Gość robdol Zgłoś #1 Napisano 24 Kwietnia 2008 Kilka dni temu zapaliło mi sie Generator Werksttat . Spokojnie myślę umarł alternator .Dałem do elektryka. Alternator został naprawiony ,założony do auta i działał. Dzień później znowu Generator Werksttat . Jadę do elektryka ten mówi że przeprasza i zaraz sprawdzi. Wyjął alternator pojechał do firmy co go regenerowała ( dałem 280 pln) i.....ALTERNATOR DZIAłA POPRAWNIE:eek:. Więc z powrotem go do auta i nie działa(tzn. nie ładuje).:6:56: Dodam że wcześniej żadnych błędów na VAG-u nie było. Tym razem postęp:654: jest błąd 17911 . Biorę VAG-a kasuję błąd i alternator zaczyna ładować . Dzień później rano znowu Generator Werksttat nie sprawdzam Vagiem jadę do pracy na samym akumulatorze. Wychodzę z pracy 9 godzin później i alternator ładuje . Przyjeżdżam do domu sprawdzam Vagiem znowu 17911. Kasuję . Wszystko chodzi jak należy do następnego dnia......BO ZNOWU MAM BRAK łADOWANIA ale tym razem bez żadnego błedu . Sumując nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić. Na alternator po naprawie mam gwarancję (no ale on nie działa tylko na samochodzie -na stole pomiarowym działa) . Podejrzewam że problem może być gdzieś na wtyczkach,złączkach (skoro samo przechodzi i wraca kiedy chce) tylko pytanie jest na których. Tak czy siak każda pomoc mile widziana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 24 Kwietnia 2008 poczytaj te wątki : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4983&highlight=kontrolka+akumulatora http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21567&highlight=alternator sprawdź te koło pasowe alternatora może już stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość misiofazi Zgłoś #3 Napisano 24 Kwietnia 2008 sprawdź czy pasek alternatora się nie ślizga jeżeli jest luźny to wiadomo zwiększamy naciąg . Sprawdź też masę takie 2 przewody przykręcone do karoserii tuż za przepustnicą bynajmniej u mnie w aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robdol Zgłoś #4 Napisano 24 Kwietnia 2008 Więc tak. Sprawdziłem koło pasowe - kręci się. Pasek wg, mnie napięty jest dobrze nie ślizga się nie piszczy. Nic nie szumi ,trze stuka czy puka. Nic z tych objawów. Tak jak pisałem alternator ładuje kiedy mu się podoba i czasem wyrzuca błąd 17911. Jak dokładnie sprawdzić to sprzęgiełko alternatora ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 24 Kwietnia 2008 Jak dokładnie sprawdzić to sprzęgiełko alternatora ? powinno sie kręcić tylko w jedną stronę wtedy znaczy że poprawie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #6 Napisano 24 Kwietnia 2008 Wpisałem kod usterki do szukajki i wyskoczył taki temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7575&highlight=17911&page=2 Co prawda dotyczył ABS-u, ale na drugiej stronie kolega wojtkn oprócz błedów ABS miał też ten alternatora - 17911 P1503 Load signal from Alternator Term. DF Range/performance/Incorrect Signal - sygnał od alternatora a winę ponosił; "winą za cale zajscie slusznie obarczony został kabelek ktory biegnie od regulatora napięcia do komputera." Więc może to dobry trop:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robdol Zgłoś #7 Napisano 24 Kwietnia 2008 Zbadam ten trop. Co do sprzęgiełka to w drugą stronę nie powinno się kręcić wogóle czy powinno obracać się ale z oporem. Pytam bo spotkałem się z różnymi opiniami Co do opisu tego błedu u mnie jest fraza "Implausible Signal" a tam było "Incorect" - o ile ma to jakieś znaczenie. Tu mam coś o opisie samego błedu z ross-techu. 17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal Possible Causes Alternator faulty Voltage Regulator faulty Wiring and/or connections faulty Possible Solutions Check / Replace Alternator Check / Replace Voltage Regulator Check wiring and connections Check the fuse box that is in the battery tray, it might be burnt, the fuse or the complete plastic box (pretty common failure on Sharan because it carries so much electrical load). If so, change the complete fuse box, it is not too expensive fix if this is the cause. Mogę prosic o dokładne przetłumaczenie ostatniego "possible solutions" Z angola słaby jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #8 Napisano 24 Kwietnia 2008 robdol wyślij mi na PW adres Twojego maila wyślę ci PDF:) A na razie fragment instrukcji usterek B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robdol Zgłoś #9 Napisano 24 Kwietnia 2008 Jak by ktoś miał schemat elektryczny i się podzielił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #10 Napisano 24 Kwietnia 2008 Jak by ktoś miał schemat elektryczny i się podzielił Już wysłałem schemacik.Powodzenia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robdol Zgłoś #11 Napisano 1 Maja 2008 Problem rozwiązany. Walnięty był regulator napięcia. Dodam że był on wymieniony (niestety na wadliwy) a firma która go wymieniała się nie popisała. Po wymianie na inny wszelkie problemy zniknęły. Dodatkowo gorąco polecam firmę Leszczyński auto serwis na ul. śniadeckich . Może nie najtaniej ale w pełni profesjonalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach