Skocz do zawartości
kamil1890

czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze

Rekomendowane odpowiedzi

witam dziś byłem na VAgu i pokazało błąd ćiśnienie doładowania w kolektorze może wiecie jaki jest odpowiedzialny czujnik za te ciśnienie doładowania w kolektorze tu fotka czujnika zaznaczonego strzałką moze to ten czujnik ; fotka 1;http://www6.zippyshare.com/v/63324249/file.html

Fotka ;2 http://www.zippyshare.com/v/13306983/file.html

 

passaek po prostu ciagnie do 130 km/h i załancza się tryb awaryjny po ponownym zapaleniu silnika normalnie ciągnie przepłyka sprawna sprawdzana na Vagu jak ten czyjnik wygląda ciśnienia doładowania w kolektorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym

Fotka 2, czyli N75

czujnik do wymiany, koszt w aso coś koło 163 pln.

Pozdrawiam

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku polecam sprawdzić dokładnie wężyki które idą do zaworu, wypiąć kostkę przeczyścić ją, wywinąć tą gumkę osłaniającą przewody w kostce i sprawdzić czy jakiś nie wisi luzem i czy zasilanie dochodzi do samego zaworu;) Przed zakupem najlepiej przeprowadzić te czynności niż później ma się okazać, że się wydało nie potrzebnie pieniądze:)

 

Do mojego silnika N75 kosztuje 345zł w ASO, już stałem przy ladzie z tym zaworkiem w ręku, ale coś mnie podkusiło i postanowiłem najpierw sprawdzić wszystko dobrze:) I co się okazało? Jeden przewód po prostu się urwał w kostce:) Lutowanie zajęło 5min i 350zł w kieszeni:)

 

Opis dotyczy zaworu N75 czyli tego z fot. 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie to co to jest za czujnik 1 foto?bo według mnie to jest czujnik , a foto 2 elektrozaworek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie darek masz racje.1 foto to na 100% czujnik cisnienia w kolektorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to w koncu ktury to czujnik do wymiany z fotki 1 czy fotki 2 jest odpowiedzialny za ciśnienie doładowania w kolektorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz wymieniać czujnik to foto 1. jeśli elektrozawór to foto 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podłączyłem pod vaga pokazało taki błąd 1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Czyli N75 do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejrzyj najpierw wszystkie wężyki (ich stan) może któryś się gdzieś przetarł.

przed zakupem, spisz numery twojego -dokładnie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_mm

kamil1890 - mam ten sam problem. wymieniłeś N75 czy co zrobiłeś ?

ja jutro postaram się wymienić wężyki bo widzę że są troche luźne i obdarte w niektórych miejscach. daj znać jak już będzie ci wszystko działało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć.mam pytanie.mam błąd 00575 coś z kolektorem ssącym tak wykazał vag.co jest padnięte, bo niektórzy piszą błąd 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - czy to jest to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam passata 1,9 TDI 115KM AJM. Problem który mam z moim autem polega na tym gdy rozpędzam auto na 3 biegu i przekraczam 3000 obr/min auto przechodzi w tryb awaryjny. Byłem wczoraj u mechanika który wcześniej sprawdził mi na kompie że jest uszkodzony elektrozawór otwierana turbiny więc kupiłem ten zawór pojechałem do miłego pana mechanika i przy wymianie stwierdził że jest pęknięty jeden z wężyków więc powymieniał wszystkie gumowe wężyki (oczywiście zaworek mogę sobie teraz w ramkę oprawić bo w sklepie mi go nie przyjmą). Wracając do pana mechanika, po wymianie wężyków i skasowaniu błędu pojechałem się przejechać niestety dalej to samo 3000obr/min i tryb awaryjny, komputer został ponownie podłączony do auta no i wyskoczył błąd czujnika w kolektorze dolotowym zwarcie do plusa (nie pamiętam numery błędu ale wydaje mi się że 17653 ale głowy sobie nie dam uciąć) więc moje pytanie czy jakoś sobie mogę sprawdzić sam czy ten czujnik jest dobry i czy ewentualnie mogą mieć coś z tym wspólnego rury idące do turbiny bo na przykład jakiś gamoń źle je założył prosiłbym o jakieś wskazówki bo chciałbym sprawdzić sobie to sam bo już nie mam zaufania do kolejnych mechaników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zna ktoś dobrego mechanika trójmiasta bo mam ten sam problem czujnik ciśnienia kolektorze dolotowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności