raf_1984 Zgłoś #1 Napisano 2 Kwietnia 2008 szukalem ale nie znalazlem nic podobnego. otoz przez pare miesiecy kilkanascie razy zapalila mi sie kontrolka oleju dzieje sie to zaraz po zapaleni silnika i przejechaniu kilkunastu,kilkuset metrow zapipczy,pomruga i gasnie po paru minutach.stan oleju miedzy min a max. wiecie moze co to moze byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2008 cos z cisnieniem oleju , albo czujnik cisnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmal75 Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2011 Pozwolę dołaczyć się do prosby o ewentualną podpowiedź w czym może być problem. Mianowicie j/w po uruchomieniu silnika i przejechaniu kilkunastu metrów zapala się czerwona kontrolka oleju. Po ponownym uruchomieniu silnika znów zapal się po jakimś czasie. Pali się tak do momentu rozgrzania silnika. Stan oleju max, pełen syntetyk przy 103 tys przejechanych km. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2011 za niskie ciśnienie oleju, lub problem z czujnikiem. Sprawdz czy nie masz jakichś błędów na kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2011 Najpierw vag i kontrola błedów potem szukanie przyczyn może styk od czunika oleju bądz czujnik ale to gdybanie po to jest vag by nas naprowadził gdzie szukać usterki:)Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmal75 Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2011 koncówka czujnika sprawdzona i była zaśniedziała, popryskana kontaktronem, ale to nic nie pomogło. jakie oprogramowanie do B5? gdzie mozna kupić koncówkę do komputera i soft? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2011 forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3825&page=72 Tu zapytaj. Ja mam zwykły kabelek obd II, do tego vag com albo vcds Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
outlav999 Zgłoś #8 Napisano 26 Lutego 2013 Witam Serdecznie wszystkich użytkowników Forum.Może tutaj mi ktoś pomoże mam wielki problem i każdy z mechaników rozkłada ręce a wiem ze tutaj dużo mądrych głów w tym temacie.Mianowicie kupiłem passata jakis czas temu 1.9 TDI 131 PS wizualnie igła wydawało sie ze mechanicznie również zadnych błędów na komputerze itp.Odstawiłem niedawno auto do mechanika aby wymienić rozrząd płyny oleje do tego był uszkodzony termostat wiec również kazałem go wymienić.Po wyjechaniu z warsztatu i ujechaniu kilkunastu metrów zaczeła migać i piszczeć kontrolka od oleju (Czerwona) wiec wrociłem do warsztatu.Mechanikowi zajeło nastepne dwa dni na zlokalizowanie usterki ale niestety bez rezultatu w miedzy czasie dzwoniłem do kilku znajomych którzy tez są uzytkownikami Passatów ale niestety tez żaden z nich mi nie potrafił pomóc dodam ze na VAGU nie pokazywał zadnych błedów w momencie swiecącej kontrolki.W końcowym rezultacie powiedziałem mechanikowi żeby zamienił termostaty z nowego na ten uszkodzony który sie nie zamykał...No i po tej zmianie kontrolka juz nie swieci.Nie mam pojecia o co chodzi wiem ze to dwie różne rzeczy ale jednak tak sie stało.Mozecie powiedzieć mi coś w tym temacie czy tutaj tez nikt nigdy nie spotkał sie z czyms takim.Nie wiem juz co mam robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #9 Napisano 26 Lutego 2013 (edytowane) Czujnik cisnienia oleju w okolicy termostatu,nie laczyla wtyczka.Zmien mechanika;) Edytowane 26 Lutego 2013 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2013 i to szybko zmień, bo niezły gigant jest. 2 dni szukać przyczyny migania kontrolki, a sam to spowodował. musk! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
outlav999 Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2013 No ok panowie moze i powinienem zmienić mechanik ale...Kontrolka oleju miga tylko wtedy kiedy mamy założony nowy termostat.Po zamontowaniu z powrotem starego nie sprawnego ( cały czas Otwarty) problem znika i kontrolka nie miga.Aktualnie właśnie mam założony nie sprawny i jest wszystko ok silnik pracuje dobrze nie kopci nie hałasuje.Nie wiem z tego co widze nikt nigdy sie nie spotkał z takim problemem... ---------- Dodano o 23:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:53 ---------- Gregory Sugerujesz ze musiał coś poruszyć jak wymontowywał termostat i jak zmieniał spowrotem na stary to wtyczka z powrotem wskoczyła na swoje miejsce.Sprubuje pojechać do innego mechanika.Mam nadzieje ze sie nie mylicie;) Pozdrawiam i dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #12 Napisano 28 Lutego 2013 (edytowane) najgorsze w tych silnikach jest to ze kontrolka oleju zapala sie dopiero kolo 2000 tysiecy obrotow,jadac z obratami kolo 1500 mozna zarznac silnik i nawet nie wiedziec ze nie ma cisnienia oleju...mialem podobna sytuacje do Twojej ale w silniku AHU,te wtyczki do czujnikow cisnienia oleju sa w miejscach ciezko dostepnych i trzeba je z jajami wciskac na czujnik;)A od braku cisnienia oleju czy braku plynu chlodzacego jak i od rezerwy nie bedziesz mial zadnego bledu w ecu Edytowane 28 Lutego 2013 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
outlav999 Zgłoś #13 Napisano 18 Marca 2013 Czyli jesli to wada czujnika to kontrolka powinna mrugać cały czas a nie w momencie przekroczenia 2000 obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grai8 Zgłoś #14 Napisano 18 Marca 2013 witam co może być przyczyną awaria w drodze powrotnej do domu jadąc autostradą zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka od oleju jechałem tak ok 50km przejechałem przez bramki i auto totalnie straciło moc patrze w lusterko a za mną pełno białego dymu jechałem tak ok 500m zjechałem na pobocze chciałem zgasic auto a ono ok 30sek chodziło samozapłon na 2 dzien laweta mehanik zdjął wąz od interollera a tam pełno oleju turbina się rozsypała wirnik stanoł bokiem co mogło być praprzyczyną? dlaczego mrugała kontrolka oleju mogło to byc spowodowane bardzo słabym akumulatorem? prosze o pomoc ---------- Dodano o 17:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:02 ---------- witam co może być przyczyną awaria w drodze powrotnej do domu jadąc autostradą zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka od oleju jechałem tak ok 50km przejechałem przez bramki i auto totalnie straciło moc patrze w lusterko a za mną pełno białego dymu jechałem tak ok 500m zjechałem na pobocze chciałem zgasic auto a ono ok 30sek chodziło samozapłon na 2 dzien laweta mehanik zdjął wąz od interollera a tam pełno oleju turbina się rozsypała wirnik stanoł bokiem co mogło być praprzyczyną? dlaczego mrugała kontrolka oleju mogło to byc spowodowane bardzo słabym akumulatorem? prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #15 Napisano 18 Marca 2013 witam co może być przyczyną awaria w drodze powrotnej do domu jadąc autostradą zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka od oleju jechałem tak ok 50km przejechałem przez bramki i auto totalnie straciło moc patrze w lusterko a za mną pełno białego dymu jechałem tak ok 500m zjechałem na pobocze chciałem zgasic auto a ono ok 30sek chodziło samozapłon na 2 dzien laweta mehanik zdjął wąz od interollera a tam pełno oleju turbina się rozsypała wirnik stanoł bokiem co mogło być praprzyczyną? dlaczego mrugała kontrolka oleju mogło to byc spowodowane bardzo słabym akumulatorem? prosze o pomoc ---------- Dodano o 17:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:02 ---------- witam co może być przyczyną awaria w drodze powrotnej do domu jadąc autostradą zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka od oleju jechałem tak ok 50km przejechałem przez bramki i auto totalnie straciło moc patrze w lusterko a za mną pełno białego dymu jechałem tak ok 500m zjechałem na pobocze chciałem zgasic auto a ono ok 30sek chodziło samozapłon na 2 dzien laweta mehanik zdjął wąz od interollera a tam pełno oleju turbina się rozsypała wirnik stanoł bokiem co mogło być praprzyczyną? dlaczego mrugała kontrolka oleju mogło to byc spowodowane bardzo słabym akumulatorem? prosze o pomoc Nie spamuj w każdym temacie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P1983 Zgłoś #16 Napisano 18 Marca 2013 witam co może być przyczyną awaria w drodze powrotnej do domu jadąc autostradą zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka od oleju jechałem tak ok 50km przejechałem przez bramki i auto totalnie straciło moc patrze w lusterko a za mną pełno białego dymu jechałem tak ok 500m zjechałem na pobocze chciałem zgasic auto a ono ok 30sek chodziło samozapłon na 2 dzien laweta mehanik zdjął wąz od interollera a tam pełno oleju turbina się rozsypała wirnik stanoł bokiem co mogło być praprzyczyną? dlaczego mrugała kontrolka oleju mogło to byc spowodowane bardzo słabym akumulatorem? prosze o pomoc ---------- Dodano o 17:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:02 ---------- witam co może być przyczyną awaria w drodze powrotnej do domu jadąc autostradą zaczęła mi mrugać czerwona kontrolka od oleju jechałem tak ok 50km przejechałem przez bramki i auto totalnie straciło moc patrze w lusterko a za mną pełno białego dymu jechałem tak ok 500m zjechałem na pobocze chciałem zgasic auto a ono ok 30sek chodziło samozapłon na 2 dzien laweta mehanik zdjął wąz od interollera a tam pełno oleju turbina się rozsypała wirnik stanoł bokiem co mogło być praprzyczyną? dlaczego mrugała kontrolka oleju mogło to byc spowodowane bardzo słabym akumulatorem? prosze o pomoc Poczekaj aż ktoś Ci odpowie, zamiast wszędzie spamować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni Zgłoś #17 Napisano 18 Marca 2013 resi i p1983 tez ładnie przy spamowaliscie, po co cytować w kółko ten sam post który i tak autor zaprezentował w 3 różnych tematach!! i tak oto jeden post pojawił się na forum 6 razy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #18 Napisano 18 Marca 2013 Po to aby zwrócić uwagę moda, który ma zabawki do uprzątnięcia bałaganu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni Zgłoś #19 Napisano 18 Marca 2013 napisać info na priv można do moderatora. z resztą i tak nie można oczekiwać żeby ktoś non stop siedział i pilnował forum. pojawi sie mod na forum i zrobi porządek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf_1984 Zgłoś #20 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) a czy czasem nie brakuje wam płynu do wspomagania, u mnie właśnie to było przyczyną, pomogła dolewka i regeneracja maglownicy. chodzi mi o mrugającą kontrolkę Edytowane 20 Stycznia 2014 przez raf_1984 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach