y, z i nadal jest źle. Nie mam już pomysłów, doradzcie coś. A Ty co napisałeś? Pomyśl, czy na tej podstawie można coś konkretnie powiedzieć poza bezsensownym strzelaniem w ciemno?

Dziwie się w ogóle, że żaden moderator nie zajmie się poziomem na tym forum.

Gość pisze- auto zgasło i nie pali, pomóżcie... Wtedy robi się pięciostronnicowy spam gdzie każdy na pałę strzela cop mu ślina na jezyk przyniesie i nic z tych bzdur nie wynika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie błędy w klimatroniku ,może klapa od temperatury Ci nie otwiera.(błąd 4F7, siłownik V68 )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie mówiłem? :)

 

Sprawdź sobie błędy w klimatroniku

 

Kolego KBR55, forumowicz Mirek napisał:

 

silnik sie nie grzeje

 

więc rozumiesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat:

Passat b5 AFN 1.9 tdi 110KM 97r.

Problem polega na tym, iż zacięła mi się klapka od sterowania powietrza silnik/zewnątrz i na obecną chwilę jest zacięta na silnik, więc zaraz po złapaniu 90 stopni już się zaczyna robić duchota... przy większych mrozach w zimie było okey, jak teraz przyjdzie lato to będzie męczarnia i tu moje pytanie, gdzie się znajdują te klapki od sterownia powietrza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było gdybyś napisał, czy posiadasz klimatronic czy manual. Tutaj masz opis do klimatronica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobrze by było gdybyś napisał, czy posiadasz klimatronic czy manual. Tutaj masz opis do klimatronica.

 

 

a sora własnie manual i nigdzie na google nie mogę znaleść pomocy:kwasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągałeś panel sterujący i patrzyłeś, czy może linka nie spadła z pokrętła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyciągałeś panel sterujący i patrzyłeś, czy może linka nie spadła z pokrętła?

 

no właśnie nawet się za to nie zabierałem, panel sterujący czyli cały panel włącznie z radiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia tej linki..

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie nawet się za to nie zabierałem, panel sterujący czyli cały panel włącznie z radiem?

Same sterowanie wentylacją. Radia nie musisz wyciągać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Same sterowanie wentylacją. Radia nie musisz wyciągać.

 

linki są całe...:kwasny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będziesz musiał wykręcić schowek i popatrzeć jak tam się prezentują klapki i linki. Schematu niestety nie mam, ale jak wykręcisz schowek to powinieneś wszystko ujrzeć co Ci jest potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To będziesz musiał wykręcić schowek i popatrzeć jak tam się prezentują klapki i linki. Schematu niestety nie mam, ale jak wykręcisz schowek to powinieneś wszystko ujrzeć co Ci jest potrzebne.

 

3.jpg

 

po zdemontowaniu schowka ukazalo mi sie kolanko z linka od sterowania nawiewem cieplo/zimno chodzic chodzi, tylko problemy jest z tym ze ktorys z zatrzaskow sie wylamal i opada to kolanko i pasowaloby go wymienic tylko gdzie ja takie dostane... a to zdjecia przedstawiajace kolanko:

1 zdjecie przedstawia, prawidlowo wpiete kolanko

2 zdjecie przedstawia, w jaki sposob sie przemieszcza kolanko po kreceniu pokretlem

3 zdjecie przedstawia, kolanko juz przezemnie wyciagniete

 

i pytanie co sie moglo wylamac badz tez wyrobic ze to kolanko sie wysuwa i nie dziala prawidlowo jakies pomysly co z tym zrobic? Czy wgl jest szansa dostania takiej czesci gdzies?

 

EDIT:

Pomogła sprezyna bardzo ladnie chodzi, tylko sie maly kawaleczek z jednej strony uszczerbal w kolanku i po zamianie steruje na odwrot czyli pokretlo na cieplo leci zimne pokretlo zimno a leci cieple ale zawsze to cos.

Ostatnie pytanko, zmienilem chlodnice wlalem 3,5litra do zbiornika z gornym przewodem odpietym az juz zaczelo z niego cieknac zapiolem i dolalem na maximum, czy cos wiecej moge zrobic? Po przejechaniu paru km 90stopni a ze zbiornika nie ubylo, czy to normalne ze 3,5litra plynu wystarczylo na pusta chlodnice? czy chlodnice trzeba w jakis sposob odpowietrzać?

1.jpg

2.jpg

Edytowane przez adamos_as

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem to samo mam dokladnie tez uszkodzony ten element, nie mozna go nigdzie dokupic w Polsce mimo tego ze jest na nim numer czesci VW w etce nie wystepuje czesc o takim numerze. Ja kupilem ten element w USA bo tam czesc o takim numerze wystepuje i kosztowala mnie dokladnie 5$, po wymianie dalej jest zle wiec pozostaje mi jedynie wymiana obudowy. Tez mialem tak ze gdy pokretlo na zimne lecialo cieple i na odwrót.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Xus

Witam.

mam problem z Passatem 1,9 TDi 2004 highline na poczatku podczas jazdy na autostradzie temperatura zaczynala skakac od 90 nawet do 130 tak ze trzeba bylo sie zatrzymac i odczekac chwile. wymienilem termostat temp ok ale nie ma ogrzewania. odpowietrzylem nagrzewnice tak jak bylo pisane wyzej. ale ogrzewania wciaz brak. gorny waz od chlodnicy jest mieki i cieply nie goracy. przewod ktory wchodzi do nagrzewnicy jest goracy ten na ktorym jest dziurka do odpowietrzenia zimnawy. jakies propozycje co moge jeszcze sprawdzic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się do tematu,Passat 1.8 bez turbo 99rok,a mianowicie problem u mnie wystąpił brak temperatury na wskażniku silnik nie jest gorący brak ogrzewania prosta diagnoza termostat do wymiany.Po wymianie termostatu odpowietrzeniu przewody gorące jak w książce napisano,temperaturka pięknie trzyma się na 90stopniach a w środku zimno.Brak oznak uszkodzenia głowicy/uszczelki pod głowicą a w kabinie zimne a jak sie nagrzeje do 90 stopni lekko letnie powietrze,przepłukałem nagrzewnice i dalej to samo.Sprawdziłem climatronic żadnych błędów,zmieniłem climatronic na inny i dalej to samo,cale życie zajmuje sie samochodami,ale to co mi sie stalo teraz doprowadza mnie do szału już.

Może coś poradzicie bo sprawa mnie doprowadzać do jakiejś schizy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności