viperjn Zgłoś #1 Napisano 13 Maja 2008 Witam wszystkich posiadaczy modelu B6(3C). Jako nowy właściciel postanowiłem w moim kolejnym pasku z roku 2006 założyć alarm. Może ten post powienien być w innym wątku ale pisze ku przestrodze !!!!. Ale od początku jako "dusigrosz.." zdecydowałem sie na montaz alarmu we własnym zakresie. Zakupiłem alarm bezpilotowy pracujący na szynie Can schemat podłaczenia i do dzieła. Otóż montaż takiego alrmu w zakładzie kosztuje 800zł koszt alrmu 380 (alarm SEO) i co otrzymujemy w zamian - standartowe podłączenie które kazdy amator cudziej właśności rozwala w 10 sekund bo nikomu za ta cene nie chce sie wiecej napracować!!!!. Zaczałem troche główkować i sprawdzac co by tu utrudnic i rece mi opadły :6:56: otóż całe zabezpieczenie kierownicy "blokady elektromagnetycznej" idzie rozwalic przez wypiecie jednej wtyczki z bordnetza!!! i fiu samochód na lawete. Oczywiscie mozna prościej zdjac kleme z akumulatora!!. Wracajac do alrmu otóż caly czas obwód rozwieralny ma zwarty w celu mniejszego zuzcia pradu a dopiero w momencie wyzwolenia alarmu i wykryciu przez magistrale can + po stacyjce rozwiera . CZYLI PRZECIECIE JEDNEGO PRZEWODU UWALA CALY SYSTEM panowie badzcie swiadomi co strzeze nasz fury i dlaczego tak latwo gina. Dlatego montujcie jescze blokady mechaniczne no i polica AC oraz nietypowe rozwiazania , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fostek Zgłoś #2 Napisano 14 Maja 2008 o jaa , az sie wierzyc nie chce. A własnie miałem takowy alarm założyć. Co sadzicie o Meta system? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_ok1 Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2008 Mam pewne doświadczenie z montażem alarmów i zawsze bedę powtarzał, że 90% skuteczności to koleś montujący i jego zaangażowanie w to co robi i pomysł jak to zrobić , a nie funkcje alarmów. Blokada za 30zł z allegro dobrze założona potrafi więcej namieszać złodziejowi niz alarm za 1000zł założony w/g schematu producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperjn Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2008 Racja świete słowa , ja ze swoim się uporałem + kilka pomysłów, uważam że własny nietypowy pomysł odcięcia obwodu rozrusznika, pompy paliwa , czujnika impulsów , czy zasilania cewek jest skuteczniejszy niz niejeden alarm montowany w serwisie odcinajacy przewód sterowania rozrusznikiem w złaczu G... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Janina Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2008 Pozwólcie Panowie, że odświeżę trochę ten wątek i zapytam o dobry alarm do B6. Mam Passata Combi z magistralą CAN. Czy po zakupie alarmu np na allegro będę mogła go sama podłączyć. Zgodnie z teorią włączenie się do bus'a CAN nie powinno być problemem. Natomiast jak działa taki alarm? Czy polecacie jakiś konkretny model ? Proszę nie lekceważcie białogłowy i udzielcie mi konkretnej porady. Chciałabym zaoszczędzić na instalacji alarmu, a z drugiej strony nie mam zaufania do tych pseudofachowców w warsztatach. Pozdrawiam serdecznie, Janina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperjn Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2008 Jak pisałem kiedys mam SEO i jest w pełni zadowolony ,poszukaj w sklepach internetowych od alarmów nie allegro tam róźnie bywa z z fachowością...... Podłączenie do CAN to tylko 2 kabelki, wszystko opisane spoko....., zaoszczedzenie na istalacji nie oszczedzi na "....fachowości zabezpieczenia ....." no chyba ze ma sie AC a to ma byc tylko wyjka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #7 Napisano 29 Sierpnia 2008 . CZYLI PRZECIECIE JEDNEGO PRZEWODU UWALA CALY SYSTEM , Niestety to prawda. Jest to wymóg norm unijnych i nic z tym nie zrobisz. Blokada najczęściej zrobiona jest na styku NC który po podaniu zasilania po stacyjce rozwiera blokowany obwód. Odcięcie napięcia lub masy od cewki powoduje to że blokady nie ma. Jeden z kolegów wyżej pisał - nie ma jak samodzielny pomysł i czas poświęcony na odpowiednie zabezpieczenie i ukrycie blokady. Ktoś wyżej pytał o seo na can... moim zdaniem wyrzucone pieniądze. Seo tak, can nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #8 Napisano 17 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam, podłączę się tutaj. Mam alarm niefabryczny i jak się włącza to oprócz wycia syreny sygnalizuje także kierunkami, ale tylko przednimi. Da radę "podłączyć" (uaktywnić) tylne kierunki i lusterka? Np. Vagiem? Edytowane 17 Kwietnia 2009 przez defender Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek12345 Zgłoś #9 Napisano 21 Maja 2009 Witam. A ja założyłem do swojego Passata B6 Variant alarm firmy ATM. Działa bez zarutu i uruchamia się za pomocą fabrycznego kluczyka. Ma czujniki ruchu, pochyłowe, a w porzypadku odcięcia alarmu na przewodach przez złodzieja odłącza sie rozrusznik. Takie dodatkowe zabezpieczenie. Alarm który jest założony fabrycznie w tych paskach daje ponoć wiele do życzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janlo11 Zgłoś #10 Napisano 21 Maja 2009 Witam. A ja założyłem do swojego Passata B6 Variant alarm firmy ATM. Działa bez zarutu i uruchamia się za pomocą fabrycznego kluczyka. Ma czujniki ruchu, pochyłowe, a w porzypadku odcięcia alarmu na przewodach przez złodzieja odłącza sie rozrusznik. Takie dodatkowe zabezpieczenie. Alarm który jest założony fabrycznie w tych paskach daje ponoć wiele do życzenia. sam montowałeś czy u fachowca? (jeżeli tak to daj jakiś namier i koszty z tym związane) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek12345 Zgłoś #11 Napisano 27 Maja 2009 Montowałem alarm w Godzikowicach koło Oławy. Korzystam z jego usług już około 10 lat i nigdy mnie nie zawiódł. Jeżeli coś wykracza poza jego możliwości to powie. A koszt alarmu z montażem to 550 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #12 Napisano 28 Maja 2009 alarm z kardą do 3c miekko 1200 musisz liczyc z kartą spid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #13 Napisano 28 Maja 2009 ja też miałem zamiar założyć alarm w moim pasku B6 2007 ale nie dawno odkryłem że alarm mam tzn od strony kierowcy jest klamka do otwierania drzwi i jak się ją pociągnie to jest ruchoma część ale obok tego jest nie ruchoma część tzn tą nie ruchomą część się ściąga i jest normalny zamek mechaniczny i jak na przykład jak ci siądzie pilot od otwierania drzwi wyciągasz ten kluczyk co masz w pilocie ten plastikowy wkładasz do zamka i otwierasz po otwarciu u mnie się włączył alarm byłem zdziwiony że alarm mam i też jestem zadowolony bo nie muszę kasy wydawać na alarm ale warto sprawdzić to a jak ktoś nie będzie pewny co i jak niech napisze na moje gg: 2080988 to wyśle zdjęcia pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tattanka Zgłoś #14 Napisano 15 Lipca 2011 Witam panowie,mam mały problem,mianowicie w mojej B6-tce szaleje alarm fabryczny i za cholere niewiem gdzie szukać centralki,będę naprawde wdzięczny za porady,dodam tylko że alarm uruchamia sie zupełnie bez powodu,po prostu żyje własnym życiem,dziękuje z góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camer Zgłoś #15 Napisano 6 Sierpnia 2011 http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=1134 Do sprawdzenia będą "krańcówki" w zamkach drzwi lub pokrywie silnika/bagażnika. Odłącz czujnik dozoru wnętrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #16 Napisano 21 Sierpnia 2011 Przyczyną fiksowania fabrycznego alarmu jest uszkodzenie sterownika drzwi. alarm myśli... że jest akcja i włącza się kiedy mu się podoba. usterka jest nie do wykrycia nawet w serwisie...!!! dopiero jak zalecenia z Niemiec przyszły to poradzili sobie po trzech latach.- trzy akumulatory zjadło przy okazji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boydrome Zgłoś #17 Napisano 23 Sierpnia 2011 Czy montował już ktoś CMT7 w 3C B6? Zabieram się do tego już od długiego czasu. Termin rozpoczęcia jeszcze nieustalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #18 Napisano 4 Marca 2012 (edytowane) Witam kolegów przedwczoraj przeżyłem horror wchodzę rano do auta a tam otwarte drzwi i zdemolowany plastik pod kierownica najpierw zimne poty potem oględziny i teraz tak myślę sobie mam szczęście jedyna rzecz jaka zatrzymała złodzieja to był elektrozawór paliwa bo auto było zapowietrzone widocznie chodził troszkę na luzie i złodziej się tego nie spodziewał mam teraz takie pytanko bo przeszukałem forum i nie znalazłem nic. a mianowicie chce zrobić jeszcze coś aby go zabezpieczyć bo wiadomo złodzieje lobią wracać myślę żeby rozłączyć przycisk od hamulca ręcznego lub czujnik pedału sprzęgła fizycznie ukryty przycisk ale nie mam pojęcia czy da się to obejść komputerem czy ma to sens . Następnie kolega elektronik podsuną mi pomysł odcięcia rozrusznika lub zasilania pompek teraz pytanie jaki przekaźnik wystarczy czy 40a zda egzamin? Następnie sam wpadłem na pomysł odcięcia zasilania immobilizera blokady kierownicy bo wiem z doświadczenia wymieniałem to cudo że auto wywali błąd i nie odpali i teraz czy da się to obejść przez komputer i odpalić bez tego i który pin jest odpowiedzialny za dostarczenie zasilania do tego cuda . naczytałem sie jeszcze o tym Czujnika Halla - G 40, (czujnik pozycji wałka rozrządu) G 28, (czujnik położenia wału korbowego) podobno odcięte razem powodują efekt kręcenia i niemożliwość odpalenia wiem że maja po trzy piny który rozłączyć pozdrawiam i z góry dziękuje za info ):) edit. następnym razem : _szukaj tematy połączone Blop Edytowane 4 Marca 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #19 Napisano 4 Marca 2012 Elektronicznie to nie mam pojecia ale widzialem ostatnio na parkingu samochod ktory mial przewiniety przez kierownice lancuch i chyba byl przymocowany do siedzenia kierowcy od spodu bo tam lecialy dwa konce tego lancucha, tez ciekawy patent. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas_at Zgłoś #20 Napisano 5 Marca 2012 Elektronicznie to nie mam pojecia ale widzialem ostatnio na parkingu samochod ktory mial przewiniety przez kierownice lancuch i chyba byl przymocowany do siedzenia kierowcy od spodu bo tam lecialy dwa konce tego lancucha, tez ciekawy patent. pomysl dobry i zapewne skuteczny ale za bardzo ekstremalny :-) wiec czekam noech sie ktos wypowie od strony elektronicznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach