Gość vincent150 Zgłoś #1 Napisano 23 Czerwca 2008 witam wszystkich mam problem z migającą kontrolką oleju,wymieniłem olej,filtr,nadal miga,czujniki przy filtrze też wymieniłem,przejechałem ok 300km i dalej miga,buzzer niskiego poziomu się nie włącza (czyli jest ok).Elektryka w silniku sprawdzona-jest ok. Czy problem tkwi w desce rozdzielczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi78 Zgłoś #2 Napisano 23 Czerwca 2008 Witam Poszukaj na forum ale częstą przyczyną migających kontrolek w passkach są zimne luty w liczniku, może tym tropem uda Ci się zwalczyć problem... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość vincent150 Zgłoś #3 Napisano 23 Czerwca 2008 dzięki,tak myślałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #4 Napisano 10 Kwietnia 2011 WITAM Od wczoraj mam taki problem ze swoim passkiem, po przekreceniu kluczyka i włączeniu zapłonu miga mi 5 razy zółta kontrolka od oleju i gaśnie i już się nic nie dzieje co może być przyczyną takiego zachowania ?? poziom oleju ponad 1/2 to przecież nie jest za mało proszę o odpowiedź bo nie mogę nic podobnego znalesc na forum pozdro ALL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 10 Kwietnia 2011 WITAM Od wczoraj mam taki problem ze swoim passkiem, po przekreceniu kluczyka i włączeniu zapłonu miga mi 5 razy zółta kontrolka od oleju i gaśnie i już się nic nie dzieje co może być przyczyną takiego zachowania ?? poziom oleju ponad 1/2 to przecież nie jest za mało proszę o odpowiedź bo nie mogę nic podobnego znalesc na forum pozdro ALL po 1 zły dział po drugi pozim oleju powinien być 3/4 a nie 1/2 po trzecie słabo szukasz http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=73944&highlight=kontorlka+oleju http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12631&highlight=kontorlka+oleju http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46781&highlight=kontorlka+oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 10 Kwietnia 2011 cisnienie oleju do sprawdzenie i uzupelnij stan jak stary olej masz ? i czy byl wymieniany z filtrem oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #7 Napisano 10 Kwietnia 2011 wywnioskowałem z linków: świeci zółta - mało oleju świeci czerwona - ciśnienie a co jak MIGA ZÓŁTA 5 razy prz wlączniu zapłonu na zimnym silniku i gaśnie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 10 Kwietnia 2011 wywnioskowałem z linków:świeci zółta - mało oleju świeci czerwona - ciśnienie a co jak MIGA ZÓŁTA 5 razy prz wlączniu zapłonu na zimnym silniku i gaśnie ?? czujnik walnięty lub zwarcie VAG pewnie to wykryje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #9 Napisano 27 Maja 2011 obejchałe kilku mechaników, podłanczają do kompa nic nie znajdują ale kasują, komp nie pokazuje żadnych błędów, jeden stwierdził tak ma byc i tak się zdaża, ale nie wydaje mi się bo wcześniej tak nie było i o co caman ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 27 Maja 2011 obejchałe kilku mechaników, podłanczają do kompa nic nie znajdują ale kasują, komp nie pokazuje żadnych błędów, jeden stwierdził tak ma byc i tak się zdaża, ale nie wydaje mi się bo wcześniej tak nie było i o co caman ?? to trochę sprzeczne info skoro nic nie znajdują to co kasują chyba ze w sensie kasę to tak ja bym sam wlazł pod auto i sprawdził przewody od czujnika i sam czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 28 Maja 2011 Jeśli kable są ok to masz czujnik poziomu oleju do wymiany, nic nie jest wieczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes_69 Zgłoś #12 Napisano 30 Maja 2011 tak chodziło mi o kasowanie PLN do komputera to ja sobie sam podpinam i nie mam żadnych błędów, ale gdzie do mechanika się nie podjedzie to zawsze "trzeba podpiąć pod komputer" , kalbe wyglądają na ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymasVW Zgłoś #13 Napisano 30 Maja 2011 Mam tak samo. Jak chcę gwałtownie przyśpieszyć to zaczyna migać czerwona kontrolka od oleju i załącza się buzzz. Był podpięty pod komputer ale nic nie wykazało. Jak zatrzymam auto, zgaszę, odczekam z minutę i znowu zapalę silnik problem znika. Olej sprawdzałem co prawda jestem przed wymianą ale na bagnecie jest jeszcze zapas. Czytałem o tych zimnych lutach na liczniku, ale czy w moim wypadku też to może być problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #14 Napisano 30 Maja 2011 moim zdaniem już pompa oleju nie daje rady przy wyższych obrotach... jak podejrzewasz zimne luty to przejedź się po dziurach bez butowania;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #15 Napisano 30 Maja 2011 Czytałem o tych zimnych lutach na liczniku, ale czy w moim wypadku też to może być problemem? podmień licznik i będziesz wszystko wiedział. jak podejrzewasz zimne luty to przejedź się po dziurach bez butowania ale masz sposób na sprawdzenie zimnych lutów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymasVW Zgłoś #16 Napisano 30 Maja 2011 tylko to nie dzieje się za każdym razem jak go przybutuje. A czy komputer nie pokazałby uszkodzonej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 30 Maja 2011 A czy komputer nie pokazałby uszkodzonej pompy? Nie. ps. czy obrotomierz dobrze działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymasVW Zgłoś #18 Napisano 30 Maja 2011 Działa doskonale wszystko tylko ta nieszczęsna kontrolka od oleju. Czasem jest tak że buzz się nie załącza w ogóle nawet na dłuższych trasach..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #19 Napisano 30 Maja 2011 ja dłuuugo walczyłem u siebie z kontrolka.. okazało sie ze przełącznik benzyna/gaz mieszał .. ;/ Ty tego problemu nie bedziesz miał a tez wymieniałem kompe oleju, panewki wszystkie sprawdzałem .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #20 Napisano 30 Maja 2011 lepiej sprawdzic najpierw czujniki a pozniej zastanawiac sie co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach