Skocz do zawartości
Gość yokass

MECHANIK ZASZOKOWAŁ :( ?? 2 rodzaje rozrządu???

Rekomendowane odpowiedzi

Gość yokass

Słuchajcie kupiełm passata b5 1.8Adr 125 km sekwencją :/ w grudniu 2007 roku , od początku wiedziałem że w aucie brakuje mocy :(

 

Zrobiłem :

 

katalizator , sonde , czujnik temp.,

wyczyściłem przepustnice wymieniłem rozrząd !!! wszystkie filtry!!

No i właśnie rozrząd :/ dziwna sprawa bo jak kupowałem samochód to mi powiedzieli ze rozrząd wymieniony, ale że jestem osobą dokładną postanowiłem jeszcze raz go wymienić :/ wymieniłem, i żadnych efektów :( nadal brak mocy zajechałem do innego mechanika, a ona ta to zę w silnikach 1.8 Adr 125km znajdują się dwa rodzaje rozrządu??? i że ja mam ten niedobry i dlatego nie mam mocy:(:( przykra sprawa ale czy prawdziwa????????????????????? Prosze o pomoc nie stać mnie na co miesięczne wymienianie rozrządu

 

ps. wymieniając rozrząd sugerowaliśmy się starym :( i włożylismy identyczny ,a moze to właśnie zanim nie kupiłem auta już spartolił ten rozrząd i dla tego go sprzedał :(:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde ciężka sprawa. Miałem kilka aut i do każdego był tylko jeden typ tzn. określona ilość zabków na pasku. Inne by nie pasowały a co za tym idzie prawdopodobnie rozwaliło by mi silnik. Jeżeli jest odczuwalny spadek mocy to może pasek jest przestawiony o jeden ząbek (taki miałem przypadek w tico) po moim poprawnym założeniu (dokładne ustawienie znaków) to silnik dostał "kopa" jak na tico:).

Ale może sie jeszcze ktoś wypowie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Starszy typ wycofany mial pasek na 152 zeby nowy ma 153 cala filozofia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a kolego czy mechanik sprawdzał łańcucszek , chodzi raczej o napinacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

Słuchajcie ponoć rózni się gróbościa rolki napinacza oraz zabkami tylko czy by mi to pasowało??? ten co teraz rozrząd mam ma 2000 tys km :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale tak dokładniej to o co ci chodzi z tym rozrządem? Nie pamiętasz jaki pasek kupowałes? Tzn ile zębów? Bo powinien mieć 153. Bo rolka raczej nie ma wpływu na brak mocy auta a jedynie ta nieszczęsna liczba zębów - przynajmniej tak mi się zdaje. Tu masz numery - jakie powinny byc części:

 

Pasek wielorowkowy (silnik z klimatyzacją): b 06B 260 849 A (oznaczenie: 14, 12x855mm)

Pasek zębaty:………………………...Z=153 , b 058 109 119 C

Rolka napinająca:………………….…b 058 109 243 E

Napinacz paska wielorowkowego:….. 058 109 479 B

Rolka odwracajaca:………………….. b 058 109 244

Tak więc przyjrzyj się elementom rozrzadu i kup sam pasek :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchajcie kupiełm passata b5 1.8Adr 125 km sekwencją :/ w grudniu 2007 roku , od początku wiedziałem że w aucie brakuje mocy :(

 

Zrobiłem :

 

katalizator , sonde , czujnik temp.,

wyczyściłem przepustnice wymieniłem rozrząd !!! wszystkie filtry!!

No i właśnie rozrząd :/ dziwna sprawa bo jak kupowałem samochód to mi powiedzieli ze rozrząd wymieniony, ale że jestem osobą dokładną postanowiłem jeszcze raz go wymienić :/ wymieniłem, i żadnych efektów :( nadal brak mocy zajechałem do innego mechanika, a ona ta to zę w silnikach 1.8 Adr 125km znajdują się dwa rodzaje rozrządu??? i że ja mam ten niedobry i dlatego nie mam mocy:(:( przykra sprawa ale czy prawdziwa????????????????????? Prosze o pomoc nie stać mnie na co miesięczne wymienianie rozrządu

 

ps. wymieniając rozrząd sugerowaliśmy się starym :( i włożylismy identyczny ,a moze to właśnie zanim nie kupiłem auta już spartolił ten rozrząd i dla tego go sprzedał :(:(

 

yokass Celem rozwiania wątpliwości załączam poniżej skany dotyczące wymiany paska rozrządu ADR( stan aktualny).

 

wymianarozrzdusilnadrfm0.th.pngwymianarozrzdusilnadr1qr3.th.pngwymianarozrzdusilnadr2zo5.th.pngwymianarozrzdusilnadr3cp0.th.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jurek - wymieniałeś ten kompensator hydrauliczny? Bo pierwszy raz o nim słyszę. Ja tego nie kupowalem nawet, bo myslałem, ze mechanik mi mówi o napinaczu hydraulicznym ale łancucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jurek - wymieniałeś ten kompensator hydrauliczny? Bo pierwszy raz o nim słyszę. Ja tego nie kupowalem nawet, bo myslałem, ze mechanik mi mówi o napinaczu hydraulicznym ale łancucha.

 

Damian Wymieniałem przed dwoma miesiącami kompletny rozrząd i również napinacz hydrauliczny.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to lipa, bo ja nie wymieniłem. I co? Mam teraz tak jeździć? Nie rozleci się nic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to lipa, bo ja nie wymieniłem. I co? Mam teraz tak jeździć? Nie rozleci się nic?

 

Damian. Wygląda na to , że nie przygotowałeś się do lekcji" wymiana...". Nie wiedziałeś o tym , czy też umknęło Twojej uwadze ,że jest nowy typ napinacza, rolka i inny pasek?

Nie wiem czy się rozleci , czy nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kumpel mechanik mi mówił, że jak nie będę miał hydraulicznego napinacza, to nawet rozbierac nie bedzie, bo czegoś tam nie zblokuje czy nie ustawi. No i pech chciał, ze nie mógł mi tego wymienić, bo nie dysponował czasem, wiec do innego pojechałem. Tam mi powiedzieli ze niepotrzebnie kupiłem napinacz paska wielorowkowego, ale okazało sie jednak, ze zdechł tamten stary i opłaciło się kupno. No a o tym napinaczu nic mi nie mówili. To teraz nie wiem, czy rozbirac jeszcze raz i wymieniać ten napinacz. Przeciez to nie rolka, wiec trochę inaczej pracuje - no nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No kumpel mechanik mi mówił, że jak nie będę miał hydraulicznego napinacza, to nawet rozbierac nie bedzie, bo czegoś tam nie zblokuje czy nie ustawi. No i pech chciał, ze nie mógł mi tego wymienić, bo nie dysponował czasem, wiec do innego pojechałem. Tam mi powiedzieli ze niepotrzebnie kupiłem napinacz paska wielorowkowego, ale okazało sie jednak, ze zdechł tamten stary i opłaciło się kupno. No a o tym napinaczu nic mi nie mówili. To teraz nie wiem, czy rozbirac jeszcze raz i wymieniać ten napinacz. Przeciez to nie rolka, wiec trochę inaczej pracuje - no nie?

 

Mnie mechanik powiedział, że mój wybór- jak chcę jeszcze pojeździć , to należy wymienić i to zrobiłem (jak do sprzedaży to nie wymieniać).:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie mechanik powiedział, że mój wybór- jak chcę jeszcze pojeździć , to należy wymienić i to zrobiłem (jak do sprzedaży to nie wymieniać).
I tego trzeba się trzymać przy każdej naprawie.:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość petr

Rozrząd rozrządem ale brak mocy może być spowodowany uszkodzonym przepływomierzem powietrza. W poprzednim passacie tak miałem. Po wymianie przepływki nie to auto. Założyłem przepływkę pierburg i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

kolego ale na Vag-u nic nie wybija!!!!!!! zaden bład

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

HALO!!!! Słuchajcie pytanie ? wracając do rozrządu mechanik znowu mnie zaszokował!!! powiedział że na banq u mnie jest przestawiony rozrząd o minimu 4 zęby>>>/?? czy to mozliwe >>>>??? Sprawdzałem tez komporesje i: patrząc w prost zderzaka po koleji

1 Cylinder 8.9

2 cylinder 9

3 cylinder 9

4cylinder 9 Nie bierze oleju!!! nic a nic co o tym sadzicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche niskie to sprezanie, w poprzednim A3 1.6 mialem 12-13 na kazdym cylindrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kriskos997

słabe masz to sprezanie i stąd pewnie brak mocy powinno byc jak kolega wyzej napisał miedzy 13 a 14 9 to stanowczo za mało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

Słuchajcie OLEJU NIe bierze nioe mam problemu ze spalaniem hmm..... to co pierścienie??? głowica , zawory???? co do wymiany?? czy lepiej silnik z litwy za 400 lt=400 zł z kompresją 13 ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności