Skocz do zawartości
Iwan1985

Zawieszenie passata

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam fabrycznie obniżonego passata ale jest zbyt nisko bo miska olejowa cierpi co chwila aż strach jeżdzić,

miałem w planie kupić nowe amorki i sprężyny, żeby go podnieść a pewien gość (mechanik a z nimi się nie kłócę tylko czasami nie wierzę) ) powiedział, że już nic nie poradze bo to tak fabrycznie jest czy ma on racje?? bo mi sie wydaje, że nie bo standardowe sprężyny będą wyższe i podniosą auto, takie moje zdanie co wy na to? poradźcie coś

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko jedno pytanie, czy do 2,5TDI 4M występowały amortyzatory i sprężyny, które utrzymują pojazd na wysokości seryjnego 1,9 - sprawdzę i odpowiem później. Nie możesz założyć niestety od innego motoru.

Pewnie masz -20, co nie jest złym rozwiązaniem.

Sprawdziłeś sprawność amorków? pomierz jeszcze odległości od środka koła do najwyższego punktu na zewn.stronie błotnika(nadkole) i porównaj z innym 2,5TDI. Może masz niżej niż pozostali i w tym tkwi problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest zbyt nisko bo miska olejowa cierpi co chwila aż strach jeżdzić
Fabrycznie być tak nie powinno. Nie wierzę, że masz sprawne fabryczne zawieszenie skoro masz takie akcje.

Ja jestem po wymianie sprężyn (KF) i amorów (Sachs) z przodu i tyłu. Miałem Paska jak widać w podpisie z glebą ok -30 H&R. Podziękowałem. Szkoda samochodu.

Teraz wygląda brzydziej, na rownej jak szkło drodze prowadzi się gorzej. W zakrętach już tak nie przykozaczę, ale jeżdząc po Warszawie poruszam się komfortowo.

Wcześniej bałem się, że odpadnie mi deska wewnątrz, a o podjeżdzaniu pod krawezniki lepiej nie wspomnieć. Wymieniłem komplet wahaczy, a nie zmieniając sprezyn i amorów zrobiłbym pewno na nich z 5 000 km.

 

Sprawdź dokładnie to zawieszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniłem komplet wahaczy, a nie zmieniając sprezyn i amorów zrobiłbym pewno na nich z 5 000 km
nie siej takich pierdoł, bo jeszcze ludzie w to uwierzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jam

A ja zmieniłem sprężyny na "lekko wzmacniane" i mam teraz ok 8cm z przodu i 10 cm z tyłu prześwitu między błotnikiem a oponą. Wcześniej miałem 3-4cm i parę razy serce mnie też zabolało. Amortyzatorów nie zmieniałem są całkiem spoko. U ciebie dowiedz się odnośnie 4motion, ale myślę no cóż ... dlaczego nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie siej takich pierdoł, bo jeszcze ludzie w to uwierzą...

Jeśli jeździsz po lotnisku to zrobisz więcej.

Pojeździj po warszawskich torowiskach i skrzyżowaniach, to prędzej to zawieszenie zmienisz niz zakładałeś. Chyba, że lubisz takie turbulencje.

Jeśli uważasz, że sportowe zawieszenie znacznie nie przyśpiesza zużycia wahaczy jeżdżąc po polskich drogach, to siejesz pierdoły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra, ale nie po 5000km-chyba sam nie wierzysz w to mówisz.

Spytaj sie pawlab6 ile miał km jak założył 18, a ile teraz i niech Tobie powie ile "tych kompletów" wahaczy wymienił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spytaj sie pawlab6
Nie muszę.

Wystarczyło mi rozbicie co prawda starych, ale w pełni sprawnych wahaczy w przeciągu 5 000 km od momentu przyjechania autem z Niemiec.

 

Oczywiście te 5 000 we wcześniejszym poście to przenośnia. Jeden przejedzie 5, drugi 35.

Nie mniej, auto dostaje w dupe jak nic. Całe auto. Szkoda, ale niestety takie mamy drogi. Ja zrezygnowałem z bólem serca z gleby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boommax jutro zmierzę te odległości i wam napisze ile ta odległość wynosi, co do paska mam na pewno słabe amortyzatory z przodu i wiem że przed moim kupnem był mocno stuningowany zewnętrznie bo widziałem foty a jak go wziąłem to niestety ale jest w standardzie wszystko zostało zmienione na fabryczne części ( debile z austrii). Dzisiaj przejeżdżałem przez niewielki próg i bardzo powoli i jak samochód zjeżdzał już z progu to udeżyłem michą i boję się jeździć po naszych super drogach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem odległość i wynosi ona 14,5cm z przodu i 14,5cm z tyłu (mierzyłem od środka koła do nadkola. Siedzę teraz i tak myślę, że strzeliłem babola chyba z tym mierzeniem bo patrze w domu na miarkę i 14,5cm to mało jakoś, nie wiem czy nei trzymałem miarki odwrotnie dzisiaj zmierzę to po raz kolejny i proszę o odpowiedzi co do podniesienia autka

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zmierzyłem passata dokładnie i odległość od środka koła do nadkola wynosi 37 cm i mierzyłem również u kolegi który ma standardowe zawieszenie i u niego jest prawie 40cm.

Poradźcie co robić czy jak wymienie amorki to się uniesie?? bo mam słabe i co z tymi sprężynami można jakieś inne wsadzić np. standardowe??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Zmierzyłem passata dokładnie i odległość od środka koła do nadkola wynosi 37 cm i mierzyłem również u kolegi który ma standardowe zawieszenie i u niego jest prawie 40cm.

Poradźcie co robić czy jak wymienie amorki to się uniesie?? bo mam słabe i co z tymi sprężynami można jakieś inne wsadzić np. standardowe??

 

Witam , za wysokość zawieszenia przede wszystkim odpowiedzialne są sprężyny.Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam zawieszenie sportowe fabryczne, ale za nisko jak dla mnie, wiec wymieniam na snandardowe sprezyny i normalne amorki, mam nadzieje ze ta operacja przebiegnie pomyslnie. a wy ja sądzicie, czy bedzie wszystko dobrze dzialac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko dobrze dzialac?

 

Będzie hulać. A jakiej firmy te sportowe sprężyny ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakiej firmy te sportowe sprężyny ??

Myślę ze kolega ma ori VW zawias. :hmm

ja mam zawieszenie sportowe fabryczne,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aaa może być, to ile w dół na nim poszedł i czy chcesz sprężyny sprzedać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ile w dół na nim poszedł

Tak pewnie ze 20 mm, jak to standardowo VW zaglebiło Passata. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak pewnie ze 20 mm

 

I czegoś takiego szukam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oryginal vw, bede chcial sprzedac ale nie wiem jeszce za ile takie cos chodzi,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się zastanowisz zapraszam na pw :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności