Gość mariuszek Zgłoś #1 Napisano 30 Marca 2008 witam. mam taki problem z moim paskiem. mam błąd którego sie nie da wykasować 00516-CZUJNIK POZYCJI PRZEPUSTNICY-ZAMKNIĘTY PRZEŁĄCZNIK F60. czujnik jest założony nowy orginalny i nadal jest ten błąd. a najpierw to był znieniony czujnik ciśnienia paliwa bo go zalewało i nie dało się uruchonić auta. powymianie tak. po wymianie tych czujników auto mi pali cięzko i też jakby go przylewało na wolnych obrotach i czuć jest spaliny. a jak się odepnie czujnik ciśnienia paliwa jest ok. ale nadal ciężko pali. ale dlaczego po założeniu nowego czujnika przepustnicy nadal jest jego błąd i jaki ten przełącznik jest zamknięty F60? a i obroty są różne raz 2000 a raz 600-1200 i są wachające? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 30 Marca 2008 A ten czujnik ślizgowy to sam zakładałeś? Bo po wymianie nalezy dokonać regulacji, poprzez minimalne przesuniecia czujnika w przód lub w tył. Oczywiscie należy podłaczyć komputer - dla zobrazowania parametrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariuszek Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2008 tak sam zakładałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 30 Marca 2008 tak sam zakładałem No to masz już odpowiedź. Przy podłaczeniu wykonuje sie delikatne ruchy obudową i obserwuje przebiegi - tak mi w B4-ce mechanik robił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #5 Napisano 31 Marca 2008 mariuszek, nie wiem jak jest w silniku 9A ale na forum były tematy o regulacji TPSu ale w silniku 1.8 ABS, być może zasada jest podobna jeżeli tylko opiszesz jak wygląda u ciebie płytka TPSu i ilu jest pinowa, to Ci napiszę co i jak jest w ABSach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 31 Marca 2008 A może szybciej i prościej będzie zrobić adaptację VAGiem...................... O ile VAG do tego rocznika podchodzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #7 Napisano 31 Marca 2008 Nie wiem czy vagiem się da bo to raczej jest mechaniczna część, mimo że odbiera sygnały to jednak grubości ścieżek (większego oporu) nie da rady vagiem zasymulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #8 Napisano 31 Marca 2008 w tych silnikach jest roche inaczej niz w ABSie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 1 Kwietnia 2008 w tych silnikach jest roche inaczej niz w ABSie Ano tego to nie wiedziałem . Ja miałem AAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #10 Napisano 1 Kwietnia 2008 Witam, Mam pytanie odnośnie czujnika ciśnienia paliwa gdzie można go znaleść i jak sprawdzić że jest uszkodzony. Pozdrawiam i z góry dziękuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariuszek Zgłoś #11 Napisano 1 Kwietnia 2008 u mnie znajduje się na filtrze powietrza cały rozpylacz paliwa na wtryski i jest on do niego przykręcony. a sprawdził mi go mechanik to nie wiem jak się go sprawdza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach