cris52 Zgłoś #1 Napisano 1 Czerwca 2008 Ktory czujnik jest odpowiedzialny za poziom plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym?.W moim pasku/silnik ABS/przy zbiorniczku nie ma czujnika ani miejsca na niego,nie dochodza rowniez zadne kabelki.Pytam poniewaz kontrolka lubi sie czesto zapalic mimo,ze plynu jest dosc.Mam jeszcze prosbe czy ktos co posiada w swoim samochodzie silnik ABS moglby podeslac fotke zbiorniczka wyrownawczego oraz fotke silnika szczegolnie prawa strona/bok/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #2 Napisano 1 Czerwca 2008 Moge się mylić, ale w prawie każdym VW z silnikiem ABS w zbiorniczku był owy czujnik i podpięta do niego kostka. Kontrolka może się zapalac, bo coś dzieje się z zegarami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #3 Napisano 1 Czerwca 2008 no wlasnie,dlatego prosze o fotki zeby to zobaczyc jak inni to maja,zastanawiaja mnie te trzy przewody,ktore mam przykrecone do bloku silnika z prawej strony,czy przypadkiem poprzedni wlasciciel nie wymienial zbiorniczka i zam,ontowal zbiorniczek bez czujnika a przewody przykrecil do silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #4 Napisano 2 Czerwca 2008 no wlasnie,dlatego prosze o fotki zeby to zobaczyc jak inni to maja,zastanawiaja mnie te trzy przewody,ktore mam przykrecone do bloku silnika z prawej strony,czy przypadkiem poprzedni wlasciciel nie wymienial zbiorniczka i zam,ontowal zbiorniczek bez czujnika a przewody przykrecil do silnika. Pozdrawiam Miłosz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #5 Napisano 2 Czerwca 2008 teraz to i ja zgłupiałem , mam takiego samego paska 93r 1.8 90KM i też nie mam tego czujnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #6 Napisano 2 Czerwca 2008 no wlasnie,dlatego prosze o fotki zeby to zobaczyc teraz to i ja zgłupiałem , mam takiego samego paska 93r 1.8 90KM i też nie mam tego czujnika... Czyli wszyskie krisy tak mają Pozdrawiam Miłosz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 2 Czerwca 2008 Zbiorniczki bez czujnika były montowane w Transporterze, natomiast nie słyszałem nigdy żeby w Passacie oryginalnie był montowany zbiornik bez czujnika, nawet w najuboższych wersjach. Pewnie któryś z poprzednich właścicieli podmienił zbiorniczek, oprócz braku otworu na czujnik nie różni się wyglądem od normalnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #8 Napisano 2 Czerwca 2008 Mój silnik jest jak na fotkach, jednak nie ma czujnika. Mam sporo zdjęć silnika ale mam problem z rozmiarem, jakby ktoś był zainteresowany podeśle pocztą celem porównania ze swoim silnikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris52 Zgłoś #9 Napisano 2 Czerwca 2008 Mój silnik jest jak na fotkach, jednak nie ma czujnika. Mam sporo zdjęć silnika ale mam problem z rozmiarem, jakby ktoś był zainteresowany podeśle pocztą celem porównania ze swoim silnikiem ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nie wiem od czego sa te trzy przewody/tj.brazowy grubszy,brazowy cienszy i brazowo-zolty/ przykrecone do szpilki krocca pokazane na fotce nr 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #10 Napisano 2 Czerwca 2008 w 9A mialem zbiorniczek z czujnikiem, teraz mam RP i niestety nie mam czujnika, tzn mam cały zbiornik ale nie ma nigdzie tej wtyczki czy ona jest gdzies schowana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 2 Czerwca 2008 nie wiem od czego sa te trzy przewody/tj.brazowy grubszy,brazowy cienszy i brazowo-zolty/ przykrecone do szpilki krocca pokazane na fotce nr 2 do masy - ktoś zrobił dodatkowe połączenie bloku silnika z masą, bo na fabryczne to to nie wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapuch Zgłoś #12 Napisano 2 Czerwca 2008 a sprawdźcie czy nad wskaźnikiem temperatury jest czerwona dioda, bo właśnie ona jest podłączona pod ten czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #13 Napisano 3 Czerwca 2008 w 9A mialem zbiorniczek z czujnikiem, teraz mam RP i niestety nie mam czujnika, tzn mam cały zbiornik ale nie ma nigdzie tej wtyczki czy ona jest gdzies schowana? Ja też nie mam tej wtyczki. A RP wogóle miały ten czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszanka Zgłoś #14 Napisano 10 Czerwca 2008 Czujnik poziomu płynu chłodzącego? Fakt, przydałby się. W weekend na rajdzie Polski zrobiła mi się dziura w wężu i wywaliło prawie cały płyn a ja to zauważyłem dopiero po buchającej parze (waliło na kolektor) spod maski po dojechaniu na os (żeby nie było wątpliwości: jako kibic ). Zbiornik i układ prawie puściutki, temp na dojazdówkach 70-90, niby wszystko ok i gdyby nie ta para na postoju to za nic bym tego nie zauważył dopóki by mi silnik nie stanął (a wystarczyłoby przecież jechać bez postoju jakieś 300 km i klops). Ale widać jeszcze coś tam w zakamarkach układu pozostało bo dojechałem 130 km do Olsztyna z duszą na ramieniu i z 3 postojami na dolewki po schłodzeniu. Problem był taki, że co dolałem to 30 cm za zbiornikiem wyrównawczym wywalało wszystko przez dziurę. Wąż krótki - dziura w jego połowie, zero sprzętu, niedziela, 2 godz. do gp kanady ale zdążyłem. Wąż wymieniony, wszystko już ok. Ale mam pytanko, tak dla potomnych: czy ten podciśnieniowy wąż da sie czymś doraźnie zakleić bez wymiany w warunkach polowych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach