rwk Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2008 Pytanie do kolegów ze stolicy - czy w okolicach lub w w-wie ktoś już naprawiał błąd 4fa czyli silniczek recyrkulacji powietrza? Jeżeli tak to poproszę o polecenie fachowca z ewentualną ceną. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #2 Napisano 7 Maja 2008 4FA-silniczek V71 Wiec tak-na Allegro dostaniesz silniczek za 50 zlotych. Poszukaj sprzedajacego StanPluszcz (http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4492650). Ja od niego bralem. Poszukaj tematu o numerze z Etki silniczka V68. Silniczek V68 to jest to samo, co V71. Ja za wymiane silniczka u mechanika dalem 80 zlotych (lacznie z mala robota przy tylnych hamulcach), takze sama wymiana to jest jakies 50zl. Trzeba zdemontowac tylko schowek, taka trojkatna zaslepke i masz dostep do wszystkich silniczkow. Pozdr. Niestety, moge podac Ci namiary na fachowca z Walbrzycha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rwk Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2008 Dzięki serdeczne!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2008 zanim GO wymienisz...bo robota jest conajmniej TRAGICZNA sprobuj !! zrob tzw trening silniczka...mi to pomaga. z 20 razy wcisnij klawisz recyrkulacji tak, zeby otwierac i zamykac...naciskaj w odstepach 5 s. zeby silniczek zdazyl odpracowac. Problemem jest SYF ktory zbiera sie na czujniku polozenia katowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pancio123 Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2008 zrob tzw trening silniczka...mi to pomaga. na długo to pomaga ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2008 raz na tydzien trzeba potrenowac.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rwk Zgłoś #7 Napisano 9 Maja 2008 zanim GO wymienisz...bo robota jest conajmniej TRAGICZNA sprobuj !! zrob tzw trening silniczka...mi to pomaga. z 20 razy wcisnij klawisz recyrkulacji tak, zeby otwierac i zamykac...naciskaj w odstepach 5 s. zeby silniczek zdazyl odpracowac. Problemem jest SYF ktory zbiera sie na czujniku polozenia katowego. Będę próbował i jeszcze raz Dzięki!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kononowicz Zgłoś #8 Napisano 9 Maja 2008 zrob tzw trening silniczka...mi to pomaga. Mam ten sam błąd co kolega RWK. Tez jestem z Wa-wy więc jak byś RWK rozwiązał problem to daj znać a mnie i potomnym przyda się info gdzie i za ile można to zrobić. ZUSE a nie ma możliwości żeby jakoś ten czujnik potraktować sprężonym powietrzem takim jak do komputerów sie stosuje bez rozkręcania schowka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jazgar Zgłoś #9 Napisano 10 Maja 2008 Z ciekawosci zrobilem diagnoze.wyszedl mi blad 4fa,53d.Skasowalem bledy i tera wyskakuja 444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #10 Napisano 10 Maja 2008 ten czujnik polozenia krokowego jest w servomechanizmie...wiec zeby go wyczyscic trzeba i tak GO wyjac wiec tak czy siak roboty popachy...bo miejsce strasznie upierdliwe !! KOSZMAR !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michu82 Zgłoś #11 Napisano 5 Stycznia 2009 ja mialem tez bład 4FA czyli do wymiany silniczek obiegu wewnetrznego ,z tym ze u mnie sprawa wygladała tak ZE JA JEZDZE ANGLIKIEM i nagrzewnica jest całkiem inna niz w wersji europejskiej, gdzie wymiana tego silniczka wiaze sie z kompletnym demontazem deski rozdzielczej ,climatronica nawiewu itd. probowałem z poczatku to jakos obejsc (bo w sumie do jego wymiany trzeba odkrecic tylko 2 malutkie srubki) no ale .......nie dało rady bo on jest usytułowany w tak ZJEB.....miejscu ze nawet nie ma jak do niego dobrze palca wcisnąc, wiec ja zdecydowałem sie tylko na wymiane jego tylko ze względu na to ze okazało sie ze musze wymienic nagrzewnice wiec za jednym zamachem wymieniłem to i to.po naprawie wszystko ok 4444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #12 Napisano 11 Kwietnia 2009 Właśnie koledzy dziś przetestowałem klime i tez wyskoczył mi błąd 4FA. Wyczytałem że dużo z tym roboty jest powiedzcie mi czy używanie klimy z niesprawnym tym silniczkiem może być następstwem czegos powazniejszego??? U mnie to sie objawia tak że jak włącze klime i nastawie jakiś nadmuch to on mi się sam samoczynnnie zwiększa lub zmniejsza tylko tyle. Nie jest to upierdliwe ale jest???!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2009 Nadmuch samoczynnie się zwiększa lub zmniejsza ponieważ klima usiłuje utrzymać zadaną na panelu temperaturę wnętrza. To jest normalny objaw działania climatronica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2009 U mnie to sie objawia tak że jak włącze klime i nastawie jakiś nadmuch to on mi się sam samoczynnnie zwiększa lub zmniejsza tylko tyle. Nie jest to upierdliwe ale jest???!!! climatronic...echhh wolalbym zwykle "galeczki". Climatronic lubi zyc wlasnym ...zyciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2009 tak ,tylko zwykłe gałeczki wyglądają strasznie tragicznie w passku.taką tandetą podlatują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2009 taką tandetą podlatują nieistotne !! sa niezawodne !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #17 Napisano 11 Kwietnia 2009 wiem,no ale w takim samochodzie za takie pieniądze to nie wypada:D:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #18 Napisano 3 Października 2013 mam błąd w Passat b6 4FA siłownik klapy obiegu wewnętrznego (V71), jest sporo info na temat tego błędu w Passat B5 ale nic o B6, naprawiał to ktoś w B6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach