poladek Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2008 Witam. Mam problem z zaciskiem hamulcowym po stronie pasażera - mianowicie oś na której zamontowany jest zaczep do linki hamulca ręcznego kreci się bez oporu (kierunek obrotu jak przy zaciaganiu ręcznego - można zrobic nawet dwa pełne obroty i ręczny nie działa - a powinien to byc ruch zaledwie kilkadziesiąt stopni - tak jak w sprawnym zacisku). Dodam że przy ruchu w przeciwną stronę - ciągnąc dzwignię do góry ręczny łapie. Co mogło uszkodzic się w zacisku? Czy mozna kupic części zamienne a jesli nie to z czego oprócz B4 pasują zaciski do tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo211 Zgłoś #2 Napisano 17 Czerwca 2008 zacisk można kupić na allegro i na szrotach warto też zobaczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #3 Napisano 17 Czerwca 2008 ja właśnie kupiłem lewy tylny zacisk po okazyjnej cenie od golfa 3 pasuje również od vento ,galaxy , kiedyś szukałem od czego może jeszcze pasować owy zacisk i znalazłem taki opis ORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI (1995.03 - ???); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: AHU; 1Z; ANU 2.0 i (1995.11 - ???); 1998 ccm - 116 KM/85 kW; Silnik: NSE; ZVSA 2.8 i V6 (1995.11 - 2000.04); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA; AMY 2.8 i V6 4x4 (1996.04 - 2000.04); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA; AMY 2.3 16V (1997.01 - ???); 2295 ccm - 146 KM/107 kW; Silnik: Y5B; E5SA 1.9 TDI (1997.08 - 2000.04); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN; AVG 1.9 TDI (2000.04 - ???); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AUY 2.3 16V (2001.09 - ???); 2295 ccm - 140 KM/103 kW; Silnik: E5SB 1.9 TDI (2003.02 - ???); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ 1.9 TDI (2005.05 - ???); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: BTB SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.0 i (1996.04 - ???); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: ADY; ATM 1.9 TDI (1996.04 - ???); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; ANU 1.9 TDI (1996.08 - 2000.06); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN 1.8 T 20V (1997.10 - ???); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AWC; AJH 2.8 V6 (2000.06 - ???); 2792 ccm - 204 KM/150 kW; Silnik: AYL 1.9 TDI (2000.06 - ???); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AUY 1.9 TDI (2002.11 - ???); 1896 ccm - 131 KM/96 kW; Silnik: ASZ 1.9 TDI (2005.05 - ???); 1896 ccm - 150 KM/110 kW 2.0 TDI (2005.11 - ???); 1968 ccm - 140 KM/103 kW; Silnik: BRT VW CORRADO (53I) 1.8 G60 (1988.09 - 1993.09); 1781 ccm - 160 KM/118 kW; Silnik: PG 2.0 i 16V (1991.08 - 1995.12); 1984 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: 9A 2.9 VR6 (1991.08 - 1995.12); 2861 ccm - 190 KM/140 kW; Silnik: ABV 2.0 i (1993.04 - 1995.12); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: 2E; ADY 1.8 16V (1989.04 - 1992.07); 1781 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: KR VW GOLF III (1H1) 1.9 D (1991.11 - 1997.08); 1896 ccm - 65 KM/48 kW; Silnik: 1Y 1.9 TD,GTD (1991.11 - 1997.08); 1896 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAZ 1.9 TDI (1993.09 - 1997.08); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; ALE 1.4 (1991.11 - 1997.08); 1390 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: AEX; ABD 1.6 (1992.09 - 1997.08); 1598 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: ABU; AEA; AEE 1.8 (1991.11 - 1997.08); 1781 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAM 1.8 (1991.11 - 1997.08); 1781 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ABS; ADZ; ACC 1.8 Syncro (1HX1) (1993.01 - 1997.08); 1781 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ABS; ADZ 2.0 (1991.11 - 1997.08); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: 2E; ADY; AGG; AKR 2.0 GTI 16V (1992.08 - 1997.08); 1984 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ABF 1.4 (1991.10 - 1997.08); 1390 ccm - 60 KM/44 kW; Silnik: ABD; AEX 2.8 VR6 (1992.01 - 1997.08); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA 2.9 VR6 Syncro (1HX1) (1994.10 - 1997.08); 2861 ccm - 190 KM/140 kW; Silnik: ABV 1.6 (1995.07 - 1997.08); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AEK; AFT; AKS 2.0 Syncro (1HX1) (1995.08 - 1997.08); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AGG 1.9 TDI Syncro (1HX1) (1995.08 - 1997.08); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; ALE 1.9 TDI (1996.04 - 1997.08); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN 1.9 SDI (1997.04 - 1997.08); 1896 ccm - 64 KM/47 kW; Silnik: AEY VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI Syncro (1995.07 - 1999.04); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU 2.0 Syncro (1995.08 - 1999.04); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AGG 1.8 Syncro (1994.10 - 1999.04); 1781 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ADZ 2.9 VR6 Syncro (1994.10 - 1999.04); 2861 ccm - 190 KM/140 kW; Silnik: ABV VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 (1990.02 - 1996.08); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: 2E; ADY; AGG 1.6 TD (1988.08 - 1993.09); 1588 ccm - 80 KM/59 kW; Silnik: RA; SB 1.9 D (1989.05 - 1993.10); 1896 ccm - 68 KM/50 kW; Silnik: 1Y 1.9 TD (1991.03 - 1996.08); 1896 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAZ 1.9 TDI (1993.10 - 1996.08); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z 1.8 (1990.08 - 1996.08); 1781 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAM 1.8 (1988.02 - 1996.08); 1781 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ABS; RP; ADZ 2.0 16V (1988.08 - 1993.09); 1984 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: 9A 2.8 VR6 (1991.06 - 1996.08); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA 2.0 16V (1994.01 - 1996.08); 1984 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ABF 1.6 (1994.10 - 1996.08); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AEK; AFT 1.9 TDI (1996.03 - 1996.08); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN 2.0 (1995.03 - 1996.08); 1984 ccm - 107 KM/79 kW; Silnik: AEP VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 (1990.02 - 1997.05); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: 2E; ADY; AGG 1.6 TD (1988.08 - 1993.09); 1588 ccm - 80 KM/59 kW; Silnik: RA; SB 1.9 D (1989.05 - 1993.10); 1896 ccm - 68 KM/50 kW; Silnik: 1Y 1.9 TD (1991.03 - 1997.05); 1896 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAZ 1.9 TDI (1993.10 - 1997.05); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU 1.8 (1990.08 - 1997.05); 1781 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAM 1.8 (1988.02 - 1997.05); 1781 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ABS; RP; ADZ 1.8 G60 Syncro (1988.08 - 1997.05); 1781 ccm - 160 KM/118 kW; Silnik: PG 2.0 16V (1988.08 - 1993.09); 1984 ccm - 136 KM/100 kW; Silnik: 9A 2.8 VR6 (1991.06 - 1997.05); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA 2.0 16V (1994.01 - 1997.05); 1984 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: ABF 1.6 (1994.07 - 1995.12); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AEK; AFT 1.9 TDI (1996.03 - 1997.05); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN 2.0 (1995.03 - 1996.08); 1984 ccm - 107 KM/79 kW; Silnik: AEP VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI (1995.09 - ???); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; ANU 2.0 (1995.09 - ???); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: ADY; ATM 2.8 VR6 (1995.09 - 2000.04); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA; AMY 2.8 VR6 Syncro (1996.11 - 2000.04); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA; AMY 1.9 TDI (1996.09 - 2000.04); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN; AVG 1.8 T 20V (1997.09 - ???); 1781 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: AJH; AWC 2.8 V6 24V (2000.04 - ???); 2792 ccm - 204 KM/150 kW; Silnik: AYL 1.9 TDI (2000.04 - ???); 1896 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: AUY 1.9 TDI (2002.11 - ???); 1896 ccm - 130 KM/96 kW; Silnik: ASZ 1.9 TDI (2005.06 - ???); 1896 ccm - 150 KM/110 kW; Silnik: BTB 2.0 TDI (2005.11 - ???); 1968 ccm - 140 KM/103 kW; VW VENTO (1H2) 1.9 D (1991.11 - 1998.09); 1896 ccm - 65 KM/48 kW; Silnik: 1Y 1.9 TD (1991.11 - 1998.09); 1896 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAZ 1.9 TDI (1993.09 - 1998.09); 1896 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 1Z; AHU; ALE 1.4 (1991.11 - 1998.09); 1390 ccm - 55 KM/40 kW; Silnik: ABD; AEX 1.4 (1991.11 - 1998.09); 1390 ccm - 60 KM/44 kW; Silnik: ABD; AEX 1.6 (1992.09 - 1998.09); 1598 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: ABU; AEA; AEE 1.8 (1991.11 - 1998.09); 1781 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: AAM 1.8 (1991.11 - 1998.09); 1781 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: ABS; ADZ 2.0 (1991.11 - 1998.09); 1984 ccm - 115 KM/85 kW; Silnik: 2E; ADY; AGG; AKR 2.8 VR6 (1992.01 - 1998.09); 2792 ccm - 174 KM/128 kW; Silnik: AAA 1.6 (1994.10 - 1998.09); 1595 ccm - 101 KM/74 kW; Silnik: AEK; AFT 1.9 TDI (1996.04 - 1998.09); 1896 ccm - 110 KM/81 kW; Silnik: AFN 1.9 SDI (1997.04 - 1998.09); 1896 ccm - 64 KM/47 kW; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio77 Zgłoś #4 Napisano 18 Czerwca 2008 ja zalozylem zaciski od B5 tyle ze linke trza bylo poprowadzic góra a nie dołem ale nie ma to zadnego wpływu na hamulce i wkońcu bezproblemowe sie zrobily. Pasuja podobno wszystkie zaciski od vw poza tymi od 4 motion, synchro i tym podobne, od golfa 4 tez podchodzą a co najwazniejsze w tych nowszych cos poprawili i nie ma problemow z zacinjącym sie ręcznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2008 dziś wymieniłem zacisk który to był dedykowany do golfa III jest identyczny jak w passacie, trzeba tylko pamiętać że tłoczek w zaciskach jest wkręcany a nie wciskany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2009 Witam. Stoję właśnie przed dylematem wymiany prawego zacisku z tyłu, który cieknie (zresztą niedawno naprawiałem lewy). Czy można spokojnie kupić na alledrogo od B5 i bez żadnych przeróbek wsadzić? Czy lepiej płakać i płacić za oryginał do B4.... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2009 Wiem że pasi od Skody Octawii I, trzeba tylko wymienić przewód elastyczny bo ori jest za krótki. Czy od Passka B5 pasuje to nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2009 (edytowane) Kurcze, no właśnie.... Kupiłbym sobie takie: http://allegro.pl/item592389116_vw_passat_b5_zaciski_hamulcowe_tyl_linka_foto.html ale boję się, że będzie tak, że mi nie podejdą... Trochę mi zależy na czasie, bo auto u mechaniora stoi, a jeździć czymś trzeba... Proszę o poradę.... Pozdrawiam. Albo takie: http://allegro.pl/item595401008_vw_passat_b5_1_8_zacisk_hamulcowy_tyl_zaciski_lp.html Tylko ciekawe czy będą pasować.... Kolega radzio77 napisał: ja zalozylem zaciski od B5 tyle ze linke trza bylo poprowadzic góra a nie dołem ale nie ma to zadnego wpływu na hamulce i wkońcu bezproblemowe sie zrobily. Pasuja podobno wszystkie zaciski od vw poza tymi od 4 motion, synchro i tym podobne, od golfa 4 tez podchodzą a co najwazniejsze w tych nowszych cos poprawili i nie ma problemow z zacinjącym sie ręcznym. więc może i podejdą... Proszę o pomoc. Edytowane 30 Marca 2009 przez wroobelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam ponownie. Nikt nie chce odpowiedzieć, więc odpowiem sobie sam. Zacisk od passata B5 NIE PASUJE!!!!!!!!! Pasuje bardzo za to zacisk od OCTAVII 1. I faktycznie jak napisał kolega skcrack (wielkie dzięki!!) trzeba tylko inny przewód gumowy. Zacisk od paska B5 ma wejście na przewód hamulcowy w takim miejscu, że akurat wali prosto w belkę. Więc nie ma mowy. Oryginał w sklepie do paska kosztuje 650 zeta. Na używkę nie ma szans. Za nowy zacisk w sklepie skody zapłaciłem 170 zeta plus jakieś tam węże i wyszło 200 zeta.. Więc różnica jest. Z tego co patrzyłem nawet na allegro są droższe..... Pozdrawiam. Edytowane 1 Kwietnia 2009 przez wroobelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #10 Napisano 8 Lipca 2009 Witam, odkopię trochę temat, jeżeli dobrze zrozumiałem powyższy opis, to do passata b4 AFN podejda tylnie zaciski od innych modeli b4 z tarczami z tylu(VR6, 2.0 itp?) oraz od golfa IV i octavii 1, zgadza sie? bo poluje na tylni prawy zacisk a boje się kupić inną używke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2009 golfa IV i octavii 1O ile się orientuję to tutaj może być konieczność założenia nowego przewodu elastycznego, bo ten co masz będzie za krótki. Zaciski są takie same w B4 1.9TDI 1Z i AFN, 2.0 ABF i pewnie inne, VR6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2009 1Z chyba ma bębny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #13 Napisano 8 Lipca 2009 1Z chyba ma bębny??Niekoniecznie Przynajmniej w 96r. ma tarcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #14 Napisano 9 Lipca 2009 Ja mam tarcze z tyłu w 1Z, a rocznik 95 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach