Gość dziubus2503 Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2008 witam wszystkich mam problem mianowicie taki ze po raz drugi nawalily hamulce tzn. pedal hamulca jest gumowy nie podaje plynu a na dodatek ostatnio podczas jazdy zablokowalo mi kolo przednie prawe i tylne lewe pompa hamulcowa zostala wymieniona a jednak okazalo sie ze to nie to pomocy ostatnio jezeli to ma cos dotyczyc wymienilem wszystkie kloci pompe uklad zostal odpowietrzony jak wczesniej wspomnialem nie wiem co jest grane mam passka 1.9TDi 110KM 99rok afn pozdro all POMOZCIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dziubus2503 Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2008 dodam mianowicie ze zadnych wyciekow nie ma i nie bylo plynu nie ubywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2008 Dziubuś edytuj posty. oraz popraw błędy bo ni cholery niektórych wyrazów nie można z niczym skojarzyć. To jakby mieszanina polskiego z czeskim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2008 Proponuję zacząć od dokładnego odpowietrzenia układu hamulcowego. Najlepiej wymienić płyn hamulcowy na nowy, preferuję metodę podciśnieniową. Po wymianie pompy hamulcowej mogło jeszcze zostać powietrze w przewodach. Blokowanie koła wskazywało by na zacisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość McKuch Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2008 Jak rozumiem pierwsza awaria hamulcow dotyczyla zablokowania kol,zostala wymieniona pompa i teraz masz problem z gumowym pedalem hamulca. Tak jak pisal kolega wasil1 zaczalbym od porzadnego odpowietrzenia ukladu. Zastanawiam sie tylko jak sie ma uklad ABS do tych zablokowanych kol.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2008 Przeczytaj to co napisałeś włącznie z tematem ale powoli, bardzo powoli a później popraw. Urządziłeś sobie z forum bezwzrokową naukę pisania na klawiaturze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dziubus2503 Zgłoś #7 Napisano 28 Czerwca 2008 a tak wogole to co to za metoda odpowietrzania ukladu "podcisnieniowa" pierwsza awaria dotyczyla jak juz wspomnialem gumowego hamulca nie podawalo plynu gdy chcialem odpowietrzyc wiec zawiozlem do mechanika auto ktory przacyje w serwisie VW wymienil mi pompe plyn i na moje zyczenie klocki przod i tyl po przejechaniu jakis 300km. jadac ok 100 zablokowalo mi przod pasazera i tyl kierowcy zeby odblokowac kola poprosto zapowietrzylem go znowu i zawiozlem spowrotem i teraz mamy lamiglowke bo ani on ani ja nic nie mozemy zrobi a czy pompa ABS moze miec z tym cos wspolnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #8 Napisano 28 Czerwca 2008 a tak wogole to co to za metoda odpowietrzania ukladu "podcisnieniowa" Jest ładnie opisane na forum użyj wyszukiwarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #9 Napisano 28 Czerwca 2008 a tak wogole to co to za metoda odpowietrzania ukladu "podcisnieniowa" pierwsza awaria dotyczyla jak juz wspomnialem gumowego hamulca nie podawalo plynu gdy chcialem odpowietrzyc wiec zawiozlem do mechanika auto ktory przacyje w serwisie VW wymienil mi pompe plyn i na moje zyczenie klocki przod i tyl po przejechaniu jakis 300km. jadac ok 100 zablokowalo mi przod pasazera i tyl kierowcy zeby odblokowac kola poprosto zapowietrzylem go znowu i zawiozlem spowrotem i teraz mamy lamiglowke bo ani on ani ja nic nie mozemy zrobi a czy pompa ABS moze miec z tym cos wspolnego Kolego poradzę ci coś. Zainstaluj sobie Mozilla Firefox i tutaj jest słownik który za ciebie będzie poprawiał błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach