Skocz do zawartości
Gość system95

Kasowanie inspekcji passata

Rekomendowane odpowiedzi

Gość system95

Jak skasowac przeglad w passacie 2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja 3.1 Obsługa

Str. 14

- po wyłączeniu zapłonu nacisnąć i przytrzymać przycisk Service (ten z kluczykiem)

- włączyć zapłon. Wyświetlacz terminów przeglądu znajduje się teraz w trybie zerowania

- zwolnić przycisk Service i w ciągu 20 sekund jeden raz, krótko nacisnąć przycisk ustawiania zegara MIN. Wyświetlacz w krótkim czasie powraca do zwykłego wskazania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie przydalo a raczej koledze - dziekuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyda sie na przyszłość :) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała uwaga: Procedura kasowania "z kołka" jest dobra, kiedy nie ma uaktywnionego Long Life'a. Jeżeli jest on aktywny, to takie kasowanie przywróci stały czasookres wymiany oleju np. 15 tkm. Warto o tym pamietać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BulkaW

Bartem.W . Czy możesz przybliżyć bardziej ta metode. To znaczy jakie przyciski i gdzie nacisnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem za bardzo co tu jeszcze przybliżać...

 

Dodam tylko, że auto serwisuję w ASO, więc sam tego nie robiłem, ale wg. instrukcji musisz nacisnąć przycisk z kluczykiem po prawej stronie kierownicy (ten obok zerowania licznika przebiegu), włączyć zapłon, puścić przycisk a potem nacisnąć przycisk do ustawiania minut w zegarze (po lewej stronie kierownicy).

 

Niech ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość BulkaW

Bartek.W Dziekuje, bo ja mam instrukcje po włosku. Swoją drogą jak miałem B5 to też zmieniali mi ustawienie przy wymianie oleju itd. ale lubie wiedzieć :-)

Pozdrawim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. kup sobie VCDS (VAG-COM - moze byc chinski za 200 zl)

2.Kanaly:

02 - reminder status wykasuj na 0

40 - milage sedan service wykasuj na 0

41 - time sedan service wykasuj na 0

42 - min milage tyo service (x100) zapisz = 150

43 - max milage to service (x100) longlife oil zapisz = 300 albo 500 - tylko diesel ( 300 o.k.) w moim dieslu zapisuje 300

44 - max to service zapisz = 730 ( dwa lata longlife)

45 - oil quality zapisz dla "longlife" = 2

47 - soot quality ( ile razy filtr dpf byl oczyszczany) wykasuj na 0

48 - termal load ( jakosc oleju po przegrzaniu? ) wykasuj na 0

49 - min time to service zapisz = (longlife)730

Nalezy wprowadzac dane w kolejnosci - kanal = 45,42,43,44,49.40.41.46,47,48

I to by bylo na tyle jak kasowac serwis w B6 - oczywiscie mozesz zawsze nacisnac GUZIK... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli skasowałem komunikat o inspekcji "kołkami" na kokpicie to czy mogę wrócić z powrotem do LONG LIFE za pomocą VAG-a ?

Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za pomocą Vag`a. Niestety jak to się ustawia to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

A jak sprawdzić ile jeszcze zostało do przeglądu ? Passat 2007 rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcisnąć na kilka sekund na włączonym zapłonie przycisk z kluczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy zamkniętych drzwiach !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jako, że leję Motula Long-Life i zmieniam go co około 15 tyś poprosiłem serwis (nieautoryzowany) o skasowanie inspekcji i przestawienie jej na standardowe 15 tys km.

Nie dość, że panowie nalali mi z 5-litrowej bańki 3,3 litra, to na domiar złego po włączeniu przycisku kluczyka celem sprawdzenia pozostałego czasu/km do przeglądu pojawiają się kreski –– ––

 

Panowie z serwisu powiedzieli mi, że muszę przejechać kilkanaście km, żeby wskazanie wystartowało. Hmm. Minęły 3 dni. Przejechałem z 80 km i nic. Dalej kreski. Trochę im nie dowierzam, bo z moich obliczeń wyszło mi, że niechluje zostawili mi w silniku 0,5 litra starego oleju. A patrzyli głeboko w oczy i mówili że jest ok gdyż miska olejowa to 3,8l+pozostały w bańce olej 1,7l = 5 litrów nominalnej pojemności bańki oleju. Taka polska matematyka.

 

Może ktoś jest mnie w stanie oświecić co jest nie tak?

 

 

 

pozdr

Edytowane przez prz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po włączeniu przycisku kluczyka celem sprawdzenia pozostałego czasu/km do przeglądu pojawiają się kreski –– ––

Z tym mają rację. Ja mam LL i po przeglądzie wsiadam do samochodu a on mnie wzywa do serwisu, twierdzili (ASO), że skasowali ale nic skasowali drugi raz przy mnie i sprawdziłem co pokazuje i też były kreski. Mnie wytłumaczyli, że pokaże się kilka tysięcy przed następnym przeglądem, ale z tym już nie mieli racji. Któregoś dnia sobie o tym przypomniałem i sprawdziłem a tu mi pokazało 24k km do przeglądu. Więc trochę trzeba przejechać, niestety nie wiem ile :)

z moich obliczeń wyszło mi, że niechluje zostawili mi w silniku 0,5 litra starego oleju

Może głupie pytanie, ale... wymienili filtr? Bo jeśli nie to mniej więcej tyle w filtrze się mieści. Mnie wlali ok 4,1l przy wymianie. Co pokazuje bagnet?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wyświetlania to ja zrobiłem 300 km i dopiero pokazał się przebieg do inspekcji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr oczywiscie wymienilem, a bagnet pokazuje full. Ewentualnie moglbym miec wgnieciona/spawana miske olejowa - ale nie mam wiec wychodzi mi na to, ze z niechlujstwa nie poczekali az caly olej zejdzie i zostawili pol litra starego w silniku.

Nastepnym razem przed wymiana oleju zrobie to co polecil mi kolega, ktory sprzedal Motula (200pln za 5l) Polecil mi preparat, ktory przed wymiana rozrzedza stary olej i wszystko elegancko wyplywa.

 

Tak czy inaczej dziekuje za rady apropos inspekcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności