Gość ciszek Zgłoś #1 Napisano 23 Czerwca 2008 witam !!! mam VW Passata 1.9 tdi 97r i zerwał mi sie pasek wieloklinowy od alternatora i przy okazji spadł mi tez drugi pasek od pompy. - Czy musze wymieniac napicz paska czy moze byc ten sam co byl ???(mechanik mi za napinacz zawołał 500 zł !!! ) - Czy zeby wyminic te paski musze rozbierac przód samochodu ?? - Jakiej firmy paski polecacie ??? z góry dzieki !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rob3rt Zgłoś #2 Napisano 23 Czerwca 2008 witam !!! mam VW Passata 1.9 tdi 97r i zerwał mi sie pasek wieloklinowy od alternatora i przy okazji spadł mi tez drugi pasek od pompy.- Czy musze wymieniac napicz paska czy moze byc ten sam co byl ???(mechanik mi za napinacz zawołał 500 zł !!! ) - Czy zeby wyminic te paski musze rozbierac przód samochodu ?? - Jak dobrac odpowiedni pasek ??? z góry dzieki !!! Osobiscie uwazam ze jezeli napinacz jest dobry to po co go wymieniac, kup tylko pasek. Trudno mi powiedziec jak AVG ale u mnie w AFNie paski mozna wymienic bez demontarzu przodu. Wystarczylo odkrecic wiatrak i napinacz i po sprawie. Dolny pasek mozna zalozyc od spodu samochodu. Natomiast co do samego paska, to co masz na mysli piszac "jak dobrac odpowiedni pasek"??? Pewny jestem ze kazdy (w miare dobry sklep) Ci go dobierze. Osobiscie zawsze stosuje Gates'a lub Continentala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bedigl Zgłoś #3 Napisano 23 Czerwca 2008 pasek można wymienić bez rozkręcania przodu. U mnie jak zleciłem mechanikowi wymiane 3 paskow i rolek i napinaczy. to wymienił owszem napinacz i rolke na rozrządzie oraz napinacz na pasku klimy. Na klinowym nie wymienił napinacza tylko samą rolek i to był błąd bo po 100 km zerwał sie pasek i okazało się że napinacz z paska szlak trafił (skrzywił sie). Napinacz 200zl robocizna 300zl z tym że ja małem naprawee ekspresową zrobił mi to w ciągu 3 godzin bo leciałem w trase. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2008 zerwał mi sie pasek wieloklinowy od alternatora i przy okazji spadł mi tez drugi pasek od pompy Na początek sprawdź z jakiego powodu się urwał a ten drugi spadł. Jeżeli ze starości, to tylko wymiana. Możliwe, że masz wykoślawiony napinacz i przy wysokich obrotach pasek sobie po prostu źle prowadzony zjechał z rolek. Nie oszczędzaj na wymianie samej rolki, dorzuć stówkę i kup kompletny napinacz. - Czy zeby wyminic te paski musze rozbierac przód samochodu ?? Zależy od dostępu i typu napinacza. W pewnych przypadkach nie jest to konieczne, ale prace wykonuje się "na styk". Kumaty mechanik będzie wiedział. (mechanik mi za napinacz zawołał 500 zł !!! ) Pewnie chciał kupić zamiennik i przyciąć na cenie, ewentualnie jeśli był uczciwy to podał cenę z ASO. Na PW podałem Ci namiar na sprzedawcę, z którego korzystam, handluje oryginałami i proponuje zawsze to, co "idzie" na pierwszy montaż. Jakiej firmy paski polecacie ??? J/w, powie Ci wszystko. Ceny naprawdę przystępne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach