Skocz do zawartości
Gość Madzia

Mam problem z B5 Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Madzia

Mam problem z swoim Passatem B5 1,8 T 97 r. natomiast auto nagle zaczęło palić na tzw trzy gary. Swiece zostały wymienione cylndry są w porządku bo były zaminiane w jednym z cylindrów nie ma wogóle iskry jest cisza. Jak może być tego przyczyna czy możliwe że komputer padł i bedzie trzeba go wymieniać może ktoś potrafii pomóc. W salonie rozłożyli ręce. Za tydzień jadę do swojego mechanika może on coś poradzi. :638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Rozumiem, że przewody wysokiego napięcia też są sprawne i zostały wykluczone?

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Madzia

jeśli chodzi o przewody wysokiego napięcia to nikt jeszcze o tym mi nie mówił i nie wiem czy zostały wykluczone. Ale i tak dzięki pozdrawiam :611:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

To oczywiście należałoby jest sprawdzić, przemierzyć no i w razie potrzeby wymienić. Obawiam się jednak, że jeżeli auto było już w serwisie to i przewody mogły zostać już wykluczone, choć oczywiscie mogę się mylić.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass

W tym silniku nie ma przewodów wys. napięcia tylko są osobne cewki na każdy cylinder. Trzeba spr. na którym cylindrze nie pali i zamienić cewki. Jeżeli po tym przestanie palić na innym cylindrze to trzeba tą cewkę wymienić i po kłopocie. To niestety częcta usterka. :621:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Madzia

Zapomniałam dodać że jadąc do serwisu na komputer usterka się na parę minut "naprwiła" czym może być spowodowana ta chwilowa naprawa przypominam że cylindry były sprawdzane świece są nowe. Pozdrawiam.

:609:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piteks1976

Słuszna uwaga kolegi lukass-a miałem ten sam problem z moim pasatem 1.8T 2000 r. i problemem była właśnie cewka to niestety częsty problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek

Jeśli to sprawdzał Serwis Kulikowski,to się nie dziwię że nic nie znaleźli.Ja tam straciłem trzy godziny.Dobrze,że kompa umią włączyć.Zgłosiłem wahania mocy i syk z komory a oni mi , że wszystko gra i jak jeszcze coś się będzie działo to mam przyjechać.Sam zacząłem szukać,patrzę olej na kolektorze,łapię za gumę przy kolektorze ssącym i jest dziura.Trudno było nie zauważyć.

Poprostu ten serwis to stracony czas.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Madzia

Niestety ale własnie byłam w serwisie Kulikowskiego, poraszka :612:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może opiszesz dlaczego poraŻka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Madzia

PoraŻka z tego względu że pojechałam z awarią a usłyszałam że komputer awarii nie wykazuje. Co to za mechanicy, bez komputera nic nie potrafią zrobić?? A po za tym jak zobaczyłam mechanika w białym fartuszku z książką w ręku to domyślałam się że z tego nic nie będzie. Nie wszystko psuje się według książki prawda?? :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość slawek

Totalna porażka,potrafią tylko olej wymieniać,jak ich poprosiłem kiedyś o numer lakieru według danych fabrycznych,to figa z makiem,najwyżej sami mi dobiorą i skasują,słono.

Ale odchodzimy od tematu.Najrozsądniej będzie sprawdzić cewkie i jej zasilanie na tym cylindrze cos tam może nie łączyć skoro czasami zaskakuje.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM

Posiadam Passata b5fl z 2004r. 2.0tdi 136hp i mam parę problemów

1. Od pewnego czasu mam problem z zapachem spalin w kabinie. najmocniejszy zapach jest odczuwalny gdy ogrzewanie jest ustawiona na 22-25 stopni, czym to morze być spowodowane ?

 

2. Obroty czasem falują nabiegu jałowym, 800-900 obr. lecz od jakiegoś czasu sporadycznie zaczyna rosnąc nawet do 1000 obr. wtedy dostaje lepszych osiągów tnz: przyspieszenia dodam iz wymieniłem ostatnio czujnik g2/g62 i temperatura podczas jazdy gdy niema falowania obrotów do 1000 jest mniej niż 90 stopni, a gdy obroty falują spalanie rośnie do 15l przy 100km/h a temperatura wskazuje wzorcowe 90 stopni na zegarach.

PROSZĘ O POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności