Gość olo990 Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2008 Witam! Mam problem z passatem 2002r 1.8T! Przy normalnej jeżdzie jest wszystko OK! przy ostrej jeżdzie czyli przy obrotach ok.5000-6500obr wyskakuje OIL!!! MOTOR STOP Manual servis!!!.Co najdziwniejsze zapala sie to póżniej przez kilka dni nawet przy normalnej jezdzie co kilka minut i po kilku dniach samo przestaje świecić, co jest grane pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plastikbiker Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2008 Kiedy ostatnio wymieniałeś olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olo990 Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2008 olej był wymieniany z miesiąc temu przejechałem na nim może z 2tyś.km i niestety nie wiem co mam robić czy to pompa olejowa czy silnik już zdycha sam nie wiem !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olo990 Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2008 sorry za zamieszanie ,ale widze ze nikt nie ma pojecia co to jest:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olo990 Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2008 olej wymienialem,po zapaleniu sie tego komunikatu musze sie zatrzymac i zgasic silnik jeżeli tego nie zrobie (a zdażyło mi się to raz)to op przejechaniu 200m -500m silnik zaczyna chodzic jak zajechany disel ,tak jakby nie bylo wogóle smarowania .Sam nie wiem:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2008 najlepiej to podepnij pod vaga. IMO to nie ostrzezenie o potrzebie wymiany oleju. To cos poważniejszego. A jakas kontrolka sie zapala przy tym czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2008 Przeczytaj ten temat czy u ciebie nie występują podobne objawy? http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=22217 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olo990 Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2008 :669:swieci olej (czyli brak smarowania albo cos w tym rodzaju)jest to mozliwe ze to pompa ,moze jakas pierdołka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
steffy Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2008 Jakiej firmy wstawiłeś filtr oleju? Filtron? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #10 Napisano 5 Marca 2008 (...)op przejechaniu 200m -500m silnik zaczyna chodzic jak zajechany disel ,tak jakby nie bylo wogóle smarowania .Sam nie wiem:( Zupełnie tak jakby nie było smarowania? Chyba właśnie po to ktoś połączył czujniki z kontrolką na desce rozdzielczej aby informować o takiej niesprawności. Oby to była pierdółka, ale ja bym tak tego nie bagatelizował. Nie chcę Cię straszyć ale masz silnik turbo doładowany a turbina wymaga odpowiedniego ciśnienia oleju. Kilkadziesiąt sekund niedostatecznego smarowania i szykuj $. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olo990 Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2008 10min. temu PADŁ!!! wchodze do samochodu chce odpalać a tu ?masz no nie chce,przekręcił dwa razy i tak jakby padł akumulator , ale strasznie ciężko kręcił chyba po silniku co ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #12 Napisano 7 Marca 2010 Chłopaki mam to samo, komunikat w stylu "OIL STOP", wyświetla mi się na kilka (5-6 sek), po czym gaśnie, zauważyłem to jak do tej pory zawsze na zimnym silniku, chyba, że to zbieg okoliczności. VAG nic nie pokazuje. NA co zwrócić uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #13 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) Olo990 słowem nie wspomniałeś o poziomie oleju. Rozumiem, że sprawdzałeś i był w normie... Wygląda na to, że zatarty motor Edytowane 7 Marca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #14 Napisano 7 Marca 2010 Poziom oleju w normie. Nawet mnie nie strasz z tym zatartym silnikiem. Dynamiki mu nie brakuje, nie kopci, nie pali oleju. Czasem mi się pokazuje taki komunikat po czym po kilku sekundach znika, więc kontynuuję jazdę. Się mi wydaje, że by nie zniknoł jakby to było coś poważnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 7 Marca 2010 Poziom oleju w normie.Nawet mnie nie strasz z tym zatartym silnikiem. Dynamiki mu nie brakuje, nie kopci, nie pali oleju. Czasem mi się pokazuje taki komunikat po czym po kilku sekundach znika, więc kontynuuję jazdę. Się mi wydaje, że by nie zniknoł jakby to było coś poważnego. a czujnik poziomu sprawdzałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #16 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) Bojownik spokojnie Odpowiedź była do autora tematu. Edytowane 8 Marca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #17 Napisano 7 Marca 2010 miałem to samo.... dokładnie po 20 km od wymiany oleju (większa naprawa) postanowiłem wymienić gówniany filtr oleju na made in VW i jak ręką odjął .. wiec proponuje zacząć od filtra polecam oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bojownik Zgłoś #18 Napisano 7 Marca 2010 No też myślę, że nie ma co Panikować, jednak pierwszy raz pojawił mi się ten komunikat jak się wkurzyłem na gościa w BMW, który wymusił pierwszeństwo, nie postąpiłem mądrze bo objechałem go potem na zimnym silniku dałem w palnik i wtedy pojawił się właśnie ten komunikat. Jednak nie jestem pewien czy wtedy nie pojawił się komunikat ciśnienia oleju. Potem pojawiał się już ten komunikat przy spokojnej jeździe. Filtr oleju i olej były wymieniane przez mojego kolegę pół roku temu, ale jesli chodzi o filtr to nie wiem jaki, być może to tu jest problem, bo pewnie dał coś taniego. A gdzie ten czujnik? Pewnie w misce? To sam tu raczej nie zdziałam. Ale mam VAG-a i nic nie wykazał ten test podstawowy, ale logów statycznych i dynamicznych nie robiłem. Chyba, że mi ktoś powie na co zwrócić uwagę w VAG-u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #19 Napisano 7 Marca 2010 (edytowane) Jeśli masz kiepski filtr oleju to nie wyrabia z przepustowością na gęstym oleju i stąd komunikaty o zbyt niskim ciśnieniu. Edytowane 8 Marca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lofi Zgłoś #20 Napisano 7 Marca 2010 No też myślę, że nie ma co Panikować, jednak pierwszy raz pojawił mi się ten komunikat jak się wkurzyłem na gościa w BMW, który wymusił pierwszeństwo, nie postąpiłem mądrze bo objechałem go potem na zimnym silniku dałem w palnik i wtedy pojawił się właśnie ten komunikat. Jednak nie jestem pewien czy wtedy nie pojawił się komunikat ciśnienia oleju. Potem pojawiał się już ten komunikat przy spokojnej jeździe. Filtr oleju i olej były wymieniane przez mojego kolegę pół roku temu, ale jesli chodzi o filtr to nie wiem jaki, być może to tu jest problem, bo pewnie dał coś taniego. A gdzie ten czujnik? Pewnie w misce? To sam tu raczej nie zdziałam. Ale mam VAG-a i nic nie wykazał ten test podstawowy, ale logów statycznych i dynamicznych nie robiłem. Chyba, że mi ktoś powie na co zwrócić uwagę w VAG-u. wymień filtr i zapomnij o tym komunikacie:) powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach