sznikers23 Zgłoś #1 Napisano 7 Marca 2008 Chciałem się zorientować, czy jeżeli jadąc samochodem i wpadając w delikatne dziury na jezdni słychać tak jakby plastikowy stłumiony stuk z przedniego prawego koła to drążek stabilizatora się kłania (łącznik stabilizatora) do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #2 Napisano 8 Marca 2008 możliwe, jedź na ,,ścieżkę" to wszystko wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobi220 Zgłoś #3 Napisano 8 Marca 2008 Dołączę się do tematu. W swoim passacie mam drążek stabilizujący w nie typowym (jak się dowiedziałem) rozmiarze średnicy 24mm. Czy ktoś ma też taki drążek, gdzie oprócz serwisu można kupić łączniki stabilizatora do tej średnicy. Jeśli ktoś wymieniał łączniki na takim drążku to jakiej firmy miał (oprócz tych z serwisu)? Byłem już w kilku sklepach i wszyscy mówią że łączniki np.: Febi z opisem "drążek fi 24mm" też się nie da założyć (średnica wewnętrzna gumy 20mm). Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #4 Napisano 8 Marca 2008 bobi220 są dwa rodzaje łączników 19cm i 21cm średnica wewnętrzna, niedawno to przerabiałem, skoro masz stabilizator 24 tak jak ja to kupujesz łącznik 21 tak samo jak ja to zrobiłem. Ciężko będzie go nałożyć, ale na pewno dasz sobie rade. A swoją drogą Twój stabilizator wcale niej est nietypowy, wiec nie wiem co Ci ludzie w sklepach wkręcają, a FEBI niema 20 tylko 21 bo sam takiej firmy kupiłem. W razie co masz link na allegro http://moto.allegro.pl/item319656263_lacznik_stabilizatora_vw_passat_21mm_88_96.html jakas badziewna firma, ale skoro nie możesz znaleśc nic innego to pociesz sie tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GUPETTO Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2008 Ja rowniez mam drazek 24,mam juz nowe stabilizatory w garazu ale czekam az wyzdrowieje i sie biore do roboty. Pod sklepem mierzyłem suwmiarka jest 24 i wychodzi ze tdi tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznikers23 Zgłoś #6 Napisano 10 Marca 2008 Byłem dziś na "ścieżce". Zgodnie z przewidywaniami winą jest luz na łączniku stabilizatora. Pytanie czy warto to dokręcać, czy od razu wymienić ten łącznik. No i czy po tej usłudze należy ustawiać geometrię kół? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #7 Napisano 10 Marca 2008 Witam Geometrii robic nie trzeba . W sumie to wymiana dla kogos kto robi to pierwszy raz pod blokiem nie powinna zająć wiecej niz pol godzinki na obie strony ( browar w trakcie wliczony ) . Zadne dokrecanie nie pomoze ( w sumie to nie bardzo wiem co Ty chcesz tam dokrecac ? ) . Wymien i bedziesz mial spokoj na jakis czas . herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GUPETTO Zgłoś #8 Napisano 10 Marca 2008 Hej, dzisiaj u siebie w B4 wymieniałem,a B3 to to samo. Podniosłem jeden bok,zdiołem koło,kluczem do koł odkreciłem nakretke pod wachaczem i łyzka do koł wysunałem drazek razem z koncowka ta,troche trzeba sie pogimnastykowac i pojdzie bez problemu,po zdjeciu starego polecam popsikac choc drazek WD 40 i nowy nasunac,łatwo nie jest trzeba łyzka do koł troche unosic i opuszczac drazek ten i uwazac na manszete by jej nie uszkodzic. Wazna jeszcze jedna rzecz,zauwaz jak był stabilizator-koncowka załozona ta czescia gwintu co wchodzi w wachacz,a potem to juz dogiac nowa koncowke owa łyzka,załapac nakretka teflonowa i dokrecic na maxa z czuciem. druga strone robi sie identycznie.Za obydwie koncowki zapłaciłem niecałe 50zł, wszystkie gumy podkłatki i nakretki sa w komplecie. Takze powodzenia.Geometrji nie trzeba ustawiac. Mi to zajeło godzinke z racji ze jestem po małej operacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznikers23 Zgłoś #9 Napisano 11 Marca 2008 Dziękuję wszystkim ślicznie za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrr720 Zgłoś #10 Napisano 28 Kwietnia 2008 czesc mam pytanie czy ktos wymieniał gumy pod stabilizatorem ,czy to trudne i mozna samemu wymienic ,bo pytałem mechanika i mowi ze trzeba opuszczac belke i to zajmnie 3 godz. a cena robocizny 50 zł,prosze o porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #11 Napisano 28 Kwietnia 2008 Witam mam pytanie czy ktos wymieniał gumy pod stabilizatorem ,czy to trudne i mozna samemu wymienicA wystarczyło zajrzec do FAQ http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6643 herflik-00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach