Gość Rob3rt Zgłoś #1 Napisano 15 Czerwca 2008 Witam Pare dni temu wymienilem chodnice w moim pasku B5 (AFN) przy okazji mechanik wymienil mi plastikowy krociec podlaczeniowy (ten przy bloku) na nowy (Febi). Wszystko bylo w porzadku do dzisiaj, gdy zauwazylem duzo plame pod samochodem. Po blizszych ogledzinach wynika ze chyba cieknie spod czujnika ktory znajduje sie w tym kroccu. W zwiazku z powyzszym czy ktos juz sie spotkal z taka usterka, czy tak powinna byc jakas uszczelka (moze mechanik zapomnial przelozyc). Z gory dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Robert. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufus Zgłoś #2 Napisano 15 Czerwca 2008 Witam Mam dokładnie to samo,płyn ucieka jak silnik stygnie na zapalonym nic nie cieknie słyszałem że są aluminiowe kroćce. Czy ktoś to potwierdzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Grzegorz 76 Zgłoś #3 Napisano 15 Czerwca 2008 Mi też tam ciekło, wymieniłem tylko sam oring i jak na razie nie cieknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #4 Napisano 16 Czerwca 2008 Aluminiowe krocce sa w wersjach z podgrzewaniem plynu chlodzacego, sa tam 3 swiece zarowe. Uszczelnieniem czujnika jest taka gruba uszczelka gumowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz32 Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2008 Proponuję kupić i wymienić sam gumowy oring (2 zł ASO) i po problemie.Podejrzewam,że mechanik wsadził czujnik temperatury z tym samych starym odkształcony oringiem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rob3rt Zgłoś #6 Napisano 16 Czerwca 2008 Mam nadzieje ze to tylko kwestia oringu. Jutro jade na poprawke wiec wyposarze sie w powyzszy oring i miejmy nadzieje ze po klopocie. A tak na marginesie czy uklad chlodzenie sie sam odpowietrza, jak sie go nie odpowietrzy. Ksiazka sam naprawiama mowi ze sie odpowietrza ale ku mojemu zaskoczeniu mechanik sie upieral ze sam sie odpowietrzy. Dzisiaj probowalem odpowietrzyc i zadnego powietrza nie ma. Czy to mozliwe??? Pozdrawiam. Robert. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Berdok Zgłoś #7 Napisano 16 Czerwca 2008 Kolego , użytkuję już samochody VW Audi od kilku lat , mam teraz czwarty i proponuję Ci wymienić króciec na oryginał zakupiony w serwisie wraz z oringiem na czujnik, natomiast oring na króćcu jest w komplecie.Raz wydasz i masz spokój ,natomiast Febi wytrzymuje bardzo krótko , ok. pół roku i pierwsze przymrozki jesienne załatwią sprawę.Po prostu znaczna różnica temperatur i wyciek gotowy, ponadto te Febi się odkształcają , robi się owal i nic się z tym nie da zrobić.Pozdrawim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz32 Zgłoś #8 Napisano 16 Czerwca 2008 ''A tak na marginesie czy układ chłodzenie sie sam odpowietrza'' Układ chłodzenia w AFN-ach sam się odpowietrza.Jestem dopiero co po wymianie chłodnicy i nic nie odpowietrzałem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rob3rt Zgłoś #9 Napisano 21 Czerwca 2008 Uszczelki zamowione i mam nadzieje ze bedzie po klopocie. Dzieki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam. Robert. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2008 Prośba do posiadaczy ETKI, czy ktoś mógłby podać numery uszczelki pod kroćcem oraz pod tym czujnikiem w kroćcu i samego kroćca do silniczka AFN. Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 20 Września 2008 sadisadi 048 121 121 B - króciec rurowy 038 121 119 B -pierścień uszczelniający 50x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #12 Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Dzięki ale chyba podałeś oznaczenie kroćca od termostatu. A mi chodzi o ten krociec u góry silnika. Edytowane 20 Września 2008 przez sadisadi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #13 Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Dzięki ale chyba podałeś oznaczenie kroćca od termostatu. A mi chodzi o ten krociec u góry silnika.Tak właśnie podałem numer króćca termostatu.Niezbyt dokładnie opisałeś ,co potrzebujesz; wątek ten właśnie tego tematu dotyczył.Sorry.Poniżej numery elementów 12 i 13 którymi jesteś zainteresowany. Edytowane 20 Września 2008 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #14 Napisano 20 Września 2008 Dokładnie o to chodziło. Dzięki wielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Duckman Zgłoś #15 Napisano 21 Września 2008 Witam.W moim afn tez mialem problem z kroćcem.Wymiana oringu nic nie dala cieklo dalej, krocce sa z tworzywa i lubia przy za mocnym dokreceniu odksztalcic sie . Ja u siebie poprostu uszczelnilem silikonem wysokotemperaturowym polaczenie krociec silnik i do dzis mam spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #16 Napisano 23 Września 2008 Mogę tylko powiedzieć tyle, że wymieniłem uszczelkę ale dalej leciało. Wczoraj wymieniłem cały króciec na kupiony w ASO (koszt 45 zł) i suchutko, także jak wam leci z pod tego króćca to kupcie od razu cały bo sama uszczelka nie wystarczy. A wymiana banalna nawet nie trzeba płynu z chłodnicy spuszczać bo wyleci tylko troszkę przy robocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach