Gość marcin-ksiazek Zgłoś #1 Napisano 10 Kwietnia 2008 Witam jak w temacie, mam problem strzelil mi napinacz lancuszka i jakies lyzwy czy pletwy w PASSKU VR6 2.8 AAA 254 tys km i pokrzywilo zawory w glowicy.Problem jest tego typu ze kupilem to auto 3 lata w komisie - oczywiscie zapewniano mnie ze przebieg ma orginalny a mial jakies 190tys km (byl na niemieckich blachach)- posiadam ksiazke serwisowa i jabkby sie zgadzalo.Wczoraj oddalem auto do mechanika to mi powiedzial ze ten silnik mial nakrecone z 500tys najbiedniej...Moje pytanie i prosba jest taka: 1.Ile kosztuje kapitalny remont silnika czesci + robocizna (zakladam ze wymieniam uszkodzone zawory,uszczelniacze, uszczelki,napinacze...) walki rozrzadu sa ok, tak samo popychacze... (zakladam ze robie kapitalke tzn.wszystkie panewki pierscienie itp) Koles mi powiedzial ze koszt to 4000tys sama gora z dolem wiecej - zdaje mi sie ze przesadzil...Czy robil ktos z WAS remont silnika to moze wycenic,podac koszty? 2.Czy prawda jest zeby wymienic lancuszek rozrzadu w dolnej czesci silnika trzeba wyciagac silnik? 3.I najwazniejszy dylemat robic remont - a kasy na taki niespodziewany remont nie mam czy szukac uzywanego VR6 - silnika?Moze ktos z WAS posiada info na temat niezakatowanego SILNIKA? 4.Czy silniki z Sharana podejda do PAssata B4?Chodzi mi czy mocowania pasuja bez zadnych przerobek.Bardzo prosze o porade i pomoc.Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 10 Kwietnia 2008 Szukaj lepiej silnika,bedzie taniej i pewniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawis4 Zgłoś #3 Napisano 10 Kwietnia 2008 zdecydowanie nowy silnik z remontami nigdy nic nie wiadomo. Naprawią i za jakis czas zaczną sie kolejne problemy,przerabiałem juz to kiedyś. Kup silnik bedzie wygodniej,pewniej i raczej taniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz_Vr6 Zgłoś #4 Napisano 10 Kwietnia 2008 Witam! Też ciekawi mnie jak to się ma w odpowiedzi w postawionych pytaniach przez Marcina i korzystając z okazji dopytam o to czy ktoś wie-jaki limit kilometrów dała fabryka na rozrząd w tych silnikach? PS. Marcin myślę że te 4000tys to przesada i lepiej kupić używee! Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #5 Napisano 10 Kwietnia 2008 Niedawno ostrzegałem.... 1. kapitalka po strzale łańcucha to 5000 wzwyż 2. żeby wymienić jakikolwiek łańcuch trzeba rozpinać skrzynię od silnika 3. ja bym nie robił remontu, za tą kasę kupisz 5 używanych silników. 4. silnik podejdzie z sharana, forda, mercedesa. Ja bym zrobił tak: kupuję używkę za max 1500, zanim wkładam do budy to zmieniam cały rozrząd, np ten : http://www.allegro.pl/item343576610_kompletny_rozrzad_do_2_8_vr6_vw_audi_seat_ford.html I jeżdżę dalej.. Dodam że kilka razy spotkałem się ze strzałem łańcucha przy przebiegu 200 do 300tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcin-ksiazek Zgłoś #6 Napisano 10 Kwietnia 2008 bo tlumaczyles mi wczesniej ze to ROZRZAD.Mnie zmylila wymiana oleju bo to klekotanie ucichlo.A jeszcze w tym samym dniu bylem u mechanika - stwierdzil ze to sa popychacze.Pozdrawiam i tak bede robil jak piszecie.Znalazlem cos takiego :http://moto.allegro.pl/item337327417_volkswagen_2900_vr6_silnik_stan_idealny.html warte jest kupienia?czy oprzyrzadowanie bedzie pasowalo z VR6 2.8 - rurki,przewody itp?Czy warte jest kupowanie u goscia co zyje z handlu silnikami?Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2008 Ja kupiłem używany i od razu rozebrałem do wymiany rozrząd uszczelniacze pierścienie panewki korbowodowe i wszystkie uszczelki. Teraz juz zrobiłem prawie 30 tkm i zero ubytków oleju, nie wierz w stan idealny kazdy tak powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2008 A mnie ciekawi, czy jest dostępny w ASO, a jeśli tak to ile może mniej więcej kosztowac nowy silnik do B3-B4? Orientuje się ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2008 Jak chodzi o VR6 to myślę że cena składała by się z pięciu cyferek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2008 powiem wam że dobrze zrobiony remont nie jest zły. W spirnterze remont robiliśmy prze przebiegu 650 tys i teraz już jest ok 300 tys po remoncie i silnik igiełka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #11 Napisano 25 Stycznia 2010 Odświeżam kotleta i proszę o informację ile może kosztować kapitalka tego silnika tak żeby wymienić wszystkie graty w silniku który jeździ, tak żeby wsadzić turbinkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #12 Napisano 25 Stycznia 2010 proszę o informację ile może kosztować kapitalka tego silnika tak żeby wymienić wszystkie graty w silniku który jeździ, tak żeby wsadzić turbinkę. Od 100zł do 25000zł Sprecyzuj pytanie, jaka turbinka, ile będzie dmuchać, czy chcesz odprężać silnik itp to łatwiej będzie nam odpowiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #13 Napisano 25 Stycznia 2010 Kolega Piotr już wcześniej zaszalał z wlepami to lepiej niech vra zostawi w spokoju,a najlepiej poogląda ceny części do uturbienia i pomnoży przez dwa to prosty rachunek.Mam przy okazji pytanie jak najprościej sprawdzić czujnik położenia wałków rozrządu w vr6 -bo vag nic nie pokazuje a chwilami mam zanik iskry na 2i3 cylindrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2010 Kolega Piotr już wcześniej zaszalał z wlepami Nie bardzo kumam o co chodzi. Sprecyzuj pytanie, jaka turbinka, ile będzie dmuchać, czy chcesz odprężać silnik itp to łatwiej będzie nam odpowiedzieć Ok źle zadałem pytanie. Uturbienie wiem ile kosztuje i większość gratów do tego tematu już mam w domu bo przygotowuję 2E pod ten temat. Ale wpadła mi w ręce oferta kupna całego passata z VR6 do remontu za 1500PLN i chodzi mi o czysty generalny remont, panewki, pierścienie, rozrząd, głowica, sprzęgło, itd. Poprostu kapitalka tak żeby można było zalać silnik bezpiecznie syntetykiem. Zastanawiam się nad opłacalnością takiego projektu, bo o ile z 2E nie ma problemu bo kompleksowy remont to koszt około 1000 + koszta turbienia kolejne 3000-5000 za turbo soft to nie wiem jak sprawa z VRem wygląda. Bo jak koszt podstawowego remontu przekroczył by 3000 to sprawa między bajki i zostaję przy 2E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #15 Napisano 25 Stycznia 2010 3000 Na kompletny remont AAA potrzebujesz jakieś 2 razy tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #16 Napisano 25 Stycznia 2010 i zostaję przy 2E. I niech tak zostanie, koszt remontu VR6 to okolo 3-5 tysi. A z wlepami to regionalny podpis grupy Podkarpacie mozecie sobie odwzorowac na naszym Świętokrzyskim. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DJ.Tuning Zgłoś #17 Napisano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Na kompletny remont AAA potrzebujesz jakieś 2 razy tyle Dziękuję za info. Właśnie o taką wiedzę mi chodziło. Temat nieopłacalny przynajmniej jak dla mnie. A z wlepami to regionalny podpis grupy Podkarpacie mozecie sobie odwzorowac na naszym Świętokrzyskim. pozdro Faktycznie te moje "projekty" wlep troszkę pokombinowane są. i jeśli się zdecydujemy to będzie tylko podpis pod wlepą w takiej samej czcionce jak adres stronki forum. A to że pytam o takie rzeczy to nie wynika z chęci zawrócenia komuś d**y tylko z tego że mam zaczęty projekt turbo, a że jest jeszcze nie aż tak zaawansowany żeby nie można było zmienić silnika to analizuję wszystkie za i przeciw. I z tego co widzę to jednak 2E jest najlepszym finansowo i pod względem potencjału i żywotności i wytrzymałości silnikiem dla mnie. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez DJ.Tuning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #18 Napisano 25 Stycznia 2010 Bo jak koszt podstawowego remontu przekroczył by 3000 to sprawa między bajki i zostaję przy 2E. Z 3 tyś nawet nie podchodź do remontu vr6 po prostu szkoda kasy, lepiej włóż to w 2e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polak Zgłoś #19 Napisano 25 Stycznia 2010 2E Lepszy od VR6 pod względem potencjału i żywotności i wytrzymałości? Nie żartuj. Pod względem finansowym na pewno ale nie wytrzymałości pod turbo. Robisz remont, odprężasz podkładką i z vr 400 km możesz mieć a na spokojnie 300 km i robisz dużo kilometrów. 2.0 przy 300 km bez kutych bebechów długo nie pochodzi. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #20 Napisano 25 Stycznia 2010 2E Lepszy od VR6 pod względem potencjału i żywotności i wytrzymałości? Piotrowi pewnie chodziło że w stosunku do wielkości zainwestowanych pieniędzy i z tym się można zgodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach