Skocz do zawartości
Gość batonking

koło dwumasowe?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość batonking

witam passaciaków:Dmam problem najprawdopodobniej z kołem dwumasowym.podczas ruszania np. w korku za jakimś razem szarpie autem(samo puszczanie sprzęgła bez dodania gazu jest nie możliwe)sprzęgło najlżej nie pracuje(pedał sprzęgła)czy trzeba wymieniać kompletne czy samo koło?dzięki z góry za odpowiedz.pozdrawiam wszystkich;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień temat na taki , który opisuje usterke. Poza tym powinno być dwumasowe a nie dwupasowe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość batonking

no jasne że chodzi o dwumasowe,to z nerwów:644:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Zasada jest taka, że jak się już rozbiera, rozblokowuje skrzynię biegów od silnika celem wymiany koła 2-masowego czy nawet wymienia się tylko uszczelniacz wału od strony skrzyni biegów to zawsze patrzy sie na stan tarczy sprzęgła. Jeśli jest zużyte w 50% lub bardziej to obligatoryjnie powinno się wymienić kompletne sprzęgło. Jak wymieniasz 2-masę to od razu kompletne sprzęgło. Dlacego? Masz wszystko rozebrane i możesz zmienić komplet na nowy. Gdybyś tego nie zrobił, bo możesz tego nie zrobić i auto będzie jeździć, jednak gdybyś tego nie zrobił a sprzęgło czyli docisk czy łożysko padło po kolejnych np. 20tys kilometrów to płacisz ponownie za robotę rozblokowania silnika od skrzyni i wymianę od nowa. To są konkretne stówki. Pozatym jak masz mieć nowe koło 2-masowe to najrozsądniej byłoby dać mu też nowe kompletne sprzęgło. Oczywiście trzeba wziąć pod uwagę jak długo zamierza się jeszcze mieć Passata. Jak ktoś ma w krótszej perspektywie sprzedaż auta to powinien jednak dwa razy policzyć koszty, wydatki.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy 2mas 1200zl LUK, sprzeglo LUK 400zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
Nowy 2mas 1200zl LUK, sprzeglo LUK 400zl

 

Nie wypisujmy ludziom takich pierdół.

 

Do AWX-ów od poczatku produkcji do końca produkcji roku 2001 koło 2-masowe kosztuje 1400zł i to po cenie hurtowej a kompletne sprzęgło również w/w kryteriach kosztuje 500zł. A gdzie tak ceny dla klienta końcowego.

 

Podane przez poprzednika ceny to są zupełne minima InterCars-owe, na których IC prawie wogóle nie sprzedaje hurtownikom, warsztatom czy sklepom.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co lepsze do AWX po programie LUK czy SACHS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

W zasadzie wszystko jedno. Już wiele razy przytanacze było dlaczego. Firmy bardzo ściśle ze sobą współpracują.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne,myślałem że sachs jest odporniejszy,ale jak bez różnicy to co wyjdzie taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wypisujmy ludziom takich pierdół.

 

Do AWX-ów od poczatku produkcji do końca produkcji roku 2001 koło 2-masowe kosztuje 1400zł i to po cenie hurtowej a kompletne sprzęgło również w/w kryteriach kosztuje 500zł. A gdzie tak ceny dla klienta końcowego.

 

Podane przez poprzednika ceny to są zupełne minima InterCars-owe, na których IC prawie wogóle nie sprzedaje hurtownikom, warsztatom czy sklepom.

 

HHA

 

 

Kolego HHA wez w koncu uswiadom sobie, ze jestes OMYLNY i TY pierdoly ludziom opowiadasz. InterCars nie jest jedyna hurtownia w Polsce. Ja kupilem 2mas LUKA za 1200zl + sprzeglo LUK za 400zl i mam na TO PARAGON.

I jeszcze jedno...AWX produkowano do 2003 roku "EKSPERCIE"...

 

A tak pozatym przestan sie wymadrzac, bo jak Cie kiedys poprosilem o rade "EKSPERCIE" na PW to powiedziales, ze takie informacje KOSZTUJA bo sam, kiedys musiales zaplacic, za uzyskanie przewodnika technologicznego naprawy silnika 1,9 TDI....tym bardziej, ze chcialem, TYLKO znac, do swoich prywatnych celow, wartosc momentu dokrecania walka rozrzadu.

 

ZYCZE POGODNEGO DNIA...."EKSPERCIE"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Nie będe tu teraz ripostował bo to nie ma sensu. Napisałem, że AWX do końca produkcji 2001 z tego względu, że do tego roku produkcji AWX-y miały inne sprzęgło niż te AWX-y, które zostały wyprodukowane od 2002 w górę.

 

Bez odbioru.

 

HHA

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HHA dobrze pisze, w AWXach od 2002 (a wlasciwie od nr nadwozia 3B-2-000001) byla zmiana sprzegla, a konkretnie docisku.

 

"Stare" sprzeglo kosztuje 580zl, a "nowe" 665zl po cenach detalicznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisalem 2mas LUK 1200zl, kompletne sprzeglo LUK 400zl. Jesli KTOS ma potrzebe sluze kontaktem do dystyrybutora.

Dostepne tez sa elementy zawieszenia FEBI i LEMFORDERA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli jest zużyte w 50% lub bardziej to obligatoryjnie powinno się wymienić kompletne sprzęgło

 

Czyli jaką grubość ma tarcza sprzęgła jak jest zużyta w 50%? Ewentualnie jaką grubość ma nowa tarcza sprzęgła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności