Skocz do zawartości
Gość pablopicasso

Stop Check Coolant

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pablopicasso

Witam serdecznie

 

Czy moze mi ktos pomoc co zrobic w sytuacji jesli wyskoczyl mi komunikat STOP CHECK COOLANT a temperatura na wyswietlaczu pokazuje 0?

 

czy to moze byc uszkodzenie tylko czujnika? jesli tak to czy mozna z tym zyc przez 2 miesiace?(do Polski wybieram sie dopiero za 2 miesiace)

co radzicie?

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz plyn chlodniczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pablopicasso

tak, wskaznik temperatury wskoczyl wlasnie na 1/4 (zawsze bylo 1/2) :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenie czujnika temperatury raczej nie wywali tego komunikatu.

U mnie sie kiedys pojawil, ale to bylo zwiazane z ubytkiem plynu chlodniczego - pekla chlodnica.

Byc moze jest jeszcze czujnik poziomu plynu - tutaj trzeba poszukac gdzie on siedzi.

Poza tym sprawdzic VAG-iem kod bledu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszkodzenie czujnika temperatury raczej nie wywali tego komunikatu.

U mnie sie kiedys pojawil, ale to bylo zwiazane z ubytkiem plynu chlodniczego - pekla chlodnica.

Byc moze jest jeszcze czujnik poziomu plynu - tutaj trzeba poszukac gdzie on siedzi.

Poza tym sprawdzic VAG-iem kod bledu.

 

Czujnik poziomu płynu jest w zbiorniczku wyrównawczym.Poczytaj też poniżej.:)

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6092&highlight=poziom+p%B3ynu+ch%B3odz%B1cego

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15721&highlight=poziom+p%B3ynu+ch%B3odz%B1cego

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12785&highlight=poziom+p%B3ynu+ch%B3odz%B1cego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pablopicasso

dzieki wielkie za szybkie podpowiedzi :)

 

zabieram sie do lektury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z pownoscia za niski poziom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się do pytania.

Też mam trzy piknięcia ikonkę i CHECK COOLANT, SERVICE MANUAL.

To na pewno za niski poziom płynu, bo mam gdzieś ubytek. Proszę o poradę, bo za bardzo teraz nie mam czasu zająć się tym ubytkiem. Samochód stoi w najgorsze mrozy w garażu i jest nieużywany na co dzień, bo mam drugi. Teraz jeżdżę raz/pół raza na tydzień Paskiem. W garażu mam ostatnio od -2 do +2 Celsjuszów.

Czy jeśli nie jestem pewien jaki płyn miałem wcześniej można dolać spokojnie G12?

--- EDIT ---

Dodam, że nie wyskoczył żaden błąd na VAGu. Normalne?

Edytowane przez igork

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jeśli nie jestem pewien jaki płyn miałem wcześniej można dolać spokojnie G12?

Jak jest koloru różowego to prawdopodobnie jest to G 12, a nie lepiej wymienić, i mieć pewność, że nie zamarznie gdzieś przypadkiem jak postoi dłużej na mrozie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I właśnie tu mam problem :) W wakacje dolewałem wody, płyn mi zbadano i mam do -15. Koloru nie mogę rozpoznać bo zbiornik już zżółciał od starości.

 

Wiem, że muszę wymienić, ale mam ostatnio dużo na głowie. Samochód na szczęście na mrozie nie stoi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątek stary ale i tak się podkleje pod niego dziś w przeciągu kilku dni wyskoczył mi ponownie komunikat "stop check coolant owner" płynu w zbiorniczku mam na maxa (G12), temperatura na wskazniku 90, po zgaszeniu i ponownym włączeniu silnika komunikatu znika i kontrolka gaśnie, nie widać wycieków, w przyszłym tygodniu wybieram się na wczasy i nie chciał bym być zmuszony zatrzymać się po drodze z myślą co dalej.

Czy to może być coś poważnego i mam niezwłocznie wybrać się do jakiegoś magika? Czy może pierw pod Vaga się podpiąć?

Jak ktoś miał podobny problem i chciałby się podzielić wiedzą będe bardzo wdzięczny.

Edytowane przez Pachos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wieczorem podpiełem sie pod Vag-a , w trakcie pracy silnika na Vag-u pokazywało 98 stopni na desce wskazówka 90 przy czym załączał sie wiatrak czy ktoś może wie co to są za błędy i czym mogą one być spowodowane?

 

006469 - Sterownik wentylatora chłodnicy 1; sterowanie wentylatora

P1945 - 000 - zwarcie

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 255

Przebieg: 157548 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2014.08.07

Czas: 20:18:31

Ramka zamrożona:

Obroty silnika: 760 /min

Obciążenie: 19.2 %

Prędkość: 0.0 km/h

Temperatura: 95.0*C

Temperatura: 56.0*C

Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar

Napięcie: 13.589 V

 

006480 - Wentylator chłodnicy (V7)

P1950 - 000 - opory w działaniu / zablokowany

Ramka zamrożona:

Stan błędu: 01100000

Priorytet błędu: 0

Częstość błędu: 1

Wew.licznik błędów: 255

Przebieg: 157548 km

Wskaźnik czasu: 0

Data: 2014.08.07

Czas: 20:18:5

 

Forum troche przetrzepałem i konkretnej odpowiedzi na w/w błędy nie znalazłem

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

. 18353 006469 P1945 (Kody błędów)

Moduł sterujący wentylatora 1 zwarcie w obwodzie

Znalazłem tylko odpowiedz na jeden z błędów w/w poscie teraz tylko drugi błąd do rozgryzienia pozostal help me

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności