Skocz do zawartości
Gość adamus_cf

szarpie przy okolo 1800 do 2200 obrotow tdi 115km

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adamus_cf

nie znalazlem podobnego tematu w wyszukiwarce

jak zapale rano silnik jest ok

ale jak jade i powoli przyspieszam to przy okolo 1800 a 2200 obrotow szarpie tak jak by sie dlawi i na pierwszym biegu i na drugim i na trzecim

 

jak dojdzie do 90 stopni jest prawie tak samo

 

 

 

co robic

 

1,9 tdi 115 ajm 217tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też kolego mam taki objaw ale bardzo słabo przerywa tak między 1800 a 2200.I jak przekrocze 2500 to już potem nic się nie dzieje i tylko jak zimny.Byłem na komputerze z tym ale nic nie wykazało, więc narazie tak jeżdże bo nie jest to bardzo uciążliwe.Jak rozwiąrzesz ten problem to opisz go na forum .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam podobny problem. U mnie zaczyna szarpać troche wcześniej bo nawet przy 1600 obrótów do około 2000. Najgorzej jest jeżeli jade pod górę np na wysokim biegu np na 4 i nie mam zbyt dużej prędkości i nacisnę gaz . To zaczyna szarpać. Autko czymś się dławi. W kompie nic nie pokazało. Najdziwniejsze to że dużo powymieniałem tj. nowa przepływka, EGR, N75 , filtr powietrza i dalej to samo. Wlałęm nawet magiczny środek do czyszczenia wtrysków :D hehe.No ale.. czy ktoś ma jakąś recepte ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf

dzieje sie to nawet jak ma 90 stopni

co dziwne jak to sie dzieje z dam wiecej gazu znika

 

tylko na bardzo delikatnym przyspieszaniu szarpie

 

moze to ta dzwignia co zalancza turbine

jest mozliwosc nasmarowania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja tez mam podobny problem co wszyscy w/w uzytkownicy ;-(. Powymieniałem już chyba wszystkie rzeczy co moga z tym byc związane tzn. filtry, przepływka, nawet olej wymieniłem i dalej to samo. Zauważyłem lekko różnicę jak zmieniałem paliwka z roznych stacji ale generalnie problem powracal z czasem, bylem u jednego kumpla na vagu, wszystko ok, bez bledow ale powiedzial ze kiedys mial podobny problem i okazalo sie ze nastwanik pompy byl do czysczenia. mam zamiar niedlugo zabrac sie za to ale przy moim braku czasu to moze zejsc jeszcze ze 2 miechy :-(, chyba ze ktos sobie z tym poradzi to prosze o oznake

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf
No to panowie przyszedł czas oszczędności taniego ekonomicznego TDI - czyli Pompki po 2k za sztukę

 

tam sa indukcyjne nastawniki (moduly)(sterownik)

moze da sie to wyczyscic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj kumpel mial podobnie, zaczelismy od sprawdzenia dynamicznie turbiny, ale odchylka byla niewielka, natomiast okazalo sie ze ciegno kierownic turbiny dzialalo w pelnym zakresie ale ciut przycinalo mu sie w jednym miejscu, po rozruszaniu (bez rozkrecania turba ) jest ok auto smiga bez szarpania..:668:....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakich nastawnikach wy piszecie bo ja i kolega (adamus_cf ) mamy pompowtryski a z tego co słyszałem to nastawniki są tylko w modelach z pompą wtryskową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wasyl666

Hej hej!

U mnie jest podobnie z ta tylko roznica, ze czasem przy pierwszym rozruchu po prostu gasnie... :-(

Rano gdy jest zimny odpala za pierwszym razem bez problemu. Po jakichs 10-20 sekundach zaczyna szarpac i gasnie. Pozniej moge go uruchomic ponownie, ale tylko po dlugim "meczeniu" rozruchu. Musze go krecic okolo 10 sekund... Jest to strasznie upierdliwe. Swiece zarowe wymienilem jako pierwsze, diesel tez juz testowalem z roznych stacji. Bez rezultatu... W tym silniku sa pompowtryski, wiec tak juz sobie mysle, moze jest cos z nimi nie tak... Znajomy, ktory tez m a ta wersje podpowiedzial, ze to moze chodzic o wode skraplajaca sie w ukladzie. MOze to byc powodem? Moze ktos rozwiazal juz ten problem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf
Moj kumpel mial podobnie, zaczelismy od sprawdzenia dynamicznie turbiny, ale odchylka byla niewielka, natomiast okazalo sie ze ciegno kierownic turbiny dzialalo w pelnym zakresie ale ciut przycinalo mu sie w jednym miejscu, po rozruszaniu (bez rozkrecania turba ) jest ok auto smiga bez szarpania..:668:....

 

kolego Trafyc mozesz dokladniej opisac jak dokonac tego czyszczenia

i co trzeba rozebrac i jak sprawdzic ze sie wiesza czy chodzi o ten bebenek do ktorego jest podpiety wezyk podcisnieniowy

nad turbem 1,9 tdi ajm 115km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, ile osób tyle teorii :). Dziwi mnie tylko, że w tak zacnym gronie sprecjalistów nikt jeszcze nie wyjaśnił tego jak widać dość często spotykanego problemu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chlebek1983

witam mi tak szarpal jak miałem urwany jeden z kabelków od czujnika temperatury paliwa.poszukaj w szukajce na 100% jest o tym dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego Trafyc mozesz dokladniej opisac jak dokonac tego czyszczenia

i co trzeba rozebrac i jak sprawdzic ze sie wiesza czy chodzi o ten bebenek do ktorego jest podpiety wezyk podcisnieniowy

nad turbem 1,9 tdi ajm 115km

 

dokladnie chodzi o ten "srebrny bebenek" pod nim jest ciegno trzeba zobaczyc jak ono pracuje mozna reka (najlepiej Pudziana...) albo sciagnac wezyk i podpiac sie ze szczykawka, u kumple to dzialalo nie rowno, on to potem chyba kombinerkami rozruszal, ale mial kierownice jeszcze nie bardzo zapieczone...:668: Polecam najpierw podpiac sie z VAG-eim bo szarpanie to temat rzeka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba7774

Witam

 

Miałem podobny problem w swoim AVF,nieprzyjemne szarpanie w okolicach 1800-2000 obr, szczególnie wyczuwane na 3 i 4 biegu. Problem rozwiazalo dokladne czyszczenie zaworu EGR w którym zbiera sie spora ilosc twardej sadzy. Mozna zrobic to samemu bez wiekszych problemow.Polecam ten zabieg....Napewno nie zaszkodzi.

 

pzdr.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adamus_cf
nie znalazlem podobnego tematu w wyszukiwarce

jak zapale rano silnik jest ok

ale jak jade i powoli przyspieszam to przy okolo 1800 a 2200 obrotow szarpie tak jak by sie dlawi i na pierwszym biegu i na drugim i na trzecim

 

jak dojdzie do 90 stopni jest prawie tak samo

 

 

 

co robic

 

1,9 tdi 115 ajm 217tys km

 

wyciaglem waz podcisnieniowy i zatkalem go

czyli tak jak by nie ma recyklinku spalin

wszystko dziala tak jak powinno

 

i strasilo sie szarpanie

100% oryginal

jak bede mial czas to rozbiore egr przeczyszcze i sprawdze

to potem napisze

ale radze tym co maja taki problem

sprobowac tak jak ja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o tym samym pisze, tez mam 115 koni w AJM ze stycznia 2000, i ostatnio podobny problem mialem, mianowicie, aha mam automata, i jak zapalalem i wyjezdzalem z garazu czekalem jak otworza sie drzwi, to trasznie czarpalo autkiem, jakby chcialo zgasnac, ale nie moglo, dzialo sie to tylko na ustawieniach "R" i "D" na luzie nic, jak stawalem w miescie na czerwonym to samo, trzeslo samochodem i sie zaczynal dusic, na luzie nic!!!! no dziwna sprawa, mialem przy okazji do wymiany zaworek N75, bo wiadomo zaczynal tracic moc, i w trakcie wymiany jak mechanik zaczynal skrecac juz wszystko spowrotem okazalo sie ze z przodu ze chlodnica, pod zaworkiem N75 przed turbina wisi jakis kabelek z wtyczka. Nie byl do niczego podpiety, zdziwilo to mnie i jego troche, nie dochodzilismy co to jest, tylko szukali takiego samego nie podpietego do niczego drugiego kabelka, i sie znalazl, gdzies tam wisial sobie, po dopieciu, pasowalo idealnie! Co sie okazalo, miesiac wczesniej wymienialem katalizator i mechanik, poprostu niechcacy musial te dwa kabelki rozlaczyc, albo zapomnial polaczyc! Nowy mechanik przeczyscil wtyczki podpial, wszystko pozakladal na swoje miejsca, i od tej pory niczym nie szarpie!!! Wiec moze posprawdzajcie kabelki czy czasem tak jak mi ktoremus z was sie jakis nie odpial poprostu, albo, jest troche brudna i stara wtyczka i nie ma gdzies tzw styku. Aha na kompie tez nic mi nie pokazywalo. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kocur-87

Witam kumplowi tak szarpalo w przedziale 1800 a 2200 i okazalo sie ze to szkrzynia biegow sie sypla. Przypadek ten wystąpil w golfie 4 1.6 S.R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szczecin

witajcie,widze ze dosc duzo osob ma ten sam problem co ja tylko ze w moim passacie (automat) Jak zmieniam z "P" "N" itd na "D" to mocno nim zaczarpnie jak dodam gazu puzniej jest wszystko ok. :669::cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem. Przyczyna była w moim przypadku banalna, małe pęknięcie na rurze ( praktycznie nie widoczne gołym okiem) łączącej turbinę z IC. Wymiana rury w serwisie VW (rura 299.-zł + robota 70.-zł ) i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności