jww36 Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2008 witam!mam problem z napinaczem paska wieloklinowego,polega on na tym ze ow napinacz na dole tam gdzie rolka laczy sie ze sprezyna jest odchylony o jakies 2 mm i tnie mi pasek na pol,czy jest mozliwosc naprawy tego czy musze zalozyc nowy napinacz?z gory dzieki za pomoc:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 24 Czerwca 2008 Odżałuj te 130 złotych i będziesz miał problem z głowy. Ja ostatnio wymieniłem cały komplet napinaczy, czyli rozrzad, wieloklinowy...itp. okazało się, że napinacz paska wielorowkowego ma wewnątrz pękniętą sprężynę i nie naciągał odpowiednio paska. No i w jeszcze większym szoku byłem, gdy go zdjęto, bo data produkcji pokrywała sie z rocznikiem auta, czyli od nowości nie było to wymieniane. A podobno niemieckie serwisy są takie rzetelne Rozumiesz do czego zmierzam? A skoro już masz pocięty z lekka pasek, to masz poniżej namiar (oczywiście do modelu ADR) - Pasek wielorowkowy (silnik z klimatyzacją): b 06B 260 849 A (oznaczenie: 14, 12x855mm) - Napinacz paska wielorowkowego:….. 058 109 479 B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jww36 Zgłoś #3 Napisano 24 Czerwca 2008 dzieki!Danek75 z tym paskiem to juz historja(mam juz nowy zamontowany)dzisiaj w drodze do warsztatu na wymiane wachacza strzelil mi ten stary no i po ogledzinach okazalo sie ze to wina napinacza ale niestety nie mieli go na skladzie.hmm ciekawi mnie tez cena bo gosciu powiedzial mi 195 za nowke,niewiem skad on to wytrzepal?jeszcze raz dzieki za namiary! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jww36 Zgłoś #4 Napisano 25 Czerwca 2008 siemka DANEK75!napinacz naprawiony:D!okazalo sie ze pod sroba ktora laczy napinacz wytarla sie podkladka(plastikowa:660:)dopasowalem ja i gra mozyka napinacz jak nowy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 25 Czerwca 2008 No w normalnym sklepie może koło 200 kosztowac. Zapomniałem napisać, ze ja kupowałem cześci po cenach hurtowych i to jeszcze z rabatem No a ta podkładka tak sama z siebie się nie wytarła, no nie? Wiec chyba zakup nowego napinacza cię nie ominie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hate Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2010 Witam podepnę sie pod temat szukam napinacza do swojego passata z silnikiem 1.8 20v ADR I czy ten będzie dobry http://cgi.ebay.co.uk/NEW-A4-A6-1-8-2-0-ALTERNATOR-BELT-TENSIONER-06B-903-133_W0QQitemZ250644247677QQcategoryZ10372QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7309845424634137489 Jego numer to 06B 903 133 jest to dość pilna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2010 Podlaczam sie z pytankiem- czy napinacz paska rozrzady hydrauliczny rozsuwa sie tylko raz czy mozna go zcisnac i wykorzystac ponownie, np w sytuacji gdy wymienilem rozrzad a po 10 tysiacach remontuje silnik, chce zciagnac go i zalozyc ponownie po remoncie by zminimalizowac koszta bo dotychczasowy nie nosi sladow zurzycia, ale szkopol tkwi w tym nieszczesnym napinaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek87 Zgłoś #8 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) Witam podepnę sie pod temat szukam napinacza do swojego passata z silnikiem 1.8 20v ADR I czy ten będzie dobry http://cgi.ebay.co.uk/NEW-A4-A6-1-8-...45424634137489 Jego numer to 06B 903 133 jest to dość pilna sprawa Nie będzie pasował Wg katalogu masz 058 903 133 Ten z linku jest do nowego Audi Jak będziesz szukał to w 1.8 ADR i 1.8T APT jest ten sam Edytowane 7 Lipca 2010 przez Przemek87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach