Skocz do zawartości
arkadius024

Podniesienie passata

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów.

Mam takie pytanie dodam że jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych,

mam obniżonego passata na zawieszeniu gwintowanym żółte amortyzatory i czerwone sprężyny

pytanie dotyczy : czy mogę wymienić tylko sprężyny na standardowe i zostawić żółte amortyzatory czy da się to zrobić i jak się będzie zachowywał passat

drugie pytanie dotyczy śruby na przednim zawieszeniu czy służy do regulacji wysokości passata czy do twardości zawieszenia

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz gwintowane to wystarczy podnieść na śrubach własnie. w zawieszeniach gwintowanych nie wymienia sie spręzyn.

Jezeli jest to faktycznie gwintowane to pod spręzyną masz nakrętki na amortyzatorze 9zazwyczaj dwie) i tymi nakrętkami regulujesz wysokośc auta. jak bedziesz miał jeszcze jakies pytania to pisz. będziemy radzić co i jak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz wymienić same sprężyny ale z tyłu,bo jeśli z przodu masz gwintowany amortyzator to raczej nie,tzw. przez Ciebie śruba służy do regulacji wysokości,regulacja twardości też może być ale to trzeba się dowiedzieć pod konkretny model,wtedy reguluje się trzpieniem amora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a cha rozumiem żeby podnieść przód wystarczy podkręcić śrubę znajdującą się pod sprężyną, a tył żeby podnieś żeby to jakoś wyglądało to trzeba wymienić sprężyny, a możecie mi powiedzieć jak bym coś takiego zrobił jak napisałem powyżej jak będzie sie zachowywało auto na sportowych sprężynach z przodu i standardowych z tyłu czy jak wymieniać to komplet przód i tył?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej wymienić amory i sprężyny lub poprostu podnieść tył jeśli jest gwintowany na takiej śrubie pod sprężyną

Udostępnij tę odpowiedź