Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy modelu B6(3C).

Jako nowy właściciel postanowiłem w moim kolejnym pasku z roku 2006 założyć alarm. Może ten post powienien być w innym wątku ale pisze ku przestrodze !!!!.

 

Ale od początku jako "dusigrosz.." zdecydowałem sie na montaz alarmu we własnym zakresie. Zakupiłem alarm bezpilotowy pracujący na szynie Can schemat podłaczenia i do dzieła.

 

Otóż montaż takiego alrmu w zakładzie kosztuje 800zł koszt alrmu 380 (alarm SEO) i co otrzymujemy w zamian - standartowe podłączenie które kazdy amator cudziej właśności rozwala w 10 sekund bo nikomu za ta cene nie chce sie wiecej napracować!!!!.

 

Zaczałem troche główkować i sprawdzac co by tu utrudnic i rece mi opadły :6:56: otóż całe zabezpieczenie kierownicy "blokady elektromagnetycznej" idzie rozwalic przez wypiecie jednej wtyczki z bordnetza!!! i fiu samochód na lawete. Oczywiscie mozna prościej zdjac kleme z akumulatora!!.

 

Wracajac do alrmu otóż caly czas obwód rozwieralny ma zwarty w celu mniejszego zuzcia pradu a dopiero w momencie wyzwolenia alarmu i wykryciu przez magistrale can + po stacyjce rozwiera . CZYLI PRZECIECIE JEDNEGO PRZEWODU UWALA CALY SYSTEM panowie badzcie swiadomi co strzeze nasz fury i dlaczego tak latwo gina.

 

 

Dlatego montujcie jescze blokady mechaniczne no i polica AC oraz nietypowe rozwiazania ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o jaa :546:, az sie wierzyc nie chce. A własnie miałem takowy alarm założyć. Co sadzicie o Meta system?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne doświadczenie z montażem alarmów i zawsze bedę powtarzał, że 90% skuteczności to koleś montujący i jego zaangażowanie w to co robi i pomysł jak to zrobić , a nie funkcje alarmów. Blokada za 30zł z allegro dobrze założona potrafi więcej namieszać złodziejowi niz alarm za 1000zł założony w/g schematu producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja świete słowa , ja ze swoim się uporałem + kilka pomysłów, uważam że własny nietypowy pomysł odcięcia obwodu rozrusznika, pompy paliwa , czujnika impulsów , czy zasilania cewek jest skuteczniejszy niz niejeden alarm montowany w serwisie odcinajacy przewód sterowania rozrusznikiem w złaczu G...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Janina

Pozwólcie Panowie, że odświeżę trochę ten wątek i zapytam o dobry alarm do B6. Mam Passata Combi z magistralą CAN. Czy po zakupie alarmu np na allegro będę mogła go sama podłączyć. Zgodnie z teorią włączenie się do bus'a CAN nie powinno być problemem. Natomiast jak działa taki alarm? Czy polecacie jakiś konkretny model ? Proszę nie lekceważcie białogłowy :) i udzielcie mi konkretnej porady. Chciałabym zaoszczędzić na instalacji alarmu, a z drugiej strony nie mam zaufania do tych pseudofachowców w warsztatach.

Pozdrawiam serdecznie,

Janina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem kiedys mam SEO i jest w pełni zadowolony ,poszukaj w sklepach internetowych od alarmów nie allegro tam róźnie bywa z z fachowością......

 

Podłączenie do CAN to tylko 2 kabelki, wszystko opisane spoko....., zaoszczedzenie na istalacji nie oszczedzi na "....fachowości zabezpieczenia ....." no chyba ze ma sie AC a to ma byc tylko wyjka..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. CZYLI PRZECIECIE JEDNEGO PRZEWODU UWALA CALY SYSTEM ,

 

Niestety to prawda. Jest to wymóg norm unijnych i nic z tym nie zrobisz. Blokada najczęściej zrobiona jest na styku NC który po podaniu zasilania po stacyjce rozwiera blokowany obwód. Odcięcie napięcia lub masy od cewki powoduje to że blokady nie ma. Jeden z kolegów wyżej pisał - nie ma jak samodzielny pomysł i czas poświęcony na odpowiednie zabezpieczenie i ukrycie blokady.

Ktoś wyżej pytał o seo na can... moim zdaniem wyrzucone pieniądze. Seo tak, can nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podłączę się tutaj.

 

Mam alarm niefabryczny i jak się włącza to oprócz wycia syreny sygnalizuje także kierunkami, ale tylko przednimi. Da radę "podłączyć" (uaktywnić) tylne kierunki i lusterka? Np. Vagiem?

Edytowane przez defender

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. A ja założyłem do swojego Passata B6 Variant alarm firmy ATM. Działa bez zarutu i uruchamia się za pomocą fabrycznego kluczyka. Ma czujniki ruchu, pochyłowe, a w porzypadku odcięcia alarmu na przewodach przez złodzieja odłącza sie rozrusznik. Takie dodatkowe zabezpieczenie. Alarm który jest założony fabrycznie w tych paskach daje ponoć wiele do życzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. A ja założyłem do swojego Passata B6 Variant alarm firmy ATM. Działa bez zarutu i uruchamia się za pomocą fabrycznego kluczyka. Ma czujniki ruchu, pochyłowe, a w porzypadku odcięcia alarmu na przewodach przez złodzieja odłącza sie rozrusznik. Takie dodatkowe zabezpieczenie. Alarm który jest założony fabrycznie w tych paskach daje ponoć wiele do życzenia.

 

sam montowałeś czy u fachowca? (jeżeli tak to daj jakiś namier i koszty z tym związane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Montowałem alarm w Godzikowicach koło Oławy. Korzystam z jego usług już około 10 lat i nigdy mnie nie zawiódł. Jeżeli coś wykracza poza jego możliwości to powie. A koszt alarmu z montażem to 550 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alarm z kardą do 3c miekko 1200 musisz liczyc z kartą spid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem zamiar założyć alarm w moim pasku B6 2007 ale nie dawno odkryłem że alarm mam tzn od strony kierowcy jest klamka do otwierania drzwi i jak się ją pociągnie to jest ruchoma część ale obok tego jest nie ruchoma część tzn tą nie ruchomą część się ściąga i jest normalny zamek mechaniczny :D i jak na przykład jak ci siądzie pilot od otwierania drzwi wyciągasz ten kluczyk co masz w pilocie ten plastikowy wkładasz do zamka i otwierasz po otwarciu u mnie się włączył alarm byłem zdziwiony że alarm mam :P i też jestem zadowolony bo nie muszę kasy wydawać na alarm :P ale warto sprawdzić to :P a jak ktoś nie będzie pewny co i jak niech napisze na moje gg: 2080988 to wyśle zdjęcia :P pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,mam mały problem,mianowicie w mojej B6-tce szaleje alarm fabryczny i za cholere niewiem gdzie szukać centralki,będę naprawde wdzięczny za porady,dodam tylko że alarm uruchamia sie zupełnie bez powodu,po prostu żyje własnym życiem,dziękuje z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

Przyczyną fiksowania fabrycznego alarmu jest uszkodzenie sterownika drzwi. alarm myśli... że jest akcja i włącza się kiedy mu się podoba. usterka jest nie do wykrycia nawet w serwisie...!!! dopiero jak zalecenia z Niemiec przyszły to poradzili sobie po trzech latach.- trzy akumulatory zjadło przy okazji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy montował już ktoś CMT7 w 3C B6?

Zabieram się do tego już od długiego czasu.

Termin rozpoczęcia jeszcze nieustalony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów przedwczoraj przeżyłem horror wchodzę rano do auta a tam otwarte drzwi i zdemolowany plastik pod kierownica najpierw zimne poty potem oględziny i teraz tak myślę sobie mam szczęście jedyna rzecz jaka zatrzymała złodzieja to był elektrozawór paliwa bo auto było zapowietrzone widocznie chodził troszkę na luzie i złodziej się tego nie spodziewał mam teraz takie pytanko bo przeszukałem forum i nie znalazłem nic. a mianowicie chce zrobić jeszcze coś aby go zabezpieczyć bo wiadomo złodzieje lobią wracać myślę żeby rozłączyć przycisk od hamulca ręcznego lub czujnik pedału sprzęgła fizycznie ukryty przycisk ale nie mam pojęcia czy da się to obejść komputerem czy ma to sens . Następnie kolega elektronik podsuną mi pomysł odcięcia rozrusznika lub zasilania pompek teraz pytanie jaki przekaźnik wystarczy czy 40a zda egzamin? Następnie sam wpadłem na pomysł odcięcia zasilania immobilizera blokady kierownicy bo wiem z doświadczenia wymieniałem to cudo że auto wywali błąd i nie odpali i teraz czy da się to obejść przez komputer i odpalić bez tego i który pin jest odpowiedzialny za dostarczenie zasilania do tego cuda . naczytałem sie jeszcze o tym Czujnika Halla - G 40, (czujnik pozycji wałka rozrządu) G 28, (czujnik położenia wału korbowego) podobno odcięte razem powodują efekt kręcenia i niemożliwość odpalenia wiem że maja po trzy piny który rozłączyć pozdrawiam i z góry dziękuje za info :):):):)

 

 

 

 

edit.

następnym razem :

 

_szukaj

 

tematy połączone Blop

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektronicznie to nie mam pojecia ale widzialem ostatnio na parkingu samochod ktory mial przewiniety przez kierownice lancuch i chyba byl przymocowany do siedzenia kierowcy od spodu bo tam lecialy dwa konce tego lancucha, tez ciekawy patent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elektronicznie to nie mam pojecia ale widzialem ostatnio na parkingu samochod ktory mial przewiniety przez kierownice lancuch i chyba byl przymocowany do siedzenia kierowcy od spodu bo tam lecialy dwa konce tego lancucha, tez ciekawy patent.

 

pomysl dobry i zapewne skuteczny ale za bardzo ekstremalny :-) wiec czekam noech sie ktos wypowie od strony elektronicznej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności