maciomab Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2008 Witam wszystkich!!! Jak w temacie ująłem problem się rozchodzi o odpalenie paska, przeglądałem inne posty ale nie znalazłem odp. na mój problem. z autem walczę już drugi dzień i nic.mianowicie: rano wystawiam auto na podjazd przed garaż odpaliło po nocy na dotyk wszystko git! mija parę godzin, chce odpalić paska a tu dwa obroty rozrusznikiem i trup tylko kontrolka abs mrugnęła i trup, stoczyłem się do garażu na prostownik i po godzinie próbuje odpalić a tu kręcę sobie aż padnie aku i nic, próbowałem wielokrotnie bez rezultatu,faktem jest że miałem rezerwę jak to się stało,wiec w tym momencie mam nalane ok 20 litrów dobrej ropy i nic!!!ręcznie strzykawka zalewałem pompę wtryskową ropą przez przewód zasilający, filtr paliwa też nie wiele w sumie zalałem bo ropa tam była,kręcę drugi dzień i nic sprawdzałem Vag comem i też bez błędów,bezpieczniki kluczyki, wszystkie czujniki pod maską przejrzane i nic...pozdrawiam liczę na szybką odp. bo brakuje mi pomysłów na szkopa!!! :(pozostaje mi jeszcze zobaczyć do puszki komputera, tam nie zaglądałem, powiedzcie mi koledzy jak się do tego zabrać słyszałem że tam też są jakieś bezpieczniki,na co zwrócić szczególna uwagę??? już 2 mechaników dość dobrych, walczyło i nic, sprawdzało rozrząd czy na pompie nie przeskoczył o jakiś ząbek ale wszystko ok. czy program Vag com posiada opcje resetu komputera, program który mam jest po angielsku i ograniczam się tylko do auto-scanu,który sprawdza wszystko po kolei. wnioskuję,że jest to jakiś problem z elektroniką mam wtarzenie jakby silnik nie dostawał wogóle paliwa.czy ten spadek napiecia przez akumulator mógó spowodować uszkodzenie ceegokolwiek.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2008 A odpowietrzyłeś układ? Ten silnik się sam nie odpowietrza. Klucz bodajże 14 i ktoś Ci odkręca mocowanie wtrysku, kiedy Ty kręcisz rozrusznikiem... Jak paliwo zacznie tryskać, to silnik zacznie łapać. Wtedy należy dokręcić wtrysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #3 Napisano 13 Maja 2008 właśnie złota myśl napisałeś kolego...wystarczy popuścić przewód czy odkęcić od wtrysku???po cichu liczę też że jest zapowietrzony ale pompa zalana, także co by nie pociągną na takim odcinku ropy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2008 W trakcie kręcenia luzujesz nakrętkę (tylko nią), którą zaznaczyłem na poniższym obrazku: Zacznie Ci wypływać paliwo (od razu będziesz wiedział czy pompa podaje), a silnik, jeśli był zapowietrzony, zacznie zaskakiwać. Po odpaleniu dokręcasz nakrętkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2008 na foto zaznaczyłem miejsc gdzie strzykawką zalewałem ropę do pełna, ale z wtrzyskami nie próbowałem...ale odkręcić wszystkie przewody jednocześnie czy po kolei każdy aż żygnie ropą??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #6 Napisano 13 Maja 2008 Przewody zostawiasz w spokoju. Tylko zaznaczoną wyżej nakrętkę luzujesz (luzujesz, a nie odkręcasz! Najlepiej to robić w trakcie kręcenia silnikiem, bo dzięki temu unikniesz zbyt dużego poluzowania). Innych nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2008 wykręcenie przewodu od wtrysku nie przyniosło rezultatu, paliwo podczas kręcenia leci...nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #8 Napisano 13 Maja 2008 Dziwne:confused: Albo komputer hmm ale sie polaczyles vagiem wiec niby oki albo pompa wtrysku. Moze to byc brak sprezania ale to juz hardcore :6:56:. Zapewne jaka ś pierdułka ale podmien kompa i zobacz to w tej chwili najprostrza metod. Albo dobry mechanik Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #9 Napisano 13 Maja 2008 Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to może ze zlej banki wlałes jak ci brakło ropy i to nie jest ropa. Sorry ale to dziwne jak podaje paliwo na tłoki a kontrolka od immo gasnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciomab Zgłoś #10 Napisano 13 Maja 2008 no panowie udało się, nie wystarczyło jednak odkręcić przewodu z wtrysku sterującego tylko ze wszystkich! po chwili kręcenia widziałem jak ropa pryszcze pod maską ale silnik się odezwał, wtedy przykręciłem wszystko no i od ręki poszedł, skończyło sie na opierd..od kolegi mechanika że zjeżdżam rezerwę a potem są tego skutki właśnie takie,rezerwa to rezerwa nie jest to pełen bak:) dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam. można zamknąć to cuś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_LUB Zgłoś #11 Napisano 14 Maja 2008 no i powinienes teraz to samo dostać od kolegów z forum:p szanuj auto, przeciez rezerwa w tym modelu starcza na bardzo długo:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #12 Napisano 14 Maja 2008 Należy uważać na wskazówkę stanu paliwa - raz w zimie przy ok -23st zawiesiła mi się. Z powodu zabiegania nie popatrzyłem na licznik km i w ten sposób zabrakło mi paliwa... Auto właśnie w wyżej opisany sposób było odpalane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach