Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów.

Od niedawno stałem sie posiadaczem Passata 3C kombi 2.0 FSI, dotychczas użytkowałem (i nadal go mam) B5 1.8T po chip.tun. na 193Ps.

 

Mam pytanie czy ktos z szanownego grona przerabiał wymiane przednich lamp na biksenony ( w B5 mam ksenony i porónując do zwykłych lamp w nowym róźnica jest kolosalna). Znalazlem oferte na allegro za komplet lamp ,żarniki oraz modułu. Czy nowe lampy majace dynamiczna regulacje zasiegu trzeba kodować w komp samochodu aby zadział układ.? Czy są jakięś kruczki podczas zamiany ewentualnie coś nie pasuje.( Mam starą Etke i nie moge tego znaleźć.)

 

Drugie pytanie czy ktoś chipował 2.FSI ? . W sumie to komfortowa limuzynka ale w porównaniu ze starym B5 to pod wzgledem przyspieszenia jakbym stał w miejscu.http://www.forum.vw-passat.pl/images/icons/icon11.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na forum.

 

Przed zadaniem pytania spróbuj użyć wyszukiwarki :P

 

A znajdziesz to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włąsnie użyłem szukajki i przeczytałem wszystkie posty odnośnie tego tematu

czyli wiem że skrętne nie będą działać ale nadal w temacie nie mam konkretu

 

- wiem że oprócz dodatkowego modułu ( to z forum z jednego postu) nie zadziałają - ale nadal nie wiem co ta za symbol modułu czyli .....

 

- jak zmienić kodowanie żeby wiedział że ma xenon a nie zwykłą zarówke

( w module komfortu gdzie to zmienić)......

 

czy alternatywnie założenie modułów HIS w miejsce zwykłej żarówki też wymaga tego dodatkowego modułu .......

 

Dlatego prosiłem czy ktoś kto przećwiczył ten temat osobiście może coś poradzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie kodowania

Nie rozumiem czy musi być dodatkowy element ???

 

Czy jest inny bordnetz dla aut z xenonem a inny dla aut bez ??? bo jego kodowanie pokazuje że można ksenon od razu przypisać ???

 

 

 

{Bordnetz}

 

Steuergerät Codierung

 

STG 09 (Bordnetz) auswählen

STG Lange Codierung -> Funktion 07

 

Folgende Kombinationen werden vom Steuergerät blockiert:

 

- Byte 00 Bit 3 (1) UND Byte 00 Bit 4 (1)

- Byte 00 Bit 1 (1) UND Byte 03 Bit 4 (1)

- Byte 00 Bit 1 (0) UND Byte 17 Bit 1 (1)

- Byte 17 Bit 4 (1), wenn 00/3 (0) UND 00/4 (0) UND 00/00 (0)

- Byte 17 Bit 4 (1), wenn 00/3 (0) UND 00/4 (0) UND 00/00 (1)

- Byte 17 Bit 4 (1), wenn 00/3 (0) UND 00/4 (1) UND 00/00 (0)

- Byte 17 Bit 4 (1), wenn 00/3 (1) UND 00/4 (0) UND 00/00 (0)

- Byte 17 Bit 4 (1), wenn 00/3 (1) UND 00/4 (1) UND 00/00 (0)

- Byte 17 Bit 5 (1) UND Byte 00 Bit 0 (0)

 

 

Byte 00 Bit 0 Nebelscheinwerfer verbaut

Byte 00 Bit 1 Xenonscheinwerfer mit Shutter verbaut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość avionik

Witam

nie ma zadnego problemu z wstawieniem zestawu HID xenon do 3C. wstawiłem i ni etrzeba nic przestawiac w programowaniu kompa.

działaja i wszystko jest OK.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam rowniez wstawione xenony - wszystko działa super a roznica jest kolosalna

 

ktos tam mnie straszył ze bez spryskiwaczy i autopoziomowania nie przejdzie badań ale to bzdura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mogę powiedziec ze no problem z hid xenon dzisiaj załozyłem i swiecą bez problemow zadnych błędow i problemow niema.A roznica w wyglądzie i jakosci swiatla bez porownania.Cała impreza o koszt 220 zł i ok 30 min montarzu.A szczeze to załozył bym wczesniej tylko słuchałem magikow na temat jakis modułow itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość klokaj

Możecie trochę przybliżyć temat hid xenon? Chętnie bym to sobie sprawił ale nie bardzo kminię ten temat.Jak to się montuje i gdzie to nabyć?Rozumiem że to w pewnym sensie półśrodek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamontowałem dawno sorry ze nie pisałem , jakosc oswietlenia nie ma co porównywac to zwykłych zarówek - ale ja musialem w bornetzie zaznaczyc vagiem xenon i jest ok a przedltem pulsowały podobniez zalezy to od wersji bordnetza. Za to kurde nie mam przeciwmgielnych.... i musze kombinowac z zapalaniem z wyłacznika tylnego przeciwmgielnego za pomoca przekaźnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy w tych Waszych instalacjach jest przetwornica?

i czy jest konieczna ?

 

ja za swoja instalacje zapłaciłem znacznie wiecej niz 300 pln i zachodze w głowę czemu - wiem ze przetwornice montowali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bin79

witam ja mam ten sam problem z xenonami hid po za montowaniu jak przełącze na długie to krótkie zaczynają pulsować i zapala mi sie kontrolka błędu na liczniku.Byłem juz u elektronika i przestawilem VAG-iem w ustawieniach na Xenon .w takim ustawieniu Xenonki działaja poprawnie ale kontrolka swieci nadal bo wykrywa inne silniki do regulacji swiateł .Czy ma ktos zwas jakis patent aby działało wszystko poprawnie ,i nie wykrywało błedu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patent jest:)

 

- przestawiasz na zwykle lampy bordnetza , on sprawdza rezystancje na linie - czyli jezeli ksenon pobiera mniej energi niz tradycyjna h7 to musisz dolozyc rezystor ( wylicz sobie z prawa ohma) uwaga odpowiedniej mocy - moze sie grzac aby zasymulowac taka sama obciazalnosc obwodu ,

 

przed moim montazem sobie to obmyslilem , no ale poszlo bez problemu

 

- albo zakładasz orygianalne lampy biksenony, z długich przez przekaznik na przeslone biksenonu, modulu samopoziomowania rozumiem niedokladasz, przerabiasz koncowki na wiazce ... rzezba i dziala laczny koszt okolo 2100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bin79

viperjn dzieki za podpowiedz pobawie sie z tymi rezystorami w wolnej chwili ,obecnie przelaczytlem Vagiem na xenon wszystko dziala poprawnie tylko swieci sie kontrolka na desce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość duch07
Witam

nie ma zadnego problemu z wstawieniem zestawu HID xenon do 3C. wstawiłem i ni etrzeba nic przestawiac w programowaniu kompa.

działaja i wszystko jest OK.

Pozdrawiam

 

Tylko Ty kolego wstawiłeś zestaw HID a nie orginalne ksenony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przetwornice są w zestawie razem z zarnikami a montuje sie je jak zwykłe zarowki . przetwornice zaczepiasz tak zeby nie ruszały sie i tyle.okablowania nie potrzeba dodatkowego bo wszystko jest w zestawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie zasugerować które konkretnie HID'y kupić oczywiście wydaje mi się optymalne 5000K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ja mam ten sam problem z xenonami hid po za montowaniu jak przełącze na długie to krótkie zaczynają pulsować i zapala mi sie kontrolka błędu na liczniku.Byłem juz u elektronika i przestawilem VAG-iem w ustawieniach na Xenon .w takim ustawieniu Xenonki działaja poprawnie ale kontrolka swieci nadal bo wykrywa inne silniki do regulacji swiateł .Czy ma ktos zwas jakis patent aby działało wszystko poprawnie ,i nie wykrywało błedu?

Nie mam pojecia co wy macie za problem.Ja zamontowałem i nie potrzebowałem zadnych rezystorow.A jesli juz o jakiej mocy by mosiał byc ten rezystor zeby sie nie przepalił?Nie powinno byc problemow.Dwie przetwornice i dwa zarniki i musi działac.Nie mondrzył bym sie gdybym sam tego nie zrobił .Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja takze po zalozeniu hidow mam efekt stroboskopowy. Przejawia sie on dokladnie w nastepujacy sposob: Po wlaczeniu oswietlenia swiatlo miga i zazwyczaj jednem z zarnikow wylacza sie (kontrolka zaczyna swiecic). Po czym wylaczam oswietlenie i wlaczam, efekt ten sam i powiedzmy za 2-4 razem zaczynaja dzialac. Mysle ze zmieniaja sie warunki elektryczne pewnie od stopnia rozgrzania. Czasami problem wystepuje takze po przelaczniu na dlugie..Wiec mam pytanie gdzie w okolicach Warszawy moglbym przetestowac zmiane ustawienia oswietlenia na xenon ? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie. kupiłem oryginalne ksenony oczywiście od b6, i chce je zamontować, aczkolwiek jest jeden problem, nie pasują kostki. co zrobić??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość HARNAS
a ja mam takie pytanie. kupiłem oryginalne ksenony oczywiście od b6, i chce je zamontować, aczkolwiek jest jeden problem, nie pasują kostki. co zrobić??

A ja tez chciałbym dokupić oryginalne lampy biksenonowe i chciałbym to wszystko wymienić , przy soczewkach nie da sie jeździć, czy robił ktoś może już cos takiego ?? czy jest możliwość założenia spryskiwaczy czy trzeba wymienić cały zderzak ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności