Gość batonking Zgłoś #1 Napisano 14 Czerwca 2008 witam passaciaków:Dmam problem najprawdopodobniej z kołem dwumasowym.podczas ruszania np. w korku za jakimś razem szarpie autem(samo puszczanie sprzęgła bez dodania gazu jest nie możliwe)sprzęgło najlżej nie pracuje(pedał sprzęgła)czy trzeba wymieniać kompletne czy samo koło?dzięki z góry za odpowiedz.pozdrawiam wszystkich;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 14 Czerwca 2008 Zmień temat na taki , który opisuje usterke. Poza tym powinno być dwumasowe a nie dwupasowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość batonking Zgłoś #3 Napisano 14 Czerwca 2008 no jasne że chodzi o dwumasowe,to z nerwów:644: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 15 Czerwca 2008 Zasada jest taka, że jak się już rozbiera, rozblokowuje skrzynię biegów od silnika celem wymiany koła 2-masowego czy nawet wymienia się tylko uszczelniacz wału od strony skrzyni biegów to zawsze patrzy sie na stan tarczy sprzęgła. Jeśli jest zużyte w 50% lub bardziej to obligatoryjnie powinno się wymienić kompletne sprzęgło. Jak wymieniasz 2-masę to od razu kompletne sprzęgło. Dlacego? Masz wszystko rozebrane i możesz zmienić komplet na nowy. Gdybyś tego nie zrobił, bo możesz tego nie zrobić i auto będzie jeździć, jednak gdybyś tego nie zrobił a sprzęgło czyli docisk czy łożysko padło po kolejnych np. 20tys kilometrów to płacisz ponownie za robotę rozblokowania silnika od skrzyni i wymianę od nowa. To są konkretne stówki. Pozatym jak masz mieć nowe koło 2-masowe to najrozsądniej byłoby dać mu też nowe kompletne sprzęgło. Oczywiście trzeba wziąć pod uwagę jak długo zamierza się jeszcze mieć Passata. Jak ktoś ma w krótszej perspektywie sprzedaż auta to powinien jednak dwa razy policzyć koszty, wydatki. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 15 Czerwca 2008 Nowy 2mas 1200zl LUK, sprzeglo LUK 400zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #6 Napisano 15 Czerwca 2008 Nowy 2mas 1200zl LUK, sprzeglo LUK 400zl Nie wypisujmy ludziom takich pierdół. Do AWX-ów od poczatku produkcji do końca produkcji roku 2001 koło 2-masowe kosztuje 1400zł i to po cenie hurtowej a kompletne sprzęgło również w/w kryteriach kosztuje 500zł. A gdzie tak ceny dla klienta końcowego. Podane przez poprzednika ceny to są zupełne minima InterCars-owe, na których IC prawie wogóle nie sprzedaje hurtownikom, warsztatom czy sklepom. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2008 Ale co lepsze do AWX po programie LUK czy SACHS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2008 W zasadzie wszystko jedno. Już wiele razy przytanacze było dlaczego. Firmy bardzo ściśle ze sobą współpracują. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #9 Napisano 15 Czerwca 2008 jasne,myślałem że sachs jest odporniejszy,ale jak bez różnicy to co wyjdzie taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #10 Napisano 16 Czerwca 2008 Nie wypisujmy ludziom takich pierdół. Do AWX-ów od poczatku produkcji do końca produkcji roku 2001 koło 2-masowe kosztuje 1400zł i to po cenie hurtowej a kompletne sprzęgło również w/w kryteriach kosztuje 500zł. A gdzie tak ceny dla klienta końcowego. Podane przez poprzednika ceny to są zupełne minima InterCars-owe, na których IC prawie wogóle nie sprzedaje hurtownikom, warsztatom czy sklepom. HHA Kolego HHA wez w koncu uswiadom sobie, ze jestes OMYLNY i TY pierdoly ludziom opowiadasz. InterCars nie jest jedyna hurtownia w Polsce. Ja kupilem 2mas LUKA za 1200zl + sprzeglo LUK za 400zl i mam na TO PARAGON. I jeszcze jedno...AWX produkowano do 2003 roku "EKSPERCIE"... A tak pozatym przestan sie wymadrzac, bo jak Cie kiedys poprosilem o rade "EKSPERCIE" na PW to powiedziales, ze takie informacje KOSZTUJA bo sam, kiedys musiales zaplacic, za uzyskanie przewodnika technologicznego naprawy silnika 1,9 TDI....tym bardziej, ze chcialem, TYLKO znac, do swoich prywatnych celow, wartosc momentu dokrecania walka rozrzadu. ZYCZE POGODNEGO DNIA...."EKSPERCIE" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #11 Napisano 16 Czerwca 2008 Nie będe tu teraz ripostował bo to nie ma sensu. Napisałem, że AWX do końca produkcji 2001 z tego względu, że do tego roku produkcji AWX-y miały inne sprzęgło niż te AWX-y, które zostały wyprodukowane od 2002 w górę. Bez odbioru. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #12 Napisano 16 Czerwca 2008 HHA dobrze pisze, w AWXach od 2002 (a wlasciwie od nr nadwozia 3B-2-000001) byla zmiana sprzegla, a konkretnie docisku. "Stare" sprzeglo kosztuje 580zl, a "nowe" 665zl po cenach detalicznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #13 Napisano 16 Czerwca 2008 tak jak pisalem 2mas LUK 1200zl, kompletne sprzeglo LUK 400zl. Jesli KTOS ma potrzebe sluze kontaktem do dystyrybutora. Dostepne tez sa elementy zawieszenia FEBI i LEMFORDERA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #14 Napisano 16 Czerwca 2008 Jeśli jest zużyte w 50% lub bardziej to obligatoryjnie powinno się wymienić kompletne sprzęgło Czyli jaką grubość ma tarcza sprzęgła jak jest zużyta w 50%? Ewentualnie jaką grubość ma nowa tarcza sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach