Skocz do zawartości
Gość olo990

OIL!!! MOTOR STOP Manual servis !!!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość olo990

Witam!

Mam problem z passatem 2002r 1.8T!

Przy normalnej jeżdzie jest wszystko OK! przy ostrej jeżdzie czyli przy obrotach ok.5000-6500obr wyskakuje OIL!!! MOTOR STOP Manual servis!!!.Co najdziwniejsze zapala sie to póżniej przez kilka dni nawet przy normalnej jezdzie co kilka minut i po kilku dniach samo przestaje świecić, co jest grane pomocy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ostatnio wymieniałeś olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo990

olej był wymieniany z miesiąc temu przejechałem na nim może z 2tyś.km i niestety nie wiem co mam robić czy to pompa olejowa czy silnik już zdycha sam nie wiem !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo990

sorry za zamieszanie ,ale widze ze nikt nie ma pojecia co to jest:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo990

olej wymienialem,po zapaleniu sie tego komunikatu musze sie zatrzymac i zgasic silnik jeżeli tego nie zrobie (a zdażyło mi się to raz)to op przejechaniu 200m -500m silnik zaczyna chodzic jak zajechany disel ,tak jakby nie bylo wogóle smarowania .Sam nie wiem:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to podepnij pod vaga. IMO to nie ostrzezenie o potrzebie wymiany oleju. To cos poważniejszego. A jakas kontrolka sie zapala przy tym czy nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo990

:669:swieci olej (czyli brak smarowania albo cos w tym rodzaju)jest to mozliwe ze to pompa ,moze jakas pierdołka:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy wstawiłeś filtr oleju? Filtron?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(...)op przejechaniu 200m -500m silnik zaczyna chodzic jak zajechany disel ,tak jakby nie bylo wogóle smarowania .Sam nie wiem:(

 

Zupełnie tak jakby nie było smarowania? Chyba właśnie po to ktoś połączył czujniki z kontrolką na desce rozdzielczej aby informować o takiej niesprawności. Oby to była pierdółka, ale ja bym tak tego nie bagatelizował. Nie chcę Cię straszyć ale masz silnik turbo doładowany a turbina wymaga odpowiedniego ciśnienia oleju. Kilkadziesiąt sekund niedostatecznego smarowania i szykuj $.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość olo990

10min. temu PADŁ!!! wchodze do samochodu chce odpalać a tu ?masz no nie chce,przekręcił dwa razy i tak jakby padł akumulator , ale strasznie ciężko kręcił chyba po silniku co ?:eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam to samo, komunikat w stylu "OIL STOP", wyświetla mi się na kilka (5-6 sek), po czym gaśnie, zauważyłem to jak do tej pory zawsze na zimnym silniku, chyba, że to zbieg okoliczności. VAG nic nie pokazuje. NA co zwrócić uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olo990 słowem nie wspomniałeś o poziomie oleju.

Rozumiem, że sprawdzałeś i był w normie...

 

Wygląda na to, że zatarty motor :/

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poziom oleju w normie.

Nawet mnie nie strasz z tym zatartym silnikiem.

Dynamiki mu nie brakuje, nie kopci, nie pali oleju.

Czasem mi się pokazuje taki komunikat po czym po kilku sekundach znika, więc kontynuuję jazdę. Się mi wydaje, że by nie zniknoł jakby to było coś poważnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poziom oleju w normie.

Nawet mnie nie strasz z tym zatartym silnikiem.

Dynamiki mu nie brakuje, nie kopci, nie pali oleju.

Czasem mi się pokazuje taki komunikat po czym po kilku sekundach znika, więc kontynuuję jazdę. Się mi wydaje, że by nie zniknoł jakby to było coś poważnego.

a czujnik poziomu sprawdzałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bojownik spokojnie :) Odpowiedź była do autora tematu.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo.... dokładnie po 20 km od wymiany oleju (większa naprawa)

postanowiłem wymienić gówniany filtr oleju na made in VW i jak ręką odjął .. wiec proponuje zacząć od filtra polecam oryginał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też myślę, że nie ma co Panikować, jednak pierwszy raz pojawił mi się ten komunikat jak się wkurzyłem na gościa w BMW, który wymusił pierwszeństwo, nie postąpiłem mądrze bo objechałem go potem na zimnym silniku dałem w palnik i wtedy pojawił się właśnie ten komunikat. Jednak nie jestem pewien czy wtedy nie pojawił się komunikat ciśnienia oleju. Potem pojawiał się już ten komunikat przy spokojnej jeździe. Filtr oleju i olej były wymieniane przez mojego kolegę pół roku temu, ale jesli chodzi o filtr to nie wiem jaki, być może to tu jest problem, bo pewnie dał coś taniego. A gdzie ten czujnik? Pewnie w misce? To sam tu raczej nie zdziałam. Ale mam VAG-a i nic nie wykazał ten test podstawowy, ale logów statycznych i dynamicznych nie robiłem. Chyba, że mi ktoś powie na co zwrócić uwagę w VAG-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz kiepski filtr oleju to nie wyrabia z przepustowością

na gęstym oleju i stąd komunikaty o zbyt niskim ciśnieniu.

Edytowane przez Barth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No też myślę, że nie ma co Panikować, jednak pierwszy raz pojawił mi się ten komunikat jak się wkurzyłem na gościa w BMW, który wymusił pierwszeństwo, nie postąpiłem mądrze bo objechałem go potem na zimnym silniku dałem w palnik i wtedy pojawił się właśnie ten komunikat. Jednak nie jestem pewien czy wtedy nie pojawił się komunikat ciśnienia oleju. Potem pojawiał się już ten komunikat przy spokojnej jeździe. Filtr oleju i olej były wymieniane przez mojego kolegę pół roku temu, ale jesli chodzi o filtr to nie wiem jaki, być może to tu jest problem, bo pewnie dał coś taniego. A gdzie ten czujnik? Pewnie w misce? To sam tu raczej nie zdziałam. Ale mam VAG-a i nic nie wykazał ten test podstawowy, ale logów statycznych i dynamicznych nie robiłem. Chyba, że mi ktoś powie na co zwrócić uwagę w VAG-u.
wymień filtr i zapomnij o tym komunikacie:) powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności