kosiad Zgłoś #1 Napisano 1 Lipca 2008 Witam Zmieniając klocki hamulcowe (tył) w moim b5 musiałem wkręcić tłoczki. Z braku jakiego kolwiek płaskownika itp użyłem klucza od szlifierki kątowej pasuje idealnie i praca staje się łatwiejsza:) Być może komuś się to przyda - taki to wynalazek Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #2 Napisano 1 Lipca 2008 Dobre,dobre Ja uzywalem do tego plaskoszczypy i tez latwo idzie zrobic. np takie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2008 kosiad, bardzo cenna wskazówka dla majsterkowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alkarn Zgłoś #4 Napisano 18 Września 2008 mam pytanie jak głęboko ma wejść tłoczek w cylinderek bo kręcę dociskam bo nie wiem czy ma się przestać kręcić i powstanie opór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 18 Września 2008 GUSTOWNY patencik !! SZACUN !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #6 Napisano 18 Września 2008 Alkarn, ma się przestać kręcić i ma powstać opór. Jeśli wkręcasz tłoczek, to odkręć lekko odpowietrznik z nasuniętą rurką igielitową zanurzoną w płynie - będzie szło łatwiej, a nie zapowietrzysz układu. Sprawdzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alkarn Zgłoś #7 Napisano 19 Września 2008 dzięki śliczne i biorę się do dzieła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #8 Napisano 19 Września 2008 KolegoAlkarn ja wkręciłem tyle ile trzeba tzn aby w miarę lekko weszły klocki hamulcowe bez wciskania na siłę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alkarn Zgłoś #9 Napisano 23 Września 2008 jestem już po operacji wciśnięcia tłoczka mogę potwierdzić że popuszczenie odpowietrznika jest najlepszym rozwiązaniem a opcja z kluczem od szlifierki kątowej jest nie wygodna lepsze jest rozwiązanie kawałek płaskownika 35 mm z wypiłowanym środkiem w kształcie widełek lepiej kręcić oraz wcisnąć tłoczek.:580: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #10 Napisano 23 Września 2008 Podczas wymiany klocków i tarcz wymyslilem cos takiego (pret nagwintowany, podkładki, blaszka, itp.) U mnie zdało egzamin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoei Zgłoś #11 Napisano 4 Października 2008 Mam pytanie mianowicie podczas wkrecania tloczka on sie wcale nie wkreca. Bylem zmuszony zdemontowac calosc bo cos mi tu nie gralo. I w srodku tloczka jest tulejka w srodku z gwintem do wkrecania i ona sie kreci wzgledem tloczka. Po przeczytaniu tego postu utwierdzilem sie w przekonaniu ze jest on ukrecony. Bede musial go wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 4 Października 2008 shoei Zacisk hamulcowy tył.Z którym elementem na rysunku masz problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoei Zgłoś #13 Napisano 5 Października 2008 Z częścią zaznaczona na rysunku numerem 6. W środku ma gwint na ten bolec wystający z zacisku jednak jak pisałem wcześniej nie chce się wkręcić tylko się kreci naokoło i niestety odkryłem ze blokada w postaci małego bolca która się znajduje w tłoczku wypadła. Jaki rozmiar ma ten oring nr5. Jakbym skladal zacisk przydaloby sie zalozyc nowy oring skoro juz rozebralem wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #14 Napisano 5 Października 2008 shoei 8D0 698 671 - kpl. uszczelek do zacisku hamulcowego tył.Cena 69 zł. Nie ma podanego rozmiaru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #15 Napisano 13 Kwietnia 2011 Mam pytanko,w którą stronę wkręcamy tłoczek tylnego lewego zacisku.Wszędzie jest opisane,że się wkręca ale za bardzo nie znalazłem w jakim kierunku,choć przypuszczam,że w prawo,czy dobrze myślę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-one- Zgłoś #16 Napisano 13 Kwietnia 2011 Dobrze myślisz. Ale pamiętaj że tłoczek się wciska jednocześnie kręcąc a nie tylko kręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #17 Napisano 13 Kwietnia 2011 Tak,tak mam przygotowane odpowiednie narzędzia tylko chodziło mi o kierunek wkręcania.Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 13 Kwietnia 2011 wkrecamy zgodnie z ruchem wskazowek zegara i wciskamy jednoczesnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyras Zgłoś #19 Napisano 16 Maja 2011 samym kluczem od szlifierki bez elementu dociskającego może być ciężko. U mnie tłoczek krecił się, ale w ogole nie chował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #20 Napisano 16 Maja 2011 U mnie tłoczek krecił się, ale w ogole nie chował. No trochę siły trzeba użyć - dla mnie nie był to problem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach