cinior Zgłoś #1 Napisano 13 Marca 2008 :669:Witam wszystkich!Mam problem z moim paskiem b4,wolno schodzi z obrotow na cieplym silniku-na zimnym jest ok.Po nagrzaniu trzyma obroty w okolicy 1100u-1200u obrotow.Odlaczalem juz akumulator dwa razy,nic nie dalo.Oprocz tego problemu wszystko jest jak nalezy.Czy to wina potencjometru przepustnicy?Dodam ze na gazie i na benzynie jest to samo.Byly podobne opisy ale takich przypadlosci nie znalazlem.Z gory dziekuje.Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2 Napisano 13 Marca 2008 kurcze mam ten sam problem ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2008 Witam, w 80% odpowiada za to regulator biegu jałowego. W moim passacie b3 też miałem problemy z obrotami tzn albo trzymały powyżej 1000 albo silnik głupiał i skakały do 2500. Czasami pomaga czyszczenie tego regulatora benzyną albo czymś takim co usunie nagar. Z drugiej strony zobaczcie czy nie łapie lewego powietrzaw dolocie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiek-lex Zgłoś #4 Napisano 16 Marca 2008 hey. może się myle ale sprawdź czujniki temperatury, mogą być 2. sam powiedziałeś że na nagrzanym nie masz takiego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kwieciu Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam ja mam ten sam problem. Na zimnym jest w miarę ok. na ciepłym za wysokie dodam ,że pasek zagazowany. w poniedziałek jadę na regulację może pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2012 No i Co?? Czy sprawa została rozwiązana???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pme Zgłoś #7 Napisano 26 Lutego 2012 krokówka do czyszczenia lub wymiany sprawdż też na oscyloskopie w wagu sondę lambda czy nie pracuje za wolno czasami jak zawiesza się za długo na bogatej to trzyma wysokie obroty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
besthorn Zgłoś #8 Napisano 26 Lutego 2012 Kiedyś, dawno temu miałem podobnie z Omega, wystarczyło dobrze przegazowac, lub wyczyścić przeplywke i po kłopocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gryzli Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2012 prawdopodobnie krokowy przemyc w benzynce i po problemie umnie tak bylo jeslinie pomoze wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach