Skocz do zawartości
Gość driver72

uklad kierowniczy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość driver72

witam,wlasnie zadzwonila zona.w czasie jazdy zapalila sie kontrolka ukladu kierowniczego(chyba).[kierownica z wykrzyknikiem].po ponownym odpaleniu silnika kontrolka zgasla,ale kierownica zaczela bardzo lekko chodzic.wie ktos o co moze chodzic?czy ona moze jezdzic?glupio byloby szukac nowej zony:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co, to sprawdził bym płyn od wspomagania ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość driver72

ma zobaczyc czy nie ma gdzies wyciekow.ja bede dopiero wieczorem mogl zerknac.jakby nie bylo plynu to chyba ciezej by chodzila kierownica i chyba zaczeloby huczec?ponoc chodzi bardzo lekko bez dodatkow dzwiekowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma zobaczyc czy nie ma gdzies wyciekow.ja bede dopiero wieczorem mogl zerknac.jakby nie bylo plynu to chyba ciezej by chodzila kierownica i chyba zaczeloby huczec?ponoc chodzi bardzo lekko bez dodatkow dzwiekowych.

 

 

Kurcze, ostatnio też kierownica zaczęła mi dużo lżej kręcić i nie mam pomysłu co jest grane. Płyn od wspomagania jest na maksa i nie ubywa.

Jedyne co zauważam,to że jakby bardziej w lewo przy jeździe na wprost muszę ją trzymać - tzn zawsze była ustawiona na lewo, ale teraz jakby bardziej i trzeba kontrować. Byłem u goscia od zawieszeń, układów kierowniczych - przejechał się i nic złego nie widzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurcze, ostatnio też kierownica zaczęła mi dużo lżej kręcić i nie mam pomysłu co jest grane. Płyn od wspomagania jest na maksa i nie ubywa.

Jedyne co zauważam,to że jakby bardziej w lewo przy jeździe na wprost muszę ją trzymać - tzn zawsze była ustawiona na lewo, ale teraz jakby bardziej i trzeba kontrować. Byłem u goscia od zawieszeń, układów kierowniczych - przejechał się i nic złego nie widzi.

 

Z pewnością jakiś problem w układzie kierowniczym być musi , skoro jak sam piszesz "musisz kontrować , aby utrzymać kierunek jazdy".Na prostym odcinku drogi po puszczeniu kierownicy powinieneś jechać na wprost ,bez korygowania kierownicą.Sprawdź to , jeśli jest inaczej to sprawdzenie zbieżności , kąta pochylenia oraz stan opon .;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam bylem wlasnie na przegladzie ktorego nie przeszlem bo kotles mowi ze spadlo jakies zabezpieczenie z ukladu kierowniczego czy ktos ma foty tego lub wie jaka opaske mam kupic rozmiar dokladnie napisal mi to nearside steering rack gaiter insecure prosze o pomoc wiem ze to pierdolka dosc wazna bo syf tam bije i wicie sami mam 10 dni na usuniecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam bylem wlasnie na przegladzie ktorego nie przeszlem bo kotles mowi ze spadlo jakies zabezpieczenie z ukladu kierowniczego czy ktos ma foty tego lub wie jaka opaske mam kupic rozmiar dokladnie napisal mi to nearside steering rack gaiter insecure prosze o pomoc wiem ze to pierdolka dosc wazna bo syf tam bije i wicie sami mam 10 dni na usuniecie
o to http://img341.imageshack.us/img341/1167/ukladw.jpg ci chodzi czy o sama maglownicę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o to http://img341.imageshack.us/img341/1167/ukladw.jpg ci chodzi czy o sama maglownicę
czyba o to bo mowil o ukladzie kierowniczym stering machal lapami jakby kiera krecil znasz rozmiary tych opasek ?? i powiedz mi jeszcze czy dostane sie tam jak zrzuce kolo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyba o to bo mowil o ukladzie kierowniczym stering machal lapami jakby kiera krecil znasz rozmiary tych opasek ?? i powiedz mi jeszcze czy dostane sie tam jak zrzuce kolo ?
stering??? czy simering ???

nr 11 >> 16,25x9x0,5

nr 13 >> 17,5x7x0,6

nr 13A>> 16x12

nr 14 >>> 23x12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stering??? czy simering ???

nr 11 >> 16,25x9x0,5

nr 13 >> 17,5x7x0,6

nr 13A>> 16x12

nr 14 >>> 23x12

 

:)stering mowil ze cos sie sunelo wydaje sie ze o to co mi podales mu chodzi bo plyn z ukladu kierowniczego mi nie znika a mowil tez ze to drobna rzecz wiec napewno chodzi o jakas opaske pewnie ta nad nr 9 gdzie sa oslony gumowe kolo galek nie masz pojecia jakie tam trzeba rozmiary kupic bo jak rozloze to nie bede mial czym skoczyc po nie i pewnie trzeba jakis smar bo syf tam bedzie to wyplukam go i dam nowy

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te opaski które masz na screenie podałe ci wymiary

nr z etki 11 >> wymiar 16,25x9x0,5

nr z etki 13 >> wymiar 17,5x7x0,6

nr z etki 13A>>wymiar 16x12

nr z etki 14 >>wymiar 23x12

Edytowane przez mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
te opaski które masz na screenie podałe ci wymiary

nr z etki 11 >> wymiar 16,25x9x0,5

nr z etki 13 >> wymiar 17,5x7x0,6

nr z etki 13A>>wymiar 16x12

nr z etki 14 >>wymiar 23x12

bardzo ci dziekuje ale nie o te chodzi podajesz mi rozmiary opasek ukladu wspomagania a ja potrzebuje rozmiary opasek oslon gumowych na listwie ale serdeczne dzieki za checi rysunek jest ok duzo mi pomogl dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nr 8 . 9 . 10 . 27 jaki to smar :) a konkrenie srednice jak mozesz bo wolal bym takie skrecane na srubokret kupic bo te sciskane to nie potrafie obslugiwac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

8- 59x7x0,80

10- 67x7x0,8

27 smar do przekładni kierow - tylko napisane ze 250G nie ma napisane jaki to smar

cos jeszcze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8- 59x7x0,80

10- 67x7x0,8

27 smar do przekładni kierow - tylko napisane ze 250G nie ma napisane jaki to smar

cos jeszcze ?

rozumiem ze pierwsze liczby rozmiaru tych opasek to srednica w milimetrach potem szerokosc opaski a pozniej grubosc blachy z ktorej jest zrobiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak ale wystarczy podać w sklepie średnicę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze mieszkam w angli a te tempe strzaly nic nie potrafia zrobic bylem juz kilka razy w sklepie halfords za czesciami i masakra kobiety obsluguja dlatego tak cie wypytuje wielkie dzieki przyjacielu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma sprawy kolego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma sprawy kolego :)
bylem popatrzec na to i rozchodzi sie o ta oslone gumowa po stronie prawej a ze to anglik to po stronie kierowcy dostep tam blady przydal by sie kanal ale poradzym hehehe swoja droga to dupek jeden mogl mi puscic przeglad zawieszenie ok cala reszta super a sie czepil wrzud jeden posmarkany mogl mi powiedziec zrob to i tyle a on nie czy robimy to dzis tylko spytal nienawidze anglikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności