Gość ra11 Zgłoś #1 Napisano 2 Czerwca 2006 Witam Was. Mam prblem z drązkiem zmiany biegów. Niekiedy (nie zawsze) jedynka i dwójka ciężko wchodzą. Jest po prostu jakiś opór i musze mocniej popchnąć. 3 i 4 bez problemów leciutko chodzą. Czy to się reguluje czy cos juz ze skrzynią się dzieje? Mam przebieg 130 tys. Olej jest ok. Czy miał ktoś z Was podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jabol79 Zgłoś #2 Napisano 5 Czerwca 2006 Ja mam to samo ale tylko jak jest zimny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ra11 Zgłoś #3 Napisano 5 Czerwca 2006 U mnie jest to jak zimny i ciepły. Niekiedy jak zimny to ok, a niekiedy odwrotnie. Zdarza mi się przejechać kilkaset kilometrów bez problemów po czym zacina się. Trzeba z większą siłą wkleszczyc bieg. To znaczy nie jak w "starze 66" ale jest wyczuwalnie większy opór. A czy wodziki maja mozliwość korekty luzów, czy konieczna jest wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kantorek Zgłoś #4 Napisano 6 Czerwca 2006 no wlasnie co to moze byc????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2009 Witam. Mam podobny problem. Ciezko czasami wchodzi mi 1-ka na uruchomionym silniku na postoju. Reszta biegow raczej bez problemow. Mam tez wyczuwalny luz dzwigni na boku przy wrzuceniu jakiegokolwiek biegu oprocz wstecznego. Co moze byc tego powodem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozani Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2009 witam , ja również mam taki problem z dźwignią zmiany biegów, jest nieprecyzyjna . Może ktoś kiedyś rozbierał ten mechanizm i są tam jakieś tulejki które można wymienić by zlikwidować ten luz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gino Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2009 Witam, również mam problem z jedynką, i nie ma zasady ile przejadę. Pomaga ponowne wciśnięcie sprzęgła i wrzucenie 1. biegu. Nie wiem czy w pasku można to jakoś regulować/naprawiać ale w poprzednim samochodzie (Vectra B) wystarczyło wymienić jakiś popychacz i wrzucanie jedynki było bez zarzutów. Może w pasku też coś takiego trzeba zrobić. Przy następnej wizycie u mechanika zapytam i podzielę się wiadomościami, chyba że ktoś inny zrobi to prędzej. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiolkor Zgłoś #8 Napisano 7 Września 2009 Najprawdopodobniej macie wszyscy luz na wybieraku oraz na "krzyżaku" wszystko jest do usunięcia pytanie tylko jak mocno wyrobione są elementy plastikowe jeśli mocno wymiana wszystkiego niestety droga. Przerabiałem to 2 tygodnie temu. Należy rozłączyć skrzynię od wybieraka i w samej skrzyni wrzucić każdy bieg jeśli wszystko wchodzi bez problemów wina leży po stronie w/w części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach